JYVÄSKYLÄ HUOM! (koiran katoamisilmoitus kuvan kera) *KOIRA LÖYTYNYT*

Koitas etsiä Sven Nybergin yhteys tiedot ( mulla ne on kadoksissa) on pitänyt löytöeläimin tarhaa jyväskylässä parikymmentä vuotta ja monet koiran löytäjän ottavat edelleen yhteyttä sveniin löytökoira asioissa.

Onnea esintään
 
Ei koiraa löytyny. Parin koiran kanssa käytiin pitkälti etsimässä. Svenille soitin äsken ja lupasi ilmoittaa jos jotain kuuluu.
Illalla taas uudestaan huutelemaan ja etsimään, mut luulen että se on ihan turhaa :'( :'(
 
En luovuta en, en tietenkään :)

Tossa tuli mieleen että tuo magendan koira oli löydetty TÄNÄÄN. Ja eilen poliisille kaksi tyttöä oli soittanut koirasta jonka löytänyt ja se oli kai haettu pois. Joten se koira on vielä jossain, mutta missä??

Sisko tossa kirjoitti just koneella 30 lappua missä etsitään niitä kahta tyttöä jotka koiran eilen löyti. Vien laput joka kerrostaloon tässä lähellä, jos heihin vaikka saisi yhteyttä. Toivottavasti olen oikeassa että on eri koira kyseessä kuin tuo magendan, pakko olla |O :'(
 
vieras
Ei ne entiset omistajat osallistuisi etsintöihin, olisivat koiralle tuttuja, vaikka sen toisen koiransa kanssa..? Toivottavasti löytyy, ihan karmaisevaa, kun ei tiedä mitä on käynyt..
 
Kyy
:hug: Toivottavasti koiruus löytyy! Itselläkin välistä ollut kateissa kun on karanneet, mutta aina onneksi löytynyt, yksi tosin junan alle jääneenä. :'(

Ja kannatta soittaa sinne entiseen kotiin, sinne se koira pyrkii ensimmäiseksi.
 

Yhteistyössä