JYVÄSKYLÄ HUOM! (koiran katoamisilmoitus kuvan kera) *KOIRA LÖYTYNYT*

Kyy
Tuo onneksi viittaisi siihen, ettei koira kovin isolla alueella liiku! Nyt vain paljon herkkuja ja hajuja sinne, josko tulisi syömään tai muuten näyttäytyisi uudelleen!

Tsemppiä etsintöihin, kyllä se sieltä kotio saadaan! Maltti on valttia!
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Koiruus:
Tässä on kyllä jo soitettu näille ex-omistajille monestikin ja kuten ap itsekin sanoi etteivät ole olleet kiinnostuneita.
Minä ymmärsin, että _puhelimitse vaikutti_ ettei olisi olleet kiinnostuneita. Eli varmaan tietoa tuosta ei ollut. Eikä myöskään edellisiltä omistajilta ole edes kysytty tuleeko auttamaan. Nyt kun asia on ilmeisesti ( ? ) kysytty, he aloitti asian eteen tekemään jotain.. Ymmärsinköhän väärin?

Ei kai kukaan jostain hyvin tärkeästä työstä sentään koiran takia pois ole...? Mitäköhän pomokin sanoo, jos menee auttamaan koiran etsinnöissä, mikä ei ole edes oma koira enää...
Ja sulla on kauhee tarve jotenkin päteä noitten mielipiteittesi kanssa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Eipä näkynyt enää rasinrinteellä..
Harmillista että laajensi aluettaan näin, mutta etsintä jatkuu kaikesta huolimatta..
Voi pahus... Vieläkö Satu jäi sinne ettimään, ei oo laittanu mitään viestiä?
Jäi vielä, Poppaliinan kanssa. Mun oli pakko lähteä vapauttamaan äitmuori hoitohommista..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Eipä näkynyt enää rasinrinteellä..
Harmillista että laajensi aluettaan näin, mutta etsintä jatkuu kaikesta huolimatta..
Voi pahus... Vieläkö Satu jäi sinne ettimään, ei oo laittanu mitään viestiä?
Jäi vielä, Poppaliinan kanssa. Mun oli pakko lähteä vapauttamaan äitmuori hoitohommista..
Ok. Ymmärrettävää ettet voi kokoajan olla mukana, olet kyllä auttanu jo todella paljon :hug:
Satu just tulikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Eipä näkynyt enää rasinrinteellä..
Harmillista että laajensi aluettaan näin, mutta etsintä jatkuu kaikesta huolimatta..
Voi pahus... Vieläkö Satu jäi sinne ettimään, ei oo laittanu mitään viestiä?
Jäi vielä, Poppaliinan kanssa. Mun oli pakko lähteä vapauttamaan äitmuori hoitohommista..
Ok. Ymmärrettävää ettet voi kokoajan olla mukana, olet kyllä auttanu jo todella paljon :hug:
Satu just tulikin.
No tottakai autan, onhan se koirus kotiin saatava :)
 
JanuLiitus harmailee
Kaddy: Just tuli viesti että koira meni eilen 21.20 vesitornilta latua alaspäin, juoksi karkuun ja kääntyi metsään vesitornille päin.
Olisko sinne hyvä viedä joku koppi missä ruokaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus harmailee:
Kaddy: Just tuli viesti että koira meni eilen 21.20 vesitornilta latua alaspäin, juoksi karkuun ja kääntyi metsään vesitornille päin.
Olisko sinne hyvä viedä joku koppi missä ruokaa?
Olis varmaan syytä. Eli ne jäljet siellä kivenkolosissa oli ihan varmaan sen jälkiä.. Mä haluan uskoa että se palasi takaisin tonne metsikköön..
Mullakaan ei oo enää häkkiä, jonka olis voinut raahata sinne :| Tietty joku isompi pahvilaatikkokin menis hetken aikaa ainakin..
 
JanuLiitus
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus harmailee:
Kaddy: Just tuli viesti että koira meni eilen 21.20 vesitornilta latua alaspäin, juoksi karkuun ja kääntyi metsään vesitornille päin.
Olisko sinne hyvä viedä joku koppi missä ruokaa?
Olis varmaan syytä. Eli ne jäljet siellä kivenkolosissa oli ihan varmaan sen jälkiä.. Mä haluan uskoa että se palasi takaisin tonne metsikköön..
Mullakaan ei oo enää häkkiä, jonka olis voinut raahata sinne :| Tietty joku isompi pahvilaatikkokin menis hetken aikaa ainakin..
Mulla on casperin kuljetuskoppi :)
Mut sit jos se ei enää palaakaan sinne :/ sitä kun ei tiedä mihin se hävis rasirinteeltä
 
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Saisitko mistään supiloukkua? Häkki johon laitat perälle jotakin superhyvää, ja sulkeutuu kun koira on sisällä...
Täytyy yrittää jostain etsiä...
Tuossa sanotaan että loukkuja saa lainaksi riistanhoitoyhdistyksiltä http://www.karkurit.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=18&Itemid=27

hyviä neuvojakin loukutusta ajatellen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus harmailee:
Kaddy: Just tuli viesti että koira meni eilen 21.20 vesitornilta latua alaspäin, juoksi karkuun ja kääntyi metsään vesitornille päin.
Olisko sinne hyvä viedä joku koppi missä ruokaa?
Olis varmaan syytä. Eli ne jäljet siellä kivenkolosissa oli ihan varmaan sen jälkiä.. Mä haluan uskoa että se palasi takaisin tonne metsikköön..
Mullakaan ei oo enää häkkiä, jonka olis voinut raahata sinne :| Tietty joku isompi pahvilaatikkokin menis hetken aikaa ainakin..
Mulla on casperin kuljetuskoppi :)
Mut sit jos se ei enää palaakaan sinne :/ sitä kun ei tiedä mihin se hävis rasirinteeltä
Täytyy vaan toivoa että palaa/palasi jo! Ei kai tässä vaiheessa muutakaan voi :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja tasmaanian tuholainen:
kissaboxi? eikös koiruus ole aika pieni?? mutta mites se sinne sitten jääpi jos ei luukku saa kiinne.. :/ toivotaan ,että saatte haukun kotiin!!
Olis edes lämmin paikka, sitä tällä haetaan..

Mut tuossa linkki keski-suomen riistanhoitoyhdistyksen sivuille http://www.riista.fi/suomi/ Jos sen loukun vaikka sais..
 
Ceccu
Ihan oikeesti kauanko noin pieni ohutkarvainen koira voi säilyä hengissä näissä pakkasissa?Eikö nyt ole jo 3 päivä jos ymmärsin tekstiä oikein?Toivottavasti löytyisi pian koska nyt on luvattu kylmenevää!
 
Zenja
Alkuperäinen kirjoittaja Ceccu:
Ihan oikeesti kauanko noin pieni ohutkarvainen koira voi säilyä hengissä näissä pakkasissa?Eikö nyt ole jo 3 päivä jos ymmärsin tekstiä oikein?Toivottavasti löytyisi pian koska nyt on luvattu kylmenevää!
samaa ihmettelen...
 

Yhteistyössä