Jyväskylä....

Täällä olisi melkein 4 vuotias tyttö ja melkein 1vuotias poika ja kolmikymppinen äippä vailla uusia kavereita. Asustamme Kekkolassa, autokin välillä käytössä. Olen juuri palannut töihin. Käyn muutama iltana viikossa töissä. Olisi kiva tutustua =)
 
tääl yksi äiti jolla on 5v tyttö ja tällä hetkellä vielä vaan käydään jyväskylässä mutta ollaan muuttamassa ens vuoden puolella kaijanlammelle. Olisi kiva saada uusia ystäviä jyväskylän seudulta :)
laittele yv:ä tai meiliä os. hanzu77@suomi24.fi
 
moi!
Eipä lisäseura tekis meillekkään pahaa :p Elikkäs itse oon 25-vuotias ja tyttöni on 2-vuotias. Asustellaan Halssilassa ja auto on joskus käytössä.
Laittakaa vaikka yv:tä, jos kiinnostaa :wave:
 
Täällä olisi 6 vuotias poika sekä 29 vuotias äiti myöskin vailla uusia tuttavuuksia=)olisi mukava joskus kahvitella ja saada pojalle leikkikaveria.sähköpostia saa laittaa osoitteeseen:jonkeli79@suomi24.fi
 
Täälläpä on 36-vuotias äiti ja kohta 3-vuotias tyttö. Päivät olen töissä ja tyttö hoidossa. Puuhaa meillä on ihan kiitettävästi riittänyt, mutta uudet tuttavuudet olisi kyllä tervetulleita! Missäpäin sinä Arbuusi puistoilet? Entäpä MIITSULI, te varmaan käytte jossain keskustan puistossa, vai? Me asumme Kuokkalanpellolla.
 
En ole vähään aikaan käynytkään linjoilla, asutaan Kortesuolla eli aika kaukana Kuokkalanpellosta Zorno, mutta käydään aika usein Mäkimatissa. Muuten ollaan oltu täällä päin. Auto on kyllä käytössä. Missä päin Miitsuli käyt? Entäs Poivre, missä päin asut? Itsekin kaipailen seuraa, ja poikakin. Täällä päin on kuitenkin aika paljon lapsiperheitä, mikä on kiva.
 

Yhteistyössä