Jyskistä sohva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vepsäläinen ei ole edullinen.
Suomisoffaa ei enää ole ja se on hyvä. Vai onko se nykyään jollain toisella nimellä, jos joku tietää niin kertoo, että osaan välttää sitä puljua. Maskukin taitaa olla pelkkää paskaa.

Kokemuksia Jyskin sohvista?

Jyskin tavarat ovat kaikista huonoimpia. Masku, sotka ja suomisoffa tulevat jaetulle kakkostilalle. Osta iskusta tai askosta jos haluat saada kohtuullista laatua pienehköllä summalla. Minä ostaisin vepsäläiseltä tai jostain design-liikkestä.

Meillä on alle 2v sitten Suomisoffasta ostettu sohva, ja tämä on ihan paska.
Aikaisemmin mulla oli Jyskistä ostettu pikkusohva, mutta se tuli mulle käytettynä eikä ehtinyt olla kuin pari kk niin en tiedä että miten sohvan toimitus yms Jyskissä hoituu ja onko kestäviä jne.

[QUOTE="vieras";25170533]Jyskin tavarat ovat kaikista huonoimpia. Masku, sotka ja suomisoffa tulevat jaetulle kakkostilalle. Osta iskusta tai askosta jos haluat saada kohtuullista laatua pienehköllä summalla. Minä ostaisin vepsäläiseltä tai jostain design-liikkestä.[/QUOTE]

Ei taida saada Askosta tai Iskusta edullisesti mitään

[QUOTE="kyselijä";25170613]Ei taida saada Askosta tai Iskusta edullisesti mitään[/QUOTE]

Esimerkiksi Askon CHERI-Divaanisohva on ihan ok sohva, ja tarjouksessa oli 599e tai 499e, en muista.

Just selailen Askon nettisivuja. Tuo cheri ei näytä kovin mukavalta... Pari divaanisohvaa tuolla olisi sellaista mitkä kiinnostaisi, mutta tottakai ne on sitten KANTA-ASIAKASTARJOUKSIA enkä ole kanta-asiakas :D
Mites nuo muut tarjoukset, tietääkö joku onko nekin kanta-asiakastarjouksia vai?

Me ostettiin 500 e:n sohvaryhmä jyskistä ja hintaan nähden ok. Käsinojia ei ole käytännössä yhtään mut niihinkin tottuu. Selkänojan irtotyynyt oli kyllä aika tyhjän kans mutta Ei ollu paljo vaihtoehtoja kun entiset ihan raadot ja budjetti nollilla. Monta vuotta jo siirrettiin sohvien ostoa vaan ei sitä hetkeä tullu et ois muutama tonni ollu ylimääräistä et ois kunnon sohvat saanu. Jos noilla sen pari kolme vuotta menee niin ok.

[QUOTE="vieras";25170650]Me ostettiin 500 e:n sohvaryhmä jyskistä ja hintaan nähden ok. Käsinojia ei ole käytännössä yhtään mut niihinkin tottuu. Selkänojan irtotyynyt oli kyllä aika tyhjän kans mutta Ei ollu paljo vaihtoehtoja kun entiset ihan raadot ja budjetti nollilla. Monta vuotta jo siirrettiin sohvien ostoa vaan ei sitä hetkeä tullu et ois muutama tonni ollu ylimääräistä et ois kunnon sohvat saanu. Jos noilla sen pari kolme vuotta menee niin ok.[/QUOTE]

Itse haluaisin vähän kestävämmät kuin "pari kolme vuotta", koska tämä nykyinen sohva on alle 2v vanha ja hajoilee sieltä täältä. Ei ole mielenkiintoa alkaa korjailemaan, joten suht laadukasta tavaraa etsin nyt.

Sohva saisi maksaa 600-700 euroa, mutta saako tuohon hintaan sitten mitään laadukasta...

[QUOTE="kyselijä";25170687]Itse haluaisin vähän kestävämmät kuin "pari kolme vuotta", koska tämä nykyinen sohva on alle 2v vanha ja hajoilee sieltä täältä. Ei ole mielenkiintoa alkaa korjailemaan, joten suht laadukasta tavaraa etsin nyt.

Sohva saisi maksaa 600-700 euroa, mutta saako tuohon hintaan sitten mitään laadukasta...[/QUOTE]

Saa!

Mitä jos odottaisit joulun yli, alemyyntejä varten?

Jyskiin älä rahojasi kanna, oikeesti.

[QUOTE="helinä";25170832]mitä te oikein teette niillä sohvilla jos rikki ne saatte?:O[/QUOTE]

Istutaan? ;D
Meillä tästä Suomisoffan sohvasta irtoaa keskeltä patjasta palasia. Tosi huonosti koottu, kovien jousien päälle lyöty hapero vaahtomuovipatja joka murenee kun painuu jousia vasten.

[QUOTE="kyselijä";25170795]Kellään kokemusta Jyskin sängyistä? Jenkkisänky hakusessa ja tuolla on tarjouksessa parikin mallia suht edullisesti. Kannattaako?[/QUOTE]

Jenkkisängyt menee helposti kuopalle, varsinkin halvat.

Meillä on nyt molempien, sekä sohvan että sängyn, uusiminen ajankohtaista ja toinen on pakko hommata edullisesti. Jyskin (ja muutkin edulliset) sohvat on täällä haukuttu, ja sänkyjä tuntuu olevan jatkuvasti tarjouksessa, niin lienee viisaampaa hommata parempi sohva ja huonompi sänky. Sänky kuitenkin on halvempi uusia.

[QUOTE="vieras";25170533]Minä ostaisin vepsäläiseltä tai jostain design-liikkestä.[/QUOTE]

Niinhän ne kaikki. Ainakin palstalla... ;)

Meillä oli Askon sohva totaalinen pettymys. Kangas huonoa, nukkaantui, runko nitisi ja natisi jo muutaman vuoden käytön jälkeen. Seuraavat sohvat ostimme paikallisesta firmasta jota ei enää ole, mutta nämä sohvat olivat meillä noin 10v kunnes kyllästyin materiaaliin ja väriin. Menivät kierrätyskeskukseen hyväkuntoisina. Nykyiset sohvamme ovat Sotkasta. Nahkaa ja aivan uudenveroiset vaikka kovassa käytössä olleet jo 3v. Että ei se ostopaikan nimi aina koko totuus ole.

Yhteistyössä