Jyskiin töihin? Onko paikalla Jyskin työntekijöitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko paikalla Jyskin työntekijöitä? Millainen työnkuva on myymäläpäälliköllä? Onko myyjillä oma vastuu-alueensa, mitä kuuluu myyjän työnkuvaan?
Millainen ylipäätään Jysk on työnantajana?

En suosittele. Palkka normaali TES. Bonukset kyllä hyvät mutta itse työ todella rankkaa. Teet ihan kaikkea on tittelisi mikä tahansa. Siivousta, varastomiehen töitä jne. Yleensä vuorossa vain kaksi, josta asiakkaat huutaa sulle kun homma ei pelaa. Sen lisäksi on kaiken maailman seurantoja, joten jokainen tyyny pitää olla suorassa muuten tulee huutia aluepäälliköltä.Työvuorot muuttuu jatkuvasti. Sun odotetaan olevan töissä just niin pitkään kun esimies vaatii, vaikka työvuoro on laitettu päättymään esim. klo 14. Tässä vain muutama esimerkki. Itse irtisanoiduin, kun näin mitä touhu on. Katso huviksesi montako työpaikkaa on nytkin avoinna? Kyllä se kertoo jostain. Jos työantaja on hyvä, niin työpaikkoja on harvoin auki, koska tulijoita on ilman avointa ilmoittelua.... Onnea työnhakuun.

En suosittele Jyskiä kenellekään! Työajat muuttuu jatkuvasti. Työvuoro ei todellakaan lopu silloin kun pitäisi. Taukoja ei ehdi pitämään. Saat isot vastuualueet mutta et yhtään enempää palkkaa. Kaikkea seurataan ja pisteytetään, sanomattakin selvää todella epäreiluin perustein. Fiiliksestä ja yhteishengestä annetaan valheellinen kuva. Mutta jos olet kaikesta samaa mieltä esimiesten kanssa ja nielet mukisematta kaiken, niin pärjäät. Muuten sut ajetaan henkisesti ja fyysisesti loppuun. Tämän opin 6kk jälkeen. Nyt töissä normaalissa kaupassa.

En suosittele. Saat juosta oikeasti hikihatussa myymälän ja varaston väliä, vain muutama tyyppi samaan aikaan vuorossa. Vittuilua vaan tulee esimiehiltä ja uhkaillaan varoituksilla koko ajan. Vaikka olisit 40 kiloinen hento tyttö, joudut nostamaan yksin sänkyjä, sohvia, vaatekaappeja... ketään ei kiinnosta jos hajotat itsesi raskaita tavaroita nostellessa ja apua varastoon mahdoton saada kun tosiaan pari tyyyppiä vaan vuorossa ja toisen vahdittava kassaa ettei sitä kukaan ryöstä. Jos sairastut niin et saa rauhassa sairastaa vaan puolikuntoisena on töihin mentävä, sanotaan että otat rauhallisemmin mutta todellisuus aivan muuta, hiki valuen silti juostava

Mä katselin kerran myyjien touhua, kun odottelin vuoroani kassalla, niillä oli a4 paperiarkki siinä kassalla missä oli myyjien nimet sarakkeissa ja kun joku myyjä sai myytyä jotain se merkkasi omalle kohdalle viivan tukkimiehen kirjanpidolla. juhli oikein siinä kassalla että jes jes. Eli taitaa olla hirveän tuloshakuista. Voisi sentään pitää ne listat vähän piilossa vaikka vetolaatikossa. tuli sellainen olo että ei tee mieli ostaa sieltä mitään, koska asiakas ei ole tärkeä, ainoa mikä merkkaa on tulos.

Nostoraja on 20kg ja kipeänä ei tarvitse töihin mennä missään,ei edes jyskissä.
Missään en oo kuullu nostorajasta, selkä suorana saat nostaa niin paljon kuin käsissä ja jaloissa voimaa. Sehän on vain oman terveyden etu, et tarvi kuntosali korttia. Nykyajan työntekijät, miksi valitatte?? Tehkää ilolla työnne ja kehittäkää työoloja, ilman kapinaa. Pääkipu tai pikku nuha ei oo este mennä töihin, liian heppoisin perustein jäätte kotiin makaamaan.

En suosittele Jyskiä kenellekkään. Työpaikkaa hehkutetaan johdon puolesta mediaan, mutta alaspäin paluu pelkkää paskaa. Johtoportaalle ei riitä mikään ja saat kuulla jatkuvasti vain valitusta asioista joita et ole tehnyt tai olet kyvytön niitä tekemään. Jyskissä johdetaan haukkumalla:) Mitä enemmän haukut muita, sitä paremmin etenet talossa!!

Vuorossa tosiaan 2 ihmistä ja tekeminen ei lopu tekemälläkään varsinkaan sesonkien vaihtumis aikoina..

1,5vuotta jaksoin katsella tätä touhua kunnes olin itse niin pahasti työuupunut että en vain enää kyennyt jatkamaan kyseisellä firmalla.

Esimiehiä ei kouluteta ja palkkaus on surkea työnmäärään nähden. Lisäksi vapaapäivät kuluu puhelimeen vastaillessa/ whatsapp ryhmien kilistessä sekä jatkuvasti pitäisi olla tuuraamassa jonkun myymälän tunteja...

Itse opiskelijana JYSK:ssä puolisen vuotta ollut ja en ole saanut minkäänlaista arvostusta, tehnyt kaiken kuten ollaan opetettukkin ja näytöistä tullut vaan paskaa numeroa eikä selitetä miksi ja lisäksi pomon kanssa kun riitelee (usein) niin häneltä kuulee vain että jos luulen että olen heille jotenkin tarpeellinen niin en ole. Töissä oikeasti vain 2 henkilöä minun lisäkseni päivittäin ja mitä nämä 2 palkallista yleensä tekevät? Räplää luuria ja jauhaa paskaa kun minä suurimman osan töistä.

Ei ikinä jyskiin!!! Myydä pitäisi hulluna mutta päälliköt haukkuu ja kaikki tehdään negatiivisen kautta. Uhkaillaan ”jos kauppaa ei ala tulla niin...”. Hyvistä päivistä ei kiitetä ja Kaikki tekee niska limassa töitä ilman MITÄÄN kiitosta. Työntekijöiden turvallisuudesta tingitään

Hmmmm.... Vieläkö pari viimeistä kirjoittajaa kuulolla...? Kuulisin mieluusti viimeisimmät kokemukset itsekin...:whistle: Tai toki, jos jollakulla muulla jotain Jyskistä työnantajana..

Itse oon ollut työssäoppimmasss noin viikon, ja kyllä oon tykönnyt. Omasta mielestä vaan kiva, että on paljon erillaisia hommia. Meillä on kyllä hyvä työyhteisö, että sekin vaihtelee.

Olen ollut vajaa 2v jyskissä töissä ja ei valitettavaa! Hirveä lukea noita aikaisempia kommentteja, en ole ennen kuullut keltään että olisi tuollaista myymälässä Tekemistä kyllä riittää eikä aika käy pitkäksi, töistä kyllä pääsee lähtemään kun työaika loppuu ja aina voi pyytää työkaverilta apua jos tarvitsee kostaa painavia asioita tai jos ei osaa jotakin. Meillä ainakin hyvä työilmapiiri ja saamme kehuja myymäläpäälliköltä sekä johdolta asti.

Älä hae. Olen ollut firmassa viisi vuotta ja esim TES mukaista palkkaa ei makseta. Ei siis saa 5% palkankorotusta siitä että olet vuorovastaava tai tuoteryhmävastaava, se on pelkkä titteli joka tuo paljon ekstraa vastuuta. Ylityöstä ei makseta vaan pitää itse muistaa tehdä lyhyempiä vuoroja jos tuuraa saikkuja tai tekee pidempää työvuoroa. Bonusjärjestelmää hehkutetaan = hyvällä säkälla pari sataa euroa kerran kaks vuodessa.
Pääset helpommalla ja tienaat enemmän jos hakeudut muualle

Ei ole ihme että Pohjanmaalle haetaan koko ajan lisää työntekijöitä. Olin yhdessä isossa Jyskin myymälässä töissä pari vuotta sitten ja ihan sairasta touhua. Porukka vaihtuu koko ajan koska kukaan ei jaksa ja tukea ei saa, pelkkää paskaa niskaan päivästä toiseen. Mene mieluummin Salen kassalle niin säästyy mielenterveys

Mä katselin kerran myyjien touhua, kun odottelin vuoroani kassalla, niillä oli a4 paperiarkki siinä kassalla missä oli myyjien nimet sarakkeissa ja kun joku myyjä sai myytyä jotain se merkkasi omalle kohdalle viivan tukkimiehen kirjanpidolla. juhli oikein siinä kassalla että jes jes. Eli taitaa olla hirveän tuloshakuista. Voisi sentään pitää ne listat vähän piilossa vaikka vetolaatikossa. tuli sellainen olo että ei tee mieli ostaa sieltä mitään, koska asiakas ei ole tärkeä, ainoa mikä merkkaa on tulos.
Niin, onko niin ettei edes liitot enää myöskään pidä työntekijän puolta.
Pitänee sanoa että että ihminen ei ole tyhmä asiakkaana. Turhaa vouhkaa nämä jotka vaativat myyntiä ja myyntiä. Se on myyjä joka palvelee asiantuntevasti. Asiakas tekee aina päätöksen itse. Vain olemalla rehellinen myyjä asiakkaalle saa aikaiseksi tyytyväisen ostopäätöksen.

Olin aika pitkään Jyskissä töissä ja erillaisissa tehtävissä. Jysk on niin pitkään kiva työpaikka kun sulla on vaan Jysk mielessä ja teet sinne ilmasta työtä ja näytät taitos. Aina sanotaan että näyttöjä tarvitaan. Luvataan vaikka ja mitä mutta lupauksia ei ikinä lunasteta.

Kehityskeskusteluissa esimieheltä ei saa mitään konkretiaa tai oikeesti palautetta että vois kehittyä. Perehdytys nykyään perempi. Itse opiskelin kaiken alussa itse.
Työpaikolla ja johdossa esiintyy syrjintää joka taholta. Siellä pärjää ja etenee vain sinkut ja nuoret ihmiset.

Yhteistyössä