Täällä rytisee ja salamoi, mut pisaraakaan ei oo viel vettä tullu :/Alkuperäinen kirjoittaja kukkurallinen kuraa:meillä myös!!! ihanaa mä rakastan ukkosta.
Meillä alko just sataa ja jyrisee ihan kunnolla. Ihania salamoita. Mulla on sellanen pelon sekainen rakkaus ukkosta kohtaan.Alkuperäinen kirjoittaja Devil or Angel:Täällä rytisee ja salamoi, mut pisaraakaan ei oo viel vettä tullu :/Alkuperäinen kirjoittaja kukkurallinen kuraa:meillä myös!!! ihanaa mä rakastan ukkosta.
En asu. Oon lapsesta asti tykännyt ukkosesta, tietyllä kunnioituksella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Te varmaan asutte kaupungissa kun tykkäätte ukkosesta.
Siis se ukkonen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä kävi kerran maalla vieras kapungista, joka rakasti ukkosta. No, kovasti odotteli ukkosen tuloa ja tulihan se kunnon myräkkä. Istukin sitte vain naama valkeena viimesimmässä nurkassa eikä enää mitäään puhunu ukkosen ihanuudesta. Kyllähän se maalla on ihan erilaista kuin kaupungissa.
Myöskään en asu kaupungissa! Ukkonen on vaan niin mahtava luonnonilmiö!Alkuperäinen kirjoittaja Devil or Angel:En asu. Oon lapsesta asti tykännyt ukkosesta, tietyllä kunnioituksella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Te varmaan asutte kaupungissa kun tykkäätte ukkosesta.
No ei oo, kun sähkörasiat sihisee ja tulee kipinöitä. Ja pallosalamat menee sähkölankoja pitkin. Kyllä siitä on ihanuus kaukana. Lapset pelkää ja ite pitäs olla naama peruslukemilla vaikka pelottaa hitosti.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Myöskään en asu kaupungissa! Ukkonen on vaan niin mahtava luonnonilmiö!Alkuperäinen kirjoittaja Devil or Angel:En asu. Oon lapsesta asti tykännyt ukkosesta, tietyllä kunnioituksella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Te varmaan asutte kaupungissa kun tykkäätte ukkosesta.
Ja muuten, ok-taloonkin voi asentaa ukkosmaadotuksen, ilmeisesti myös jälkikäteen. Meille asennettiin ekaan taloon ja tulee uuteenkin. :wave: Ja tietty sittenkin kannattaa irrottaa johdot pistorasioista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Melisalle:
Joo, töpselit kannattas irrotella ettei laitteet hajoa, jos ukkonen tulee lähelle.