Jyväskylä, lähdetäänkö puistoon tai rannalle?!

Niin ja ehkä tuolta Alban rannasta löydämme toisemme helpommin kuin Tuomiolta.

Mulle on ainakin tällä hetkellä ihan sama minä päiviänä (paitsi huominen) tehdään tuo piknik.
Ja kyllä mun muistin mukaan tuossa Alban rannassa on sellaisia pysäköinti paikkoja joita voi ihan huoletta käyttää.
Tänään oltu koko päivä liikkeellä niin en oo käynnyt kattomassa mikä tilanne tuossa rannassa on tuon pysäköinnin suhteen.

Maanantai sopii meillekin (10.7.) ja puolen päivän aikaan. Tosin meillä voi hiukan venähtää päikkäreistä riippuen. Siinä rannan lahellä on myös kahvio, jos pienemmille tarvii lämmitellä ruokia tms!

B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2006 klo 21:30 mysli78 kirjoitti:
Eli tapaamme sään salliessa maanantaina 10.7. klo 12-> Alban rannassa. Tulen 3 v 6 kk pojan ja 11 kk neidin kanssa. Mistäs tunnistamme toisemme? Laitanko rattaiden työntöaisaan jenkkihuivin tms.?
Meiltäkin löytyy keltanen jenkkihuivi.. :D
Tää laittaa sen päähän! :LOL:

Elikkäs maanatai 10.7 kello 12 ja Alban rannassa!

Eikös joo?!

Saatan tulla tai olla tulematta :LOL: Minut kyllä tunnistaa kaukaa punaisista lyhyistä hiuksista ja kalastajanlakkia käyttävästä pienestä pojasta joka hienoissa matkarattaissa nököttää tai unta vetelee.

Me myös voitais tulla jos vaan ei tuu muuta ohjelmaa.
Mä tulen kahden lapsen kanssa poitsu vähän vajaa 4 v ja pikkuneiti 2v6kk.
En vielä tiiä mistä meidät tunnistaa... Täytyy laittaa sit maanantaina paremmat tuntomerkit ku tiiän miten tullaan ja mitä on päällä...

tiipeli
Meiltä löytyy valko-puna-musta jenkkihuivi, se siis mukaan! Rattaat taasen on joko siniset tai mustat. Rattaissa todennäköisesti nukkuu 1v poika. Siis rattaissa on 1v poika joka todennäköisesti nukkuu :D Ja mukaan tulee myös nettiäitituttu, joka ei itse pääse tänne ilmoittautumaan mukaan, kun ei ole nettiä juuri nyt käytössä ja hänen parin kuukauden ikäinen poikansa. :D

Kivasti näyttäis olevan porukkaa tulossa. Mullakin ois auto käytössä et sen suhteen päästäis tulemaan, mut saa nähdä miten typy nukkuu päiväunia. Tullaan siis jos keretään. Ja jos päästäänkin tulemaan niin menis varmaan johonkin puol yhteen.

Jos tuun vähän myöhässä niin luulen että teidät löydän vaunuringin keskeltä ja VenlEmin ja Mysli78n sieltä tunnistankin. Huudelkaahan jos meen pahasti ohi, kun silmälaseista huolimatta näkö tekee välillä oharit! :LOL: Matkarattailla tyttösen kanssa siis tullan.

Mutta jep, huomenna nähtäis tai sit ei! B)

Velmina
Kiitos minunkin puolestani rantsuilijoille! Oli oikein virkistävää nähdä muita äitejä kun arkena on aika "pienet piirit". Kirjoittelin tähän ketjuun nimellä "Elle" vieraana mutta nyt rekisteröidyin ja tämä on jatkossa nimimerkkini. Minä olin 2 kk tyttösen kanssa ihastuttavan pinkki huivi päässä.. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.07.2006 klo 15:55 Velmina kirjoitti:
Kiitos minunkin puolestani rantsuilijoille! Oli oikein virkistävää nähdä muita äitejä kun arkena on aika "pienet piirit". Kirjoittelin tähän ketjuun nimellä "Elle" vieraana mutta nyt rekisteröidyin ja tämä on jatkossa nimimerkkini. Minä olin 2 kk tyttösen kanssa ihastuttavan pinkki huivi päässä.. :)
Juuh, sulla oli kyllä suloinen neiti. Vauvakuume nostaa päätänsä uhkaavasti ;)

tiipeli
Juu ei mekään päästy...tai päästy oltais, muttei lähdetty kun oli niin tummia pilviä tuloillaan. Mutta eipä ne sitten edes satanut!! :p Mentiinpä kuitenkin kartsalle ja saatiin ostettua poitsulle 1v juhlavaatteet =)

Ehkäpä seuraavalla kerralla =)

meillä isäntä ollut kaksi viikkoa lomalla niin missasin tän tapaamisen...ja huomasin ketjun vasta nyt...ei ole koneella ihan hirveesti tullut oltua kun on aika kulunut nuitten mussukoitten kanssa :D mutta seuraavan kerran tulen minäkin :D :D

hellot taasen munkin puolesta...tuossa olitte näköjään pitänytkin yhden tapaamisen rannalla...minä sen vasta myöhässä huomasin. tuossa aliisakin jo huhuili uutta tapaamista? onnistuisiko? päiväseltään lasten kanssa,,vaikka makkaran grillausta,,tai ihan vaikka vaan puistossa? meillä voisi ainakin grillailla ja tilaakin olisi ulkona sekä sisällä lasten leikkiä =) Tässä lähelläkin asustellaan rasinrinteellä...?? sanokeehan oma painava sananne?? :D meille käypi koska vaan....

Yhteistyössä