Juuri plussattu.. :)

Voi että oon iha täpinöissäni... Nimittäin tein paripäivää sitten testin ja plussaa näytti! olen siis tehnyt 3 apteekis testiä nyt. :heart:
Ja heti ekasta yrityskierrosta, Nyt ei muutakun soittamaan neuvolaan...ei voi muuta sanoa kun että ehkä ihanin kevät ikinä. :) :heart:
 
jooh,ittee pelotti ton testin teon jälkeen että eihä oo ulkopuolinen raskaus kun on vihlonu mahaan..mut eka neuvola käynti oli,ja ihan oikea raskaus on.. :) kiinnittymis/kohdun venymis kipuja on olleet.. onneksi,viikot nyt 6+2 :cool: :heart: Onnea paljon plussan johdosta Miisu11 :heart:
 
itse plussasin kans eilen. <3 tunne on sanoinkuvaamaton. Ensimmäisen puolentunnin ajan tuijotin vain raskaustestiä, missä komeili kaksi viivaa. Ensimmäistä mötköä odotellen, toivottavasti kaikki menee hyvin. <3

Onnea myös muille plussanneille!
 
  • Tykkää
Reactions: kirikaze
Täälläkin plussa tulla ptkahtikin tänäään! Yli vuosi yritystä takana ja kyllä se veti aivan sekasin ja olen vieläkin. Toivon vaan et kaikki meneee hyvin ja synnytän joskus terveen palleron! Mullakin mahaa vihloo, varsinkin näin illalla! :S Muita oireita ei oikeen vielä ainakaan ole , oikeeenpuolinen tissi kipee toinen ei. :DD mutta mulla nyt vasta viikkoja jtn about 4+3
 
heheei mäki plussasin aamulla:)menkkoihin ois vielä 2päivää enkä tehny aamukusesta vaan vasta seuraavasta:) mut plussa siihen testiin tuli:) ja kyllä menin onnesta sekasin<3 neuvola vasta enskuun lopus:) huomenna koitan testata vielä kokeeks aamuvirtsasta:D en vaan meinaa uskoo todeks<3 onnea kaikille plussanneille<3 toivotaan et pikkuset pysyy matkas<3
 
Ihanaa! Onnea kaikille plussanneille!
Minä tein eilen raskaustestin ja plussaa näytti!! :heart: Olen niin hämilläni ja onnessani, etten tiedä miten päin olisin. :) Varmaankin täytyy maanantaina soittaa neuvolaan..!!
 
Heippa!
Eilen näytti testi meille myös plussaa ja eihän sitä oikein todeksi voi uskoa :heart: Tänään soitin neuvolaan ja 10. rv:lla olisi sitten ensimmäinen neuvola. Nyt viikkoja n. 4+5. Eli alussa ollaan ja toivotaan, että kaikki sujuisi hyvin!
 

Yhteistyössä