JYVÄSKYLÄ HUOM! (koiran katoamisilmoitus kuvan kera) *KOIRA LÖYTYNYT*

Huomenta vaan. Äkkiä lukasin teidän kommentit ku täytyy tässä kahta enterorokkoa sairastavaa tyttöä samalla hoitaa.

Vieras joka sanoi että tekevät sisälle tarpeitaan. Onko kaikki pinserit tunnetusti samanlaisia? = TUSKIN ( tuo on sisälle tehnyt muutaman kerran, mutta sen ymmärrän että on tullut uuteen paikkaan ja on peloissaan )

Ja se joka kysyi että onko varmaan että rietu jämsän läheltä. Ex-omistaja sanoi että se jolta he olivat koiran hakeneet niin oli n.20km säteellä jämsästä. Ja mua vähän epäilyttää että tuo ex-omistaja ei paljon soittele että saisi selville mistä rietu on. Ja se oli vain hakuammuntaa ku menimme sinne husky kenneliin. Se kun oli ainut minkä sisko löysi googlen avulla.

Nyt en muista enempää mitä olette kirjoittaneet :ashamed:

Ainiin, ja mitä hintaan tulee, niin en sitä ole maininnut tässä enkä siinä toisessa ketjussa. Ja ei ollut papereita.
 
Tuli yht'äkkiä mieleen että se mainitsi eilen sanan tampere myös, että voisi olla jopa sieltä.. Hmm :snotty: Ja se soitti jolleki kaverille jolta oli sen saanut, niin aloitti näin "mistä sä rietun LÖYSIT, eiku siis mistä sä sen ostit"

En tiedä oliko vahinko ku sano että löysit, mut mä olen jo ihan vainoharhainen.. Olemme kyllä aikamoiseen soppaan joutuneet :/ Mutta Rietu, se on niin valloittava persoona ja aivan ihana :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Tuli yht'äkkiä mieleen että se mainitsi eilen sanan tampere myös, että voisi olla jopa sieltä.. Hmm :snotty: Ja se soitti jolleki kaverille jolta oli sen saanut, niin aloitti näin "mistä sä rietun LÖYSIT, eiku siis mistä sä sen ostit"

En tiedä oliko vahinko ku sano että löysit, mut mä olen jo ihan vainoharhainen.. Olemme kyllä aikamoiseen soppaan joutuneet :/ Mutta Rietu, se on niin valloittava persoona ja aivan ihana :heart:
Voihan sitä käyttää sanaa löysit vaikka olisi ostanutkin.
Kannattaa soittaa/tekstata vielä edelliselle omistajalle ja muistuttaa että kysyy kenneliä.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Ja RIETU on niiiiiiiiin sulonen tapaus :heart:
No älä. Rahaa meni ja tulee menemään jos joutuu leikkauttaa, mutta pois en antaisi :heart: Sillä on hyvä olla täällä :) Kuhan casper lopettais tuon panemisen :kieh:
Onko Rietu jo hyvin kotiutunut?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Ja RIETU on niiiiiiiiin sulonen tapaus :heart:
No älä. Rahaa meni ja tulee menemään jos joutuu leikkauttaa, mutta pois en antaisi :heart: Sillä on hyvä olla täällä :) Kuhan casper lopettais tuon panemisen :kieh:
Onko Rietu jo hyvin kotiutunut?
Juu on se :) leikkii toisen koiran kanssa aina jonkun aikaa, mut sit väsyy ku taitaa jalkaan sattua. Sohvalta se on jo itselleen paikan valinnut. Uloskin lähtee jo tosi mielellään ku tajusi että ei se sinne joudu enää jäämään =) Niin ihana =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Tuli yht'äkkiä mieleen että se mainitsi eilen sanan tampere myös, että voisi olla jopa sieltä.. Hmm :snotty: Ja se soitti jolleki kaverille jolta oli sen saanut, niin aloitti näin "mistä sä rietun LÖYSIT, eiku siis mistä sä sen ostit"

En tiedä oliko vahinko ku sano että löysit, mut mä olen jo ihan vainoharhainen.. Olemme kyllä aikamoiseen soppaan joutuneet :/ Mutta Rietu, se on niin valloittava persoona ja aivan ihana :heart:
:hug: :hug:
Voimia teille.
Tuolta kerhon sivuilta löyty kolme kasvattajaa sieltä Jyväskylästä.
Mä varmaan itse lähtisin liikkeelle niistä soittaisin ja kertoisin tilanteen he varmaan osaavat auttaa sinua eteenpäin. Toinen olisi varmaan tuo keskustelu foorumi missä voisit kysellä onko kellään tietoa.
On hyvin mahdollista, ettei Rietun kasvattaja edes tiedä missä päin Suomea Rietu tällähetkellä vaikuttaa voi luulla,että toinen on siellä mihin on sen myynyt.
Tai sitten voi olla etä on kahden ns kotikoiran jälkeläinen eikä emän omistajalla ole edes kennelnimeä.

Mun vanhemmilla oli aikoinaan sellainen puhdas rouinen terreieri jonka isä oli kivesvikainen ja vahingossa pääsi astumaan perheen nartun ekasta juoksusta vahinko huomattiin kun alettiin ihmettelemään miksi se narttu lihoo.
Mahdollisuuksia on monia, mutta varmasti jossain on joku joka tietää Rietun alkuperän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Tuli yht'äkkiä mieleen että se mainitsi eilen sanan tampere myös, että voisi olla jopa sieltä.. Hmm :snotty: Ja se soitti jolleki kaverille jolta oli sen saanut, niin aloitti näin "mistä sä rietun LÖYSIT, eiku siis mistä sä sen ostit"

En tiedä oliko vahinko ku sano että löysit, mut mä olen jo ihan vainoharhainen.. Olemme kyllä aikamoiseen soppaan joutuneet :/ Mutta Rietu, se on niin valloittava persoona ja aivan ihana :heart:
Voihan sitä käyttää sanaa löysit vaikka olisi ostanutkin.
Kannattaa soittaa/tekstata vielä edelliselle omistajalle ja muistuttaa että kysyy kenneliä.
Niin voi! Juu kyllä me sitä viesteillä/soitoilla pommitetaan jos ei mitään ala kuulumaan. Olisi tosiaan hyvä saada tietää että mistä Rietu on kotoisin.
Mut kaltoin sitä on varmaan kohdeltu ku jos sille sanoo sanan ei ja yrittää saada sitä pois lastenhuoneesta niin se jo laittaa hännän koipien väliin ja luikkii vähän karkuun :( Ja mitenkään äkäisesti emme sille sano.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Ja RIETU on niiiiiiiiin sulonen tapaus :heart:
No älä. Rahaa meni ja tulee menemään jos joutuu leikkauttaa, mutta pois en antaisi :heart: Sillä on hyvä olla täällä :) Kuhan casper lopettais tuon panemisen :kieh:
Onko Rietu jo hyvin kotiutunut?
Juu on se :) leikkii toisen koiran kanssa aina jonkun aikaa, mut sit väsyy ku taitaa jalkaan sattua. Sohvalta se on jo itselleen paikan valinnut. Uloskin lähtee jo tosi mielellään ku tajusi että ei se sinne joudu enää jäämään =) Niin ihana =)
Kiva juttu :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Tuli yht'äkkiä mieleen että se mainitsi eilen sanan tampere myös, että voisi olla jopa sieltä.. Hmm :snotty: Ja se soitti jolleki kaverille jolta oli sen saanut, niin aloitti näin "mistä sä rietun LÖYSIT, eiku siis mistä sä sen ostit"

En tiedä oliko vahinko ku sano että löysit, mut mä olen jo ihan vainoharhainen.. Olemme kyllä aikamoiseen soppaan joutuneet :/ Mutta Rietu, se on niin valloittava persoona ja aivan ihana :heart:
Voihan sitä käyttää sanaa löysit vaikka olisi ostanutkin.
Kannattaa soittaa/tekstata vielä edelliselle omistajalle ja muistuttaa että kysyy kenneliä.
Niin voi! Juu kyllä me sitä viesteillä/soitoilla pommitetaan jos ei mitään ala kuulumaan. Olisi tosiaan hyvä saada tietää että mistä Rietu on kotoisin.
Mut kaltoin sitä on varmaan kohdeltu ku jos sille sanoo sanan ei ja yrittää saada sitä pois lastenhuoneesta niin se jo laittaa hännän koipien väliin ja luikkii vähän karkuun :( Ja mitenkään äkäisesti emme sille sano.
Voi :(
Eiköhän koira opi vielä aian kanssa luottamaan teihin :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi :(
Eiköhän koira opi vielä aian kanssa luottamaan teihin :)
Eiköhän, ku huomaa että emme sille mitään pahaa tahdo. Lastenhuoneeseen ei vaan saisi mennä. Täytyy yrittää jotenkin makupalan kanssa opettaa rajat :)
Oppii varmaan vielä talon tavoille :)

 
v
Sitähän voisi vaikka vielä kysellä.Samalla kun kysyy entisestä paikasta onko selvinnyt kenneli jos sellaisesta on.
Saa vaikka sitten "tikusta asian" soittaa kun kysyy korttia.Kysyttiinkö lääkärissä rokotuksista mitään?
 

Yhteistyössä