Ja sulla on kauhee tarve jotenkin päteä noitten mielipiteittesi kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Minä ymmärsin, että _puhelimitse vaikutti_ ettei olisi olleet kiinnostuneita. Eli varmaan tietoa tuosta ei ollut. Eikä myöskään edellisiltä omistajilta ole edes kysytty tuleeko auttamaan. Nyt kun asia on ilmeisesti ( ? ) kysytty, he aloitti asian eteen tekemään jotain.. Ymmärsinköhän väärin?Alkuperäinen kirjoittaja Koiruus:Tässä on kyllä jo soitettu näille ex-omistajille monestikin ja kuten ap itsekin sanoi etteivät ole olleet kiinnostuneita.
Ei kai kukaan jostain hyvin tärkeästä työstä sentään koiran takia pois ole...? Mitäköhän pomokin sanoo, jos menee auttamaan koiran etsinnöissä, mikä ei ole edes oma koira enää...
Voi pahus... Vieläkö Satu jäi sinne ettimään, ei oo laittanu mitään viestiä?Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Eipä näkynyt enää rasinrinteellä..
Harmillista että laajensi aluettaan näin, mutta etsintä jatkuu kaikesta huolimatta..
Jäi vielä, Poppaliinan kanssa. Mun oli pakko lähteä vapauttamaan äitmuori hoitohommista..Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Voi pahus... Vieläkö Satu jäi sinne ettimään, ei oo laittanu mitään viestiä?Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Eipä näkynyt enää rasinrinteellä..
Harmillista että laajensi aluettaan näin, mutta etsintä jatkuu kaikesta huolimatta..
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Toivakasta on ilmeisesti illalla tulossa sotilaspoliisikoira vainuamaan...
Mä tiedän sen verran että miehiä pitäis ainakin tulla, koira mahdollisesti.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla taasen kurkkimassa:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Toivakasta on ilmeisesti illalla tulossa sotilaspoliisikoira vainuamaan...
Ootteko tästä saanut mitään lisävarmistusta?
Ok. Ymmärrettävää ettet voi kokoajan olla mukana, olet kyllä auttanu jo todella paljon :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Jäi vielä, Poppaliinan kanssa. Mun oli pakko lähteä vapauttamaan äitmuori hoitohommista..Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Voi pahus... Vieläkö Satu jäi sinne ettimään, ei oo laittanu mitään viestiä?Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Eipä näkynyt enää rasinrinteellä..
No tottakai autan, onhan se koirus kotiin saatavaAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Ok. Ymmärrettävää ettet voi kokoajan olla mukana, olet kyllä auttanu jo todella paljon :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Jäi vielä, Poppaliinan kanssa. Mun oli pakko lähteä vapauttamaan äitmuori hoitohommista..Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Voi pahus... Vieläkö Satu jäi sinne ettimään, ei oo laittanu mitään viestiä?Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Eipä näkynyt enää rasinrinteellä..
Satu just tulikin.
Täytyy yrittää jostain etsiä...Alkuperäinen kirjoittaja M:Saisitko mistään supiloukkua? Häkki johon laitat perälle jotakin superhyvää, ja sulkeutuu kun koira on sisällä...
Olis varmaan syytä. Eli ne jäljet siellä kivenkolosissa oli ihan varmaan sen jälkiä.. Mä haluan uskoa että se palasi takaisin tonne metsikköön..Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus harmailee:Kaddy: Just tuli viesti että koira meni eilen 21.20 vesitornilta latua alaspäin, juoksi karkuun ja kääntyi metsään vesitornille päin.
Olisko sinne hyvä viedä joku koppi missä ruokaa?
Osaisko paikalliset eläinsuojeluvalvojat neuvoa, mistä saisitte loukun? Kysäse!Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus harmaana:Täytyy yrittää jostain etsiä...Alkuperäinen kirjoittaja M:Saisitko mistään supiloukkua? Häkki johon laitat perälle jotakin superhyvää, ja sulkeutuu kun koira on sisällä...
Mulla on casperin kuljetuskoppiAlkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Olis varmaan syytä. Eli ne jäljet siellä kivenkolosissa oli ihan varmaan sen jälkiä.. Mä haluan uskoa että se palasi takaisin tonne metsikköön..Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus harmailee:Kaddy: Just tuli viesti että koira meni eilen 21.20 vesitornilta latua alaspäin, juoksi karkuun ja kääntyi metsään vesitornille päin.
Mullakaan ei oo enää häkkiä, jonka olis voinut raahata sinne :| Tietty joku isompi pahvilaatikkokin menis hetken aikaa ainakin..
Tuossa sanotaan että loukkuja saa lainaksi riistanhoitoyhdistyksiltä http://www.karkurit.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=18&Itemid=27Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus harmaana:Täytyy yrittää jostain etsiä...Alkuperäinen kirjoittaja M:Saisitko mistään supiloukkua? Häkki johon laitat perälle jotakin superhyvää, ja sulkeutuu kun koira on sisällä...
Soittakaa paikalliseen metsästysseuraan, siellä on varmasti jollain supiloukku ja tulee auttamaan.Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus harmaana:Täytyy yrittää jostain etsiä...Alkuperäinen kirjoittaja M:Saisitko mistään supiloukkua? Häkki johon laitat perälle jotakin superhyvää, ja sulkeutuu kun koira on sisällä...
Täytyy vaan toivoa että palaa/palasi jo! Ei kai tässä vaiheessa muutakaan voi :/Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Mulla on casperin kuljetuskoppiAlkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Olis varmaan syytä. Eli ne jäljet siellä kivenkolosissa oli ihan varmaan sen jälkiä.. Mä haluan uskoa että se palasi takaisin tonne metsikköön..Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus harmailee:Kaddy: Just tuli viesti että koira meni eilen 21.20 vesitornilta latua alaspäin, juoksi karkuun ja kääntyi metsään vesitornille päin.
Mullakaan ei oo enää häkkiä, jonka olis voinut raahata sinne :| Tietty joku isompi pahvilaatikkokin menis hetken aikaa ainakin..
Mut sit jos se ei enää palaakaan sinne :/ sitä kun ei tiedä mihin se hävis rasirinteeltä
Olis edes lämmin paikka, sitä tällä haetaan..Alkuperäinen kirjoittaja tasmaanian tuholainen:kissaboxi? eikös koiruus ole aika pieni?? mutta mites se sinne sitten jääpi jos ei luukku saa kiinne.. :/ toivotaan ,että saatte haukun kotiin!!
samaa ihmettelen...Alkuperäinen kirjoittaja Ceccu:Ihan oikeesti kauanko noin pieni ohutkarvainen koira voi säilyä hengissä näissä pakkasissa?Eikö nyt ole jo 3 päivä jos ymmärsin tekstiä oikein?Toivottavasti löytyisi pian koska nyt on luvattu kylmenevää!