Juurihoidettu hammas kipeänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Madeleine02
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Madeleine02

Vieras
Voiko olla mahdollista? Jo viime viikosta asti vaivannu. Välillä kipeä ja välillä ei. Yhtenä päivänä tuntui kuin piikillä ois työnnetty sinne juureen ja kauhea jomotus päälle. Kuuma ottaa kipeää ja hampaalla ei kärsi purra.
Kohta menossa hammaslääkäriin, mutta ois kiva tietää jos jollain ollu vastaavaa.

Mulla ei oo koskaan juurihoidettu hammasta. Mut paikattu hammas on saattanu olla 7 päivää kipeä ja sen jälkeen ei mitään. Kuulemma jos on kauemmin kipeä niin hammasvaatii jotain muuta hoitoa.

Tuo ensimmäinen hammas mikä mulla juurihoidettu. ja on ylähammas. Eikä kipua ole muualla kuin hampaassa. Tuo juurihoito tehty keväällä ja silloin oli pitkään kipeänä.

mietin että oisko tuo juurihoito voinu epäonnistua jotenki? Tai sitte tuo viereinen hammas olla se kivun syy. Oon kyllä sataan kertaan kokeillu et se on just tuo hoidettu hammas. No saa nähdä mitä ne siel lääkärissä sanoo tuosta.

Oli se vaan kipeä hammas mikä oli juurihoidettu. Oli jääny jotain juuren paloja jäljelle. tunti meni että sai ne pois. Harvinaisen pienen laskun sain tällä kertaa.