Osa lapsista nukkuu, osa tässä kattoo mun kanssa selviytyjiä. Isäntä on rallireissulla. Pojan kanssa päivä meni yleisurheilu kisoissa ja hienosti poika tempas keihästä vaikkei ihan mitallisijoille päässytkään.
Juu,on nukkumassa meijänkin lapset. Äsken tosin meinas kuopus herätä ku kissa yritti sen sänkyyn.Kissat on yleensä veskissä mut pääsivät karkuun kun menin suihkuun.
Hiukka vaan ihmetytti,meillä oli vessan hana valumassa täysiä kun menin sinne. Eikä siel ollu uskoakseni ees käynyt kukaan.
Mä palstailen ja vaimo tuli just töistä. Pikkulikka kattoo isoimman likan kanssa selviytyjiä ja kaks keskikokosta likkaa touhuaa jtn, vissiin siivoo huonettaan... I hope so!!!
lapset nukku ja saan olla rauhassa. sauna lämpiämässä ja possutan kinkkupasteijoita vitutukseen ahistukseen ja masikseen. lähteen niin järki exän kanssa!!!
mies lukee just lapsille iltasatua. Mun täytyy kohta käydä antamassa iltapusut. Kotona ollaan oltu tämä päivä ja ihmeteltiin miehen kanssa, kuinka pitkältä tää päivä onkaan tuntunut. Lasten kanssa ulkoiltu, saunottu ja leikitty.