Riippuu missä päin keltinmäkeä haluaa asua, haperontiet sun muut kiertäisin kaukaa asuma-alueena. Siellä lähinnä kaupungin vuokralaisia ja kyllähän sen tietää mitä siellä sitten on. Itse olen asunut keltinmäessä 8 vuotta, meidän taloyhtiössä lapsiperheitä ja oikein kivaa porukkaa. Koskaan ei ole täällä kukaan rettelöinyt tai häirinnyt minua liikkuessani. Välillä on nuorisoa meiskaamassa kauppojen lähellä varsinkin kesäisin, aamu kuudelta näkee lenkkeilijöitä ja koiranulkoiluttajia. Harvoin on ollut edes mitään meluhaittoja. Oma asuinalue on ainakin rauhallinen, vaikka tuossa vieressä on kovasti haukuttu nuorisoasuntola. Joskus siellä poppi soi autossa jne. mutta ei ole minulle ollut mitään haittoja koko aikana. Itse olen etsimässä uutta kotia, koska haluan omakotitaloon. Hyvin kulkee bussilinjat, hyvät ulkoilumaastot mm. luisteluradat jne kävelymatkan päässä, hiihtolatuja löytyy, selkeä reitti Keljon kauppakeskuksille jne. Välimatka kaupunkiin on minusta hyvä, mutta kai lapsiperheet suosii Palokkaa tms.?