jyväskylän kuokkala ja lähistö

  • Viestiketjun aloittaja AnHu
  • Ensimmäinen viesti
AnHu
Hei! Olen 27-vuotias 2kk ikäisen pojan äiti Kuokkalasta. Olen muuttanut tänne n.1½ vuotta sitten Kuopiosta. kaipaisin ulkoilu, kahvittelu yms. seuraa, ystäviä. :wave:
 
Moi!Olen 28-vuotias kohta 6.kk.ikäisen pojanvesselin äiti ja asustellaan Jyskässä mutta käyn viikottain melkeinpä Kuokkalassa(vanhemmat asuvat siellä)joten laita sähköpostia jos haluaisit seuraa(ellei vauvan ikäero haittaa)...Satus77@netti.fi
 
Kuk-ka
Moi!

Olen 18kk vanhan pojan äiti nenäinniemestä.
Opiskelen päivisin, joten en ehdi kuin iltiaisin ja viikonloppuisin seuraelämää viettämään. Jos tämä ei haittaa niin kirjoittele osoitteseen : laulurastas@jippii.fi

Olen 26-vuotias ja opiskelen tuolla yliopistolla.
 
Hei!
Olen 26-vuotias. Ensimmäisen lapsen laskettuaika on huhtikuussa. Äippälomalle jään kuukauden kuluttua. Kotoisin olen savosta, mutta nyt asun Jyskässä Viherlandian lähistöllä. Jos kiinnostuit, laita mailia. hannak79@netti.fi
 
Hei!

28-vuotias äiti ja puolen vuoden ikäinen poika vastaanottaa mielellään uusia tuttavuuksia. Seuraa kaivataan etenkin "vauvailuun" ja äiti myös salille tms. Asutaan keskustan toisella puolella, mutta bussit kulkee täältä Kuokkalaankin ja hyvällä kelillä lenkkarit ;) Olen käynyt Kuopiossa opiskelemassa, nyt jatkan opintojani Jyväskylässä (tällä hetkellä hitaanpuoleisesti). Perheeseen kuuluu myös mies ja koira. Mailia voi laittaa osoitteeseen: C5676@jypoly.fi
 

Yhteistyössä