Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Siis kipuileeko nimenomaan se hammas, johon on juurihoito aloitettu? Mä en ole muuten koskaan kuullut, että vaan osa juurista puhdistettais ja täytettäis, kyllä mulla on kaikki juurihoidetut hampaat tehty niin, että juuria ei ole enää lainkaan.
Tuskin se haitallista on, jos se lääkepaikka siellä vaan paikoillaan pysyy, mutta jos se on kipeä lääkkeestä huolimatta, niin tulehdushan siellä sitten vielä on. Onko kyse muuten kunnallisesta...? Niillä nuo välit tuppaa usein olemaan aika pitkät :/ .
Juurihoidettu hammas ei kipuile enää mitenkään, ei ole tuntunut miltään sen jälkeen kun hoito siihen aloitettiin. Tuo kipuileva hammas on viimeinen poskihammas ylhäällä.
ja kyse on tosiaan kunnallisesta, alkoi ihan huolestuttamaan että onko tää liian pitkä väli juurihoidossa, ei kai hammas voi tippua tms?
Kyse nimittäin etuhampaasta
Älä pelkää se ei todellakaan tipu. Kunnalisella puolella ajat menee pitkälle. Niinku aiksemmin sanoin tapauksia voi olla et menee pitempi aika kuin tuo kk. Jos se ei vaivaa niin odottele rauhassa sinne koska aika on.
Poskihampaasta sen verran et taitaa olla sinnekin juurihoidon paikka. Jos hammas on elävä niin ei sitä lähetä kiskomaan irti välttämättä. Mutta jos et halua useampia käyntejä niin tietenki se poistetaan...
Jos tuosta väliaiksesta lähtee paikka niin sitten vaan päivystykseen tietenki.. Kun on etuhampaasta kyse siinä on varmaan fujia ja kyllä se kestää... Mutta tilanteita on monia ja tekotapoja niinku on lääkäreitäkin. Itse kunnallisella puolella työskentelvänä on tullut kaikkea vastaan..