Jyvässeudun äidit vol. 3

^Jep, etusivu päivitetty! :hug:

Oli kiva nähä osaa teistä lauantaina. :D Poitsu sit varmaan otti oppia isommista, ku sillon lauantai-iltana rupes kotona ryömimään. :D Nyt on sitten sähköjohdot ym. vaarassa... B)
 
Ohoooo, onnea Jejulle ja poitsulle ryömintätaidosta! Meillä otettiin ekat askelet ilman tukea päivä yksvuotissynttäreitten jälkeen ja nyt menee jo semmosia parin metrin pätkiä ilman tukea. Taaperokärryllä tai omia rattaitaan työntäen menee hullua kyytiä pitkiä matkoja pihalla. Mainio ötökkä, ja ihanaa kun on päästy ulkohommiin oikein kunnolla. Keräilin eilen pihalta oksia kottikärryyn, Aino katsoi aikansa mun touhuja ja alkoi kerätä ihan pienenpieniä risuja omaan taaperokärryynsä. Aina yllättää miten se voi kaiken hokata ja osata, skarppi kaveri :heart:
 
lara79
Ompas aikaa kun on täällä viimeksi käynyt, naamakirjassa tulee enemmän seurailtua nykyää noita kuulumisia... Kiireistä on tämä kevät ja kesä, omakotitalossa kun asutaan ja kaikenlaista pihan laittoa ja puuhommia riittää + remppaa jotka tuntuvat olevan ikuisuusprojekteja ja itsellä väikkärin kirjoitusta edelleen... ei ole oikein edennyt niikuin suunnitteli, paljon tosin ei enää ole mut mistä repiä aika kahden pienen kanssa? varsinkin kun pitäisi pästä keskittymään. No nyt on taas useampi viikko tehokasta "peliaikaa" kun mies pitää isäkuukauden. Nyt ruoskittava itsensä todella hommiin ja saatava homma pakettiin!

Meillä taas 2,5v tyttösellä melkoiset uhmat päällä... siinä on hermot koetuksella monta kertaa päivässä. Nuorempi on nyt sitten 10kk ja kovasti on kaikessa touhussa mukana, tempperamenttinen tyttö taitaa olla sekin.. nyt jo korottaa ääntään ja heiluttaa nyrkkiä jos muut huutaa tai riitele, meinaa kyllä aina vaan ruveta kesken riitojen naurattamaan kun pikkuinen on niin tomerana mukana riitelyssä :D

Jeps, mutta jospa sitä vielä palaisi kirjoitteluiden ääreen kun lapset nukkuu ja mies katsoo lätkää...
 
onpa siitä toodella pitkä aika kun olen tänne kirjottanu sanaakaan,mut sen siitä saa ku ostaa omakoti talon ja siihen ollaan täys remontti katosta lattiaan tehty joten siinä ollu työn sarkaa koko tälle keväälle.oon kyl niin pudonnu kelkasta ku eno veneestä mut jospa tää tästa =)

pari viikkoo ollaan asuttu nyt uudella talolla ja kyl tuntuu hyvältä kun on oma talo ja piha!lapset on kovasti tykänny tehdä piha hommia,varsinkin isompi ottaa isästään kovasti mallia ja tekee miesten remonttipuuhia jakoavaimet ja porat kädessä =) pienempi opettelee vasta konttaileen et se ei oo pahemmi viel nois mukana mut nytpähän on sillekin lääniä opetella liikkumista.

asiasta ihan toiseen..puska radio liikkeelle jyväskylässä sillä jos lapsesi tarvitsee elokuusta lähtien hoitopaikkaa niin aloitan jyväskylässä yksityisenä perhepäivähoitajana ja asuin aluehan oon heinälampi.minulla on siis kaksi lasta toinen kohta 4 vuotta ja nuorempi täyttää syksyllä vuoden.ryhmääni siis mahtuu 2 lasta.hinta on sama kuin kunnallisella hoitopaikalla.leikkipuisto löytyy kävelymatkan päästä ja heinälampi on muutenkin rauhallinen alue missä luonto on lähellä.lisää voi kysellä ja tulla tutustumaan sähköpostilla helena.24@suomi24.fi
 
Heippa,

Mahtuisiko joukkoon mukaan yksi uusi äippä?

Olen jo aiemmin lueskellut täällä jonkin verran, mutta nyt sain aikaiseksi kirjoittaakin jotain. Minulla on 03/10 syntynyt tyttönen ja olisi kiva tutustua hieman muihinkin Jyvässeudun äiteihin. Asumme Palokassa, Nuutissa. Kiva olisi tutustua uusiin äippäkavereihin, saisi vähän vaihteluja meidän päiviin. :)


 
Moi hapsiainen80! Täältä keskustelut on siirtyny tosi paljon facebookkiin. Voit liittyä siellä ryhmään "jyvässeudun äiti fb:ssä". =) Mut tottakai tännekin saa kirjotella, mut tää ketju on tosiaan vähän jääny fb:n jalkoihin... ;) Laita yv:llä tietos mulle, jos haluat et lisään sut tuonne etusivulle!

Voisin nyt kirjoitella kuulumisia sen verran, et poika on 8,5kk. Oppi viime viikolla nousemaan tukea vasten ja tänään konttaamaan. Kolhuja tulee päivittäin, ku touhua ja vauhtia alkaa olla aika paljon... Mulla on enää ens viikko äippälomaa jäljellä, sit jään työttömäks ja töihin on mentävä, jos kutsu johonkin käy...
 
Löysin tämän viestiketjun tänään ja laitoin pyynnön fb-ryhmään. Toivottavasti mahtuu mukaan! :)

Olemme muuttaneet Jyväskylään nyt kesällä ja olisi mukava tutustua jyväskyläläisiin äiteihin, kun vielä ei ole kavereita täältä. Olen nyt äitiyslomalla 12/09 syntyneen tytön kanssa. Asumme keskustassa. :)
 

Yhteistyössä