:(
Onko teidän kunnassa velkaneuvojaa joka voisi auttaa noiden laskurästien järkevässä järjestelyssä?
aivan niin. ei tarvi miettiä mihin lapsilisät menee.Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mulla meni vuosi selvitellessä sotkuja mitä tuli kun työt loppui ja sairastuin.
Viime kuussa sain kaikki maksuun,loputkin mitä oli.Eiköhän sitten pamahtanut tietokone ja pyörä varastettiin joten se siitä ajatuksesta että joskus pääsis vähän helpommalla.
Kahdet uudet lääkkeet pitäis hakee itelle ja pojalle ei vielä tiedä mitä sille joutuu hakeen.
Ei tarvi taas miettiä mihin lapsilisät laittaa kun ne ensviikolla tulee eikä riitä edes laskuihin.
Semmosta se on,ainaista vitutusta kun koskaan ei jää latiakaan säästöön.
joo ollaan kitkutettu, mutta eipä tuo summa riittäny meiän menoihin. ollaan syöty keittoja ja makarooneja niin että korvista tulee. ja olishan tuo summa auttanu paljonki jos eivät olis ottaneet sitä liiton rahoista takasin..Alkuperäinen kirjoittaja harmi:siis 1400e 4kk ajalle! minusta ihan järkevä summa. kuinka paljon pitäisi saada? moni kotiäiti saa jatkuvasti vähemmän kuin tuon ja silti on pärjättävä. Ei millään pahalla, mutta ihmettelen vaan ettei tuo summa ja lapsilisät ja muut tuet päälle riitä lyhyeksi ajaksi. Luulisi että sen 4kk jaksaa kituuttaa ja syödä makaroonia ja keittoa jos sen jälkeen taas rahaa on käytössä reilummin...
ei ilmeisesti ole täälä semmosta. mielessä on käynyt. onko kokemuksia kellään??Alkuperäinen kirjoittaja :(:Onko teidän kunnassa velkaneuvojaa joka voisi auttaa noiden laskurästien järkevässä järjestelyssä?
Oletko kysynyt, onko? Mä suosittelen myös velkaneuvojaa. Kenties teillä olisi myös mahdollisuus saada sellanen...mikä se nyt olikaan....sosiaalinen luotto?Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei ilmeisesti ole täälä semmosta. mielessä on käynyt. onko kokemuksia kellään??
toi suomen ja suomalaisuuden alentava suhtautuminen viittaa nigerialaiskirjeisiin.........Alkuperäinen kirjoittaja pinkkinen:Juu suomessahan kaikki hyvä on huijausta... Mä itse sain mahdollisuuden ja hyvän sainkin. Voithan jatkaa samaa rataa tai sit voit kuunnella mikä vaihtoehto mulla on... voin sanoo ett kuuntelu ei vahingoita ketään =)
Voi meitä ihania suomalaisia kun me ollaan niin epäluuloisia ;D
Mut mä ite taidan olla melko ennakkoluuloton ja hetkeen heittäytyvä ja oli siitä onnee koska nyt tiedän jotain enemmän kun muut
Kiitos vaan sinulle joka annoit mulle mahdollisuuden =)
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkinen:Niin varmaan luulee ja mitäs mä muitten luuloilla =)
Se on jokaisen oma päätös mitä on mieltä. Täällä en kerro, mainostus kieletty ja muutenkin.
Sen sanon että jokaisen oma asia kuinka kovaa etsii. Tarjosin vaihtoehdon ja se siitä jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä!! En mä tullu tänne ketään hyväks käyttään tai satuttaan, kuhan tykkään auttaa! Enkä missään vaiheessa sanonut että olis äkkirikastumista, mut meille apu hädän hetkellä ja en kadu =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei ilmeisesti ole täälä semmosta. mielessä on käynyt. onko kokemuksia kellään??Alkuperäinen kirjoittaja :(:Onko teidän kunnassa velkaneuvojaa joka voisi auttaa noiden laskurästien järkevässä järjestelyssä?
Joopa joo. Tämä on sellasta GNLD juttua jota meillekki mainostettiin just samalla tyylillä. Ei saa maninostaa mut tulkaa siellä on tilaisuus. joo'o.Alkuperäinen kirjoittaja pinkkinen:Niin varmaan luulee ja mitäs mä muitten luuloilla =)
Se on jokaisen oma päätös mitä on mieltä. Täällä en kerro, mainostus kieletty ja muutenkin.
Sen sanon että jokaisen oma asia kuinka kovaa etsii. Tarjosin vaihtoehdon ja se siitä jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä!! En mä tullu tänne ketään hyväks käyttään tai satuttaan, kuhan tykkään auttaa! Enkä missään vaiheessa sanonut että olis äkkirikastumista, mut meille apu hädän hetkellä ja en kadu =)
Ja mä en niin huijattava ja hyväuskoinen et lähden mihin tahasa juttuun matkaan.Terve ennakkoluulo on vaan ihmiselle hyväksi.Alkuperäinen kirjoittaja pinkkinen:ihan suomalaiset sukujuuret kiitti vaan, en vaan sattumoisin oo niin epäluuloinen ja skeptinen kun suurin osa suomalaisista =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:juu, pistän s.postia sulle illemmalla kun kerkeän, nyt ruokahommia. velkaa on kaikkineen lainoineen paljon, melkeen 20000e..