Juu.. nyt alkaa jo tuntua siltä että kohta ois parempi olla yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piupau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piupau

Vieras
Miten minä saisin tuon miehen tajuamaan että minä tarvin sitä. Siis olemaan mun mies ja lapsille isä. Tietty ymmärrän sitä että pitää tienata rahaa ja olla töissä, no problem, mutta töitten jälkeen tiuskii lapsille, nakkoo vaatteita pitkin olkkaria tai valittaa kun en ole siivonnut tai olen laittanu väärät vaatteet koneeseen. Sitten mennään miten halutaan, ilman että kysyy multa mielipidettä, tai katsotaan telkkari tai kuunnellaan musiikkia ja lapset ei saa sillon häiritä.
Haluisin että mulla on mies joka kuuntelis joskus minua, antais minun nukkua joskus pidempään, hoitais lapsia ilman että täytyy pyytää tai siivoais kaverina. Tuntuu että minä olen yksin vastuussa lasten kasvatuksesta ja kodin hoidosta.
Ja turha sanoa että ite olet miehes valinnu ja blaablaa.. Ihmiset muuttuu.. haluisin että mun mies muuttuis takas entiseen.. mutta on nykyään vaan niin itsekeskeinen paskiainen..
Oli pakko päästä sanomaan..

Ihana ap, että kirjotit noin. Täällä on tismalleen sama tunnelataus yllä. Ja hyvin samantapaisista asioista meilläkin tulee riitaa. Mun menemisistä valitetaan sitten kuuluvasti, kun ois pitänyt KOTONA tehdä sitä sun tätä. Huomenna menen ystäväni luona käymään ja kaupungilla- en oo yli kuukauteen päässyt minnekään (tosin meillä pieni vauva). Että mua ottaa päähän : /

Juu.. kärty haisee yleensä jos itse lähden käymään jossain edes vähän aikaa yksin. Puhelin soi vähintään 2 kertaa puolentunnin pyöräilylenkillä että missä olet ja joko olet tulossa ja sitten kiukutellaan ku ei ole voinu katsoa telkkaria tai olla koneella kun vauva on kätissyt ja isompi vaatii huomiota. Luuleekohan tuo minun ukkoriepu että mie koko päivän kun hän on töissä niin istun koneella tai makaan sängyssä?!

Yhteistyössä