vieras
ei ole ihme ettei antanut ottaa itseään kiinni, jos entinen omistaja on sitä esim pahoinpidellyt =(.. voimia JanuLiitukselle ja ennen kaikkea rietulle
aivan. kuukaus aikaa miettiä, mut siinä ajassa kiinnyn entistä enemmänAlkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Onneksi sitä päätöstä ei tarvi tehdä nopeasti niin saatte työkin levätä ja rauhassa nyt tutustua koiraan. Onneksi siitä karkureissusta ei tullut mitään akuuttia...
Keskity sinä vaan jatkossakin siihen mediaan, äläkä ihmettele tällaisiaAlkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Siis onko tosissaan ap ostanu jostain tieasmistä, jonkun tiesminkälaisen koiran ja nyt itketään, ku ei kaikki oo kunnossa....
LUULIS, että ihmiset jo tietää, ettei niitä koiria niinvaan ostella.
MINÄ en edes pidä koirista mutta senverran olen mediasta poiminut, että koirahankinnan suhteen pitää olla TODELLA tarkka, just papereiden ja sirujen suhteen.
HUHHUH!!!
Justjoojustjoo, ei se paperittomien koirien ostaminen ole niiden pelastamista se on bisneksen tukemista. Justjoo vaan sullekin.Alkuperäinen kirjoittaja juupa:Keskity sinä vaan jatkossakin siihen mediaan, äläkä ihmettele tällaisiaAlkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Siis onko tosissaan ap ostanu jostain tieasmistä, jonkun tiesminkälaisen koiran ja nyt itketään, ku ei kaikki oo kunnossa....
MINÄ en edes pidä koirista mutta senverran olen mediasta poiminut, että koirahankinnan suhteen pitää olla TODELLA tarkka, just papereiden ja sirujen suhteen.
HUHHUH!!!
asioita jotka ei sinua kiinnosta ja jos koiria kerta vihaat tokihan kaikki
paperittomat pitäisi piikille pistää, just joo!!!
Ja ap:lle kovasti voimia, rakasta ja helli Rietua nyt niinpaljon kuin vaan
ennätät, jos kävisikin niin että yhteinen aika jäisi lyhyeksi*halaus*
Jos ei kerta saa koiraa ostaa jolla ei ole papereita, mitä niilleAlkuperäinen kirjoittaja justjoooooo:Justjoojustjoo, ei se paperittomien koirien ostaminen ole niiden pelastamista se on bisneksen tukemista. Justjoo vaan sullekin.Alkuperäinen kirjoittaja juupa:Keskity sinä vaan jatkossakin siihen mediaan, äläkä ihmettele tällaisiaAlkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Siis onko tosissaan ap ostanu jostain tieasmistä, jonkun tiesminkälaisen koiran ja nyt itketään, ku ei kaikki oo kunnossa....
HUHHUH!!!
asioita jotka ei sinua kiinnosta ja jos koiria kerta vihaat tokihan kaikki
paperittomat pitäisi piikille pistää, just joo!!!
Ja ap:lle kovasti voimia, rakasta ja helli Rietua nyt niinpaljon kuin vaan
ennätät, jos kävisikin niin että yhteinen aika jäisi lyhyeksi*halaus*
Taitaap olla sulla joku pipo kiristäny liikaa ku alat heti viemään koiria piikille. Se, että ei koirista pidä, ei tarkota sitä että haluaisi tappaa ne kaikki.
Painu sinä sanonko mihin :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Siis onko tosissaan ap ostanu jostain tieasmistä, jonkun tiesminkälaisen koiran ja nyt itketään, ku ei kaikki oo kunnossa....
HUHHUH!!!
Paperikoirillahan ON eniten vikoja johtuen liiasta jalostuksesta. Puhtaat sekarotuiset ovat kaikista terveimpiä.Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Painu sinä sanonko mihin :kieh: :kieh:
Paperillisilla koirillakin voi olla vikoja, joten mikä on sun ongelma?
Että HUHHUH sulle vaan |O
Ei kai tässä kyse ole koiran vioista, jokainen yksilö on tietysti yhtä arvokas vikoineen kaikkineen. Lähinna kyse on epämääräisen ja laittoman toiminnan tukemisesta sekä siitä, että ihmetellään kun ed omistaja ei auta / ota kantaa.Alkuperäinen kirjoittaja sekaharmaa:Paperikoirillahan ON eniten vikoja johtuen liiasta jalostuksesta. Puhtaat sekarotuiset ovat kaikista terveimpiä.Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Painu sinä sanonko mihin :kieh: :kieh:
Mitkä ihmeen puhtaat sekarotuiset? Sekarotuisia vain luullaan terveemmiksi koska kuinka moni on sekarotuisensa tutkituttanut (nivelet, silmät)? Jos risteytetään saksanpaimenkoira ja kultainennoutaja, niin ei se sitä syntyvää pentua yhtään terveemmäksi tee- ihan yhtäläiset mahdollisuudet sillä sekarotuisella on saada vanhemmilta periytyvät huonot lonkat esim.Alkuperäinen kirjoittaja sekaharmaa:Paperikoirillahan ON eniten vikoja johtuen liiasta jalostuksesta. Puhtaat sekarotuiset ovat kaikista terveimpiä.Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Painu sinä sanonko mihin :kieh: :kieh:
Kuukauden verran pitää seurata, että jos noista lääkkeistä olisi jotain apua. Sitten soitan sinne uudestaan ja jutellaan enemmän mitä sille tehdään.Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Luulempa että koiruudella on akalailla kipuja tällähetkellä.Kysykää nyt eläinlääkärin mielipide millä avuilla kannattaa jatkaa jos kannattaa.Jos tuollainen lonkkavika ollut pidempään niin miten raukkaa sattunut tuolla lumihangessa tarpoa se kanssa.Eikai se vika ole voinut tulla siitä kuoppaan tippumisesta?
Puhtaat sekarotuiset: eri rotuisten ristisiitokset. Vastahan siitä oli telkkarissakin juttua miten huonot ominaisuudet kasaantuvat jalostettaessa, tulee liikaa sukusiitosta. Omassa ja tuttavapiirissä on kokemusta sekarotuisista, ne elävät terveenä 15-18 vuotiaiksi, harva paperikoira elää 10 v pitemmälle puhumattakaan terveenä.Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:Mitkä ihmeen puhtaat sekarotuiset? Sekarotuisia vain luullaan terveemmiksi koska kuinka moni on sekarotuisensa tutkituttanut (nivelet, silmät)? Jos risteytetään saksanpaimenkoira ja kultainennoutaja, niin ei se sitä syntyvää pentua yhtään terveemmäksi tee- ihan yhtäläiset mahdollisuudet sillä sekarotuisella on saada vanhemmilta periytyvät huonot lonkat esim.