Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :-(:Eipä minua kuin haukuta
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Alkuperäinen kirjoittaja :-(:Eipä minua kuin haukuta
ööö.. Miten tää liitty tähä ketjuun?
Alkuperäinen kirjoittaja sass:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Alkuperäinen kirjoittaja :-(:Eipä minua kuin haukuta
Kun oon tehnyt saman.
Alkuperäinen kirjoittaja sass:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Alkuperäinen kirjoittaja :-(:Eipä minua kuin haukuta
Kun oon tehnyt saman.
Alkuperäinen kirjoittaja Aleuria Aurantia:Alkuperäinen kirjoittaja sass:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Alkuperäinen kirjoittaja :-(:Eipä minua kuin haukuta
Kun oon tehnyt saman.
Anteeksi vaan mutta aika ärrrrsyttävää itsesäälissä rypemistä. se joka haukkuu ku oot tehny sämpylöitä, älköön niitä sitte syökökään! stana ja kele... ja niin kerta. Häntä pystyyn kaveri ja vähä itsekunnioitusta kehiin![/quot
Ei sämpylötä vaan mua.
Alkuperäinen kirjoittaja Aleuria Aurantia:Alkuperäinen kirjoittaja sass:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Alkuperäinen kirjoittaja :-(:Eipä minua kuin haukuta
Kun oon tehnyt saman.
Anteeksi vaan mutta aika ärrrrsyttävää itsesäälissä rypemistä. se joka haukkuu ku oot tehny sämpylöitä, älköön niitä sitte syökökään! stana ja kele... ja niin kerta. Häntä pystyyn kaveri ja vähä itsekunnioitusta kehiin!
Alkuperäinen kirjoittaja wsw:Ei sämpylötä vaan mua.
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Alkuperäinen kirjoittaja wsw:Ei sämpylötä vaan mua.
No miksihän sua mahollisesti sit haukuttiin?
Alkuperäinen kirjoittaja nyyh:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Alkuperäinen kirjoittaja wsw:Ei sämpylötä vaan mua.
En tiedä. Harmittaa vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja nyyh:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Alkuperäinen kirjoittaja wsw:Ei sämpylötä vaan mua.