vieras
Suomen Kääpiöpinserit ry on valtakunnallinen rotua harrastava yhdistys.
http://www.sspk.fi/kpinseri/
http://www.sspk.fi/kpinseri/
Oho No ei kyl meillä aikuisillakaan. Janessa on nyt kuumeessa :/Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Asian vierestä... Wimpulla ei vieläkään oo mitään oireita...
No älä. Rahaa meni ja tulee menemään jos joutuu leikkauttaa, mutta pois en antaisi :heart: Sillä on hyvä olla täällä Kuhan casper lopettais tuon panemisen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Ja RIETU on niiiiiiiiin sulonen tapaus :heart:
Voihan sitä käyttää sanaa löysit vaikka olisi ostanutkin.Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Tuli yht'äkkiä mieleen että se mainitsi eilen sanan tampere myös, että voisi olla jopa sieltä.. Hmm :snotty: Ja se soitti jolleki kaverille jolta oli sen saanut, niin aloitti näin "mistä sä rietun LÖYSIT, eiku siis mistä sä sen ostit"
En tiedä oliko vahinko ku sano että löysit, mut mä olen jo ihan vainoharhainen.. Olemme kyllä aikamoiseen soppaan joutuneet :/ Mutta Rietu, se on niin valloittava persoona ja aivan ihana :heart:
Onko Rietu jo hyvin kotiutunut?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:No älä. Rahaa meni ja tulee menemään jos joutuu leikkauttaa, mutta pois en antaisi :heart: Sillä on hyvä olla täällä Kuhan casper lopettais tuon panemisen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Ja RIETU on niiiiiiiiin sulonen tapaus :heart:
Juu on se leikkii toisen koiran kanssa aina jonkun aikaa, mut sit väsyy ku taitaa jalkaan sattua. Sohvalta se on jo itselleen paikan valinnut. Uloskin lähtee jo tosi mielellään ku tajusi että ei se sinne joudu enää jäämään =) Niin ihana =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko Rietu jo hyvin kotiutunut?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:No älä. Rahaa meni ja tulee menemään jos joutuu leikkauttaa, mutta pois en antaisi :heart: Sillä on hyvä olla täällä Kuhan casper lopettais tuon panemisen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Ja RIETU on niiiiiiiiin sulonen tapaus :heart:
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Tuli yht'äkkiä mieleen että se mainitsi eilen sanan tampere myös, että voisi olla jopa sieltä.. Hmm :snotty: Ja se soitti jolleki kaverille jolta oli sen saanut, niin aloitti näin "mistä sä rietun LÖYSIT, eiku siis mistä sä sen ostit"
En tiedä oliko vahinko ku sano että löysit, mut mä olen jo ihan vainoharhainen.. Olemme kyllä aikamoiseen soppaan joutuneet :/ Mutta Rietu, se on niin valloittava persoona ja aivan ihana :heart:
Niin voi! Juu kyllä me sitä viesteillä/soitoilla pommitetaan jos ei mitään ala kuulumaan. Olisi tosiaan hyvä saada tietää että mistä Rietu on kotoisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voihan sitä käyttää sanaa löysit vaikka olisi ostanutkin.Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Tuli yht'äkkiä mieleen että se mainitsi eilen sanan tampere myös, että voisi olla jopa sieltä.. Hmm :snotty: Ja se soitti jolleki kaverille jolta oli sen saanut, niin aloitti näin "mistä sä rietun LÖYSIT, eiku siis mistä sä sen ostit"
Kannattaa soittaa/tekstata vielä edelliselle omistajalle ja muistuttaa että kysyy kenneliä.
Kiva juttuAlkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Juu on se leikkii toisen koiran kanssa aina jonkun aikaa, mut sit väsyy ku taitaa jalkaan sattua. Sohvalta se on jo itselleen paikan valinnut. Uloskin lähtee jo tosi mielellään ku tajusi että ei se sinne joudu enää jäämään =) Niin ihana =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko Rietu jo hyvin kotiutunut?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:No älä. Rahaa meni ja tulee menemään jos joutuu leikkauttaa, mutta pois en antaisi :heart: Sillä on hyvä olla täällä Kuhan casper lopettais tuon panemisen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Ja RIETU on niiiiiiiiin sulonen tapaus :heart:
VoiAlkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Niin voi! Juu kyllä me sitä viesteillä/soitoilla pommitetaan jos ei mitään ala kuulumaan. Olisi tosiaan hyvä saada tietää että mistä Rietu on kotoisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voihan sitä käyttää sanaa löysit vaikka olisi ostanutkin.Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Tuli yht'äkkiä mieleen että se mainitsi eilen sanan tampere myös, että voisi olla jopa sieltä.. Hmm :snotty: Ja se soitti jolleki kaverille jolta oli sen saanut, niin aloitti näin "mistä sä rietun LÖYSIT, eiku siis mistä sä sen ostit"
Kannattaa soittaa/tekstata vielä edelliselle omistajalle ja muistuttaa että kysyy kenneliä.
Mut kaltoin sitä on varmaan kohdeltu ku jos sille sanoo sanan ei ja yrittää saada sitä pois lastenhuoneesta niin se jo laittaa hännän koipien väliin ja luikkii vähän karkuun Ja mitenkään äkäisesti emme sille sano.
Eiköhän, ku huomaa että emme sille mitään pahaa tahdo. Lastenhuoneeseen ei vaan saisi mennä. Täytyy yrittää jotenkin makupalan kanssa opettaa rajatAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi
Eiköhän koira opi vielä aian kanssa luottamaan teihin
Oppii varmaan vielä talon tavoilleAlkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Eiköhän, ku huomaa että emme sille mitään pahaa tahdo. Lastenhuoneeseen ei vaan saisi mennä. Täytyy yrittää jotenkin makupalan kanssa opettaa rajatAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi
Eiköhän koira opi vielä aian kanssa luottamaan teihin
Voipi olla. Jospa joskus selvää saisi.Alkuperäinen kirjoittaja v:Jos koira ei olekaan mistään kennelistä vaan vaikka Virosta tuotu.
No,pääasia että on hyvässä ja turvallisessa paikassa nyt !!Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Voipi olla. Jospa joskus selvää saisi.Alkuperäinen kirjoittaja v:Jos koira ei olekaan mistään kennelistä vaan vaikka Virosta tuotu.
Aivan =)Alkuperäinen kirjoittaja v:No,pääasia että on hyvässä ja turvallisessa paikassa nyt !!Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Voipi olla. Jospa joskus selvää saisi.Alkuperäinen kirjoittaja v:Jos koira ei olekaan mistään kennelistä vaan vaikka Virosta tuotu.
eiAlkuperäinen kirjoittaja v:Saitteko muuten mitään "neuvolakorttia" tms mukaan missä näkyy rokotukset?