Jyrkin terkut (normaalit miehet allekirjoittaa): ”Aina kun vaimo torjuu miehensä, hän työntää miestä toisen naisen syliin ja seksityöläiset hyötyvät”

Tämä on hyvä palstamammojen pitää mielessä.

Ymmärrän kyllä Olaviakin hyvin, en onneksi joutunut vastaavaan tilanteeseen koskaan.

Terv. nimim. kokemusta on (sinkkuna en tarvitse heitä enää, kun elämä on nyt upeasti mallillaan saantipuolellakin)

 
Ja PYH.
Oikein pettäjän puolustus.

Puolisoilla on jonkinlainen velvollisuus antaa seksiä toisilleen. Mutta en ala passata äijää klo 23.30, en väsyneenä, en synnytyksen jälkeen, en sen jälkeen kun olen siivoillut koko päivän miehen sotkuja kotona.
 
vierailija
Jyrki käy maksullisissa 3-4 kertaa viikossa. Kysyykö hän siis joka kerta ensin vaimoltaan vai ei. Onhan tuo jo enemmän addiktio pelkkään ajatukseen maksullisesta kuin ruumiillinen tarve
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Jyrki on ihan oikeassa, vaimollakin on itsemääräämisoikeus kehoonsa.

"Jyrki kertoo olevansa perheellinen mies. Hän kuitenkin kokee, että hänellä on itsemääräämisoikeus omaan kehoonsa. Hänen mielestään puoliso ei voi määrätä häntä selibaattiin, jos seksi Jyrkin kanssa ei kiinnosta."
 
vierailija
Jyrki on ihan oikeassa, vaimollakin on itsemääräämisoikeus kehoonsa.

"Jyrki kertoo olevansa perheellinen mies. Hän kuitenkin kokee, että hänellä on itsemääräämisoikeus omaan kehoonsa. Hänen mielestään puoliso ei voi määrätä häntä selibaattiin, jos seksi Jyrkin kanssa ei kiinnosta."
Älkää lukeko Setiksen saastaisia juttuja.
Hän on eukkonsa kotoa poispotkima raasu.
 
vierailija
Minäkään en hyväksy pettämistä. Mutta en myöskään seksitöntä parisuhdetta moraalisena velvoitteena. Jos ja kun seksi syystä tai toisesta loppuu eivätkä parisuhteen osapuolet ole valmiita sitä hyväksymään, on aika päättää se suhde. Ja se on hyvä palstamammojen ja -pappojen pitää mielessä. Eli jos se seksi on niin vastenmielistä, niin silloin pitää olla valmis luopumaan siitä puolisostakin tai tehdä tarvittavia muita myönnytyksiä kuten avoin suhde.

Prostituutiossa en sinällään näe mitään pahaa. Ongelmat liittyvät lähes täysin siihen, ettei prostituutio sitten kuitenkaan ole vapaata. Jos kunnolliset työnantajat voisivat pyörittää julkisesti bordelleja ja palkata niihin halukkaita työntekijöitä avoimilta markkinoilta, ei olisi mitään mafiosojen rinkejä luomassa keinotekoisia velkoja hyväksikäytetyille naisille. Alalle hakeutuisivat ne, jotka alalle haluavat hakeutua. Eihän se työ varmaan ole kenenkään unelma-ammatti, mutta ammatti muiden joukossa kuitenkin. Harva tekee lopulta sitä mitä oikeasti haluaa.

Henkilökohtaisesti tarvitsen seksiin vähän syvemmän yhteyden enkä sen takia ole kiinnostunut pikapanosta ammattilaisen kanssa. Yhden yön jutut ovat samaa kategoriaa. Mutta joka sellaisesta nauttii saa minun puolestani käyttää rahansa ihan miten haluaa. Ei yhteiskunnan pidä rajoittaa ihmisten seksuaalisuutta niin kauan kuin ketään osallista ei loukata.
 
Älkää lukeko Setiksen saastaisia juttuja.
Hän on eukkonsa kotoa poispotkima raasu.
Voi sinnuu Anna taas, tiesin jo etukäteen, että tulet nolaamaan jälleen itsesi.

Rautalangasta: En ole Raution Samppa, ”saasta-artikkelin” 🤣🤣🤣 kirjoittaja.

Kirjoitin jo harmaana ollessa, että 21 v hääpäivänä ei ollut mitään syytä juhlia, kuten ei moneen vuoteen aiemminkaan. Suhde oli kylmennyt, mitään ei ollut kivaa tehdä yhdessä tuon jatkuvasti kiukuttelevan hapannaaman kanssa, joka ei tuonut mitään, mutta minä maksoin kaiken, ihan kaiken. Niinpä se olin minä joka annoin lähtöpassit hänelle. En ole sekuntiakaan katunut. Nykyisin ollaan kyllä väleissä ja olen auttanut häntä jo kolmessa muutossaan ja viime viikolla tein esim klapeja hänelle.
 
vierailija
Voi sinnuu Anna taas, tiesin jo etukäteen, että tulet nolaamaan jälleen itsesi.

Rautalangasta: En ole Raution Samppa, ”saasta-artikkelin” kirjoittaja.

Kirjoitin jo harmaana ollessa, että 21 v hääpäivänä ei ollut mitään syytä juhlia, kuten ei moneen vuoteen aiemminkaan. Suhde oli kylmennyt, mitään ei ollut kivaa tehdä yhdessä tuon jatkuvasti kiukuttelevan hapannaaman kanssa, joka ei tuonut mitään, mutta minä maksoin kaiken, ihan kaiken. Niinpä se olin minä joka annoin lähtöpassit hänelle. En ole sekuntiakaan katunut. Nykyisin ollaan kyllä väleissä ja olen auttanut häntä jo kolmessa muutossaan ja viime viikolla tein esim klapeja hänelle.
Maksathan sinä nytkin
 
Minäkään en hyväksy pettämistä. Mutta en myöskään seksitöntä parisuhdetta moraalisena velvoitteena. Jos ja kun seksi syystä tai toisesta loppuu eivätkä parisuhteen osapuolet ole valmiita sitä hyväksymään, on aika päättää se suhde. Ja se on hyvä palstamammojen ja -pappojen pitää mielessä. Eli jos se seksi on niin vastenmielistä, niin silloin pitää olla valmis luopumaan siitä puolisostakin tai tehdä tarvittavia muita myönnytyksiä kuten avoin suhde.

Prostituutiossa en sinällään näe mitään pahaa. Ongelmat liittyvät lähes täysin siihen, ettei prostituutio sitten kuitenkaan ole vapaata. Jos kunnolliset työnantajat voisivat pyörittää julkisesti bordelleja ja palkata niihin halukkaita työntekijöitä avoimilta markkinoilta, ei olisi mitään mafiosojen rinkejä luomassa keinotekoisia velkoja hyväksikäytetyille naisille. Alalle hakeutuisivat ne, jotka alalle haluavat hakeutua. Eihän se työ varmaan ole kenenkään unelma-ammatti, mutta ammatti muiden joukossa kuitenkin. Harva tekee lopulta sitä mitä oikeasti haluaa.

Henkilökohtaisesti tarvitsen seksiin vähän syvemmän yhteyden enkä sen takia ole kiinnostunut pikapanosta ammattilaisen kanssa. Yhden yön jutut ovat samaa kategoriaa. Mutta joka sellaisesta nauttii saa minun puolestani käyttää rahansa ihan miten haluaa. Ei yhteiskunnan pidä rajoittaa ihmisten seksuaalisuutta niin kauan kuin ketään osallista ei loukata.
Prostituutio on puolison pettämistä.

Sitäpaitsi, nuorta ja kiinteää pildeä ne äijät lähtee etsimään, ja puolustelevat hommaa vaimon haluttomuudella.

Useamman lapsen synnyttäneellä vaimolla jolla pimpsa on löystynyt ja tissit roikkuvat imetyksestä ei ole minkäänlaista jakoa kilpailla timmin, nuoren ammattilaisen kanssa.

Se ammattilainen tekee sitä TYÖKSEEN. Jokainen asiakaspalvelija miellyttää ja hymyilee työkseen. Sillä ei ole perheenäidin tavoin ensin työpäivä takana, sitten hae muksut hoidosta, tee ruoka, siivoa - ja illalla, usein hyvin patalaiska suomalainen mies joka on töllöttäny telkkua illan, alkaa kinuta seksiä.

Sitten se mies ILKEÄÄ valittaa "hyi sulla on messuhalli ja raskausarpia", vaikka se nainen on kantanut lasta, kestänyt raskauden pahoinvoinnit, kivuliaan synnytyksen, imettänyt rinnat kärpäslätkiksi.

Hävetkää, miehet!

(Onneks itsellä ei ole kuvatunlainen, vaan on KUNNOLLINEN mies)
 
Ostat tyttiksen vaatteet esimerkiksi
Ei, kyllä hän ostaa ne omilla rahoillaan. Kun ei ole luottokorttia, niin ei voi ostaa itse netistä, siksi kääntyi puoleeni, kun varakas bf pihistelee tökerösti pienistä naiselle iloa tuottavista jutuista.

Saa tililleen 2K€ kuukaudessa, jolla tekee ruokaostokset, bf:lle tupakat, kaljat ja viinit. Kuitenkin siitä jää yli kivasti, näin saldonsa kun käytiin Otolla. Pyysi minua olemaan siinä automaatilla, kun ei ymmärrä suomea.

Lahjaksi oon ostanut silloin tällöin jotain kivaa ja nättiä. Esim minimekon, punaiset korkkarit, stay-upit ym pientä.

Joululahjaksi ostan Chanelin vitosen, johon pukeutuu pelkästään Marilynin tapaan sitten joulun jälkeen, ei että 😍😘
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ei, kyllä hän ostaa ne omilla rahoillaan. Saa tililleen 2K€ kuukaudessa, jolla tekee ruokaostokset, bf:lle tupakat, kaljat ja viinit. Kuitenkin siitä jää yli kivasti, näin saldonsa kun käytiin Otolla. Pyysi minua olemaan siinä automaatilla, kun ei ymmärrä suomea.

Lahjaksi oon ostanut silloin tällöin jotain kivaa ja nättiä. Esim minimekon, punaiset korkkarit, stay-upit ym pientä.

Joululahjaksi ostan Chanelin vitosen, johon pukeutuu pelkästään Marilynin tapaan sitten joulun jälkeen, ei että
Et muista enää omia juttujasi näköjään. Kannattaisiko huolestua. On sulla tuota ikääkin kertynyt
 
vierailija
Ja PYH.
Oikein pettäjän puolustus.

Puolisoilla on jonkinlainen velvollisuus antaa seksiä toisilleen. Mutta en ala passata äijää klo 23.30, en väsyneenä, en synnytyksen jälkeen, en sen jälkeen kun olen siivoillut koko päivän miehen sotkuja kotona.
Mä annoin tänään klo 4 seksiä vaimolleni, koska se sitä niin halusi. Itse olisin mielummin nukkunut.
Näin toimii kunnon puoliso.
 
  • Tykkää
Reactions: setis
Älkää lukeko Setiksen saastaisia juttuja.
Hän on eukkonsa kotoa poispotkima raasu.
Tässä lääketieteellistä ”saasteasiaa” liian tiukkanutturaisille, kylmenneille naisille miehen terveyteen ja seksuaalisuuteen liittyvästä aiheesta:

”Päivittäisestä laukeamisesta voi olla merkittävä terveyshyöty”


Brittimediat, kuten The Telegraph, kertovat tutkimuksesta, jossa kävi ilmi, että säännölliset orgasmit miehellä vähentävät eturauhassyövän riskiä.

Jos mies ejakuloi säännöllisesti 21 kertaa kuukaudessa, hänellä on 22 prosenttia pienempi riski sairastua. Päivittäinen ejakulointi on luonnollisesti vielä parempi asia.


Säännöllisistä orgasmeista on myös muuta hyötyä, sillä niiden kerrotaan muun muassa parantavan unenlaatua ja suojaavan sydäntaudeilta sen lisäksi, että ne voivat lisätä immuniteettia.

Tohtori Jennifer Rider Harvard Medical Schoolista toteaa, että vaikka tutkimustulokset ovat rohkaisevia, ne ovat vasta suuntaa-antavia ja lisätutkimusta tarvitaan. Sillä ei kuitenkaan ole merkitystä, saavuttaako orgasmin masturboidessa vai yhdynnässä.

Eturauhassyöpä on miesten yleisin syöpämuoto. Uusia tapauksia oli Suomessa vuonna 2013 yhteensä 5 124 ja sairastuneiden keski-ikä on noin 70 vuotta. Eturauhassyöpään kuolee noin 840 miestä vuodessa. 1.1.2014 Suomessa oli 45 849 eturauhassyöpää sairastavaa miestä.

 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ja PYH.
Oikein pettäjän puolustus.

Puolisoilla on jonkinlainen velvollisuus antaa seksiä toisilleen. Mutta en ala passata äijää klo 23.30, en väsyneenä, en synnytyksen jälkeen, en sen jälkeen kun olen siivoillut koko päivän miehen sotkuja kotona.
Mites sellaiset naiset jotka kiristävät seksillä tai sellaiset joita seksi ei kiinnosta?

Kauhulla olen lukenut juttua missä pariskunta on vuosia harrastamatta seksiä!
 

Yhteistyössä