Jyväskylän äidit ja taaperot?

Heippa,ollaan kolmihenkinen perhe jyväskylästä.Siis minä,mies ja poika 1v4kk.Olis kivaa saada pojalle kavereita ja itselle siinä samassa.Laitelkaahan viestiä jyväskylän taaperoiden mammat.Meillä poika syntynyt siis 09/06. =)

Tää tulis tänne huhuilemaan..
Olis kiva jos löytäs tätä kautta kavereita, koska omat vanhat ystävät(?) ovat tuntuneet kadonneen lapsen syntymän jälkeen kuka minnekin. Olen 27 v ja tyttö reilu 5 kk:tta, mieskin löytyy mutta on päivät pitkät töissä ja olisihan se mukavaa jutella välillä lapsen ja seinien lisäksi muillekin. =)
Asumme Taulumäellä ja vaunuilemme Tourujoen ympäristössä päivittäin. Jos ketä kiinnostaa niin yhteyttä saa ja pitää ottaa. ;)

Täällä Palokasta huhuilee 3kk ikäisen tytön onnellinen 27 vuotias äiti.Jokeltelun lisäksi juttuseuraa olisi kiva saada esimerkiksi lenkkeilyn tai kahvittelun parissa. Kesällä voisi varjossa pitää vaikka piknik päivänkin:)

Täällä 27-vuotias äippä. Perheestä löytyy melkein 4-vuotias poika sekä reilu 2 kk vanha poika. Uusia tuttavuuksia kaivataan. Kahville tai vaunuttelemaan tai ihan melkein mistä vain meistä saisi seuraa.

Mailaathan minulle osoitteeseen: mapeka81@gmail.com

Yhteistyössä