mä en oo ees raskaana ja oon pillittäny tätä lukiessa, taas pillitän :'(Alkuperäinen kirjoittaja nanna:onnea!!! Aivan tuli tippa linssiin kun päättyi näin onnellisesti *mitä, minäkö raskaana herkillä*
voi että, koiraparka, ihana juttu :heart:
mä en oo ees raskaana ja oon pillittäny tätä lukiessa, taas pillitän :'(Alkuperäinen kirjoittaja nanna:onnea!!! Aivan tuli tippa linssiin kun päättyi näin onnellisesti *mitä, minäkö raskaana herkillä*
Samma här. :'( Mietin just et olo on ihan kuin raskaana olessa...Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mä en oo ees raskaana ja oon pillittäny tätä lukiessa, taas pillitän :'(Alkuperäinen kirjoittaja nanna:onnea!!! Aivan tuli tippa linssiin kun päättyi näin onnellisesti *mitä, minäkö raskaana herkillä*
Liittyy joukkoon nyyhkivään :ashamed: Miä pistän menkkojen piikkiin herkkyyden. En kai nyt muuten :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Samma här. :'( Mietin just et olo on ihan kuin raskaana olessa...Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mä en oo ees raskaana ja oon pillittäny tätä lukiessa, taas pillitän :'(Alkuperäinen kirjoittaja nanna:onnea!!! Aivan tuli tippa linssiin kun päättyi näin onnellisesti *mitä, minäkö raskaana herkillä*
mie kans ilmottelen Almaan ja Siperialaisten foorumille, et koiruus on löytynyAlkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Mahtava juttu!!! Ihanaa että sesse pääsi kotiin :hug:
Käyn poistelemassa sen ilmon tuulen koirista =)
Mie ilmotin karkureihin!Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:mie kans ilmottelen Almaan ja Siperialaisten foorumille, et koiruus on löytynyAlkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Mahtava juttu!!! Ihanaa että sesse pääsi kotiin :hug:
En tiiä kuka ilmotti lemmikkipalstojen karkulaiset osiossa, mutta vastasin siihen viestiin, että koira on löytynyt =)Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mie ilmotin karkureihin!Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:mie kans ilmottelen Almaan ja Siperialaisten foorumille, et koiruus on löytynyAlkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Mahtava juttu!!! Ihanaa että sesse pääsi kotiin :hug: