Jutteletko masukillesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LEAL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LEAL

Aktiivinen jäsen
24.03.2007
3 955
0
36
Kovasti kannustetaan laulamaan ja juttelemaan masuvauvalle, mutta minä en sitä kyllä luontevasti osaa tehdä... Masua tulee vaan siliteltyä :heart:

Ajattelin vain, että kuinka moni tätä oikeasti tekee ja MITEN? (siis mitä juttelette ja millaisissa tilanteissa)

Ehkä vähän hölmö kysymys :ashamed: :D Mutta kiitos jos viitsitte vastailla :flower:

Enemmän silittelen. Luin jostain, että pienikin sikiö pystyy jo tuntemaan kosketukset masun päältä. Jos potkii kovasti, minä siihen aina jotain kommentoin. Mies "huutaa" haluutko sä jo pooois sieltä? tai jotain muuta vähäjärkistä...

:D

Mies sille juttelee kovasti.. minä en niinkään. Mies jo yrittäny pöytätapojakin opettaa vauvalle. Minä kun en yhtä ruokaa jaksanu syyä loppuu niin heti alkoi mahalle höpötys että tämmönen peli se sitten ei tule onnistumaan että lautanen pitää syyä kyllä tyhjäksi jne... :laugh:

Juttelen ihan älyttömästi :D Oon yksistään kotona joten tulee pulputettua ääneen kaikki ajatukset ja tuntuu että joskus aina kun joku kuulee niin pitää vähintään hulluna :D Kyselen esim. mitä rimppakintulle kuuluu ja kehun potkuista (luin jostai kirjasta, että se innostaa potkimaan lisää). Jos ei vähään aikaan juttua keksi niin luen ääneen (luen muutenki nyt raskausaikana paljon kun olen lähes petipotilas). Soitan vauvalle sen lempibiisiä eli tuollasta pilipattavaa pehmolelua :D

milana ja iita-aatu 26+2 (ultran mukaan 27+0)

Kyllä täällä kanssa tulee hölpöteltyä masulle kaikenlaista. Varsinkin sillon kun on yksin kotona. usein myös silloin kun vauva oikein kovasti liikkuu tulee siliteltyä vatsaa ja höpöteltyä. Varsinkin kosketukseen vauva reagoi kovasti työntää peppuaan masussa kun paijailee. jotenkin itsestä tuntuu luontevalta puhua vauvalle..

Minä höpöttelin ensimmäiselle ja kyllä tälle toisellekkin kaikenlaisia juttuja, ihan mitä mieleen aina tuli. Ei se sen kummempaa ole. Vähän ovat hihkuneet toiset kun ihan huomaamatta tulee höpötettyä myös muitten aikaan :ashamed: . No eipä siinä mitää pahaa olekkaan ja pieni tykkää koska aina tulee vastaus takaisin. Tosin juttelen yleensä silloin kun on hereillä tuolla mahassa. :heart: Silittelenkin mahaa tosi paljo ja kuuntelen rauhallista musiikki ja sitten tietysti laulelen. Samalla tulee masukille lastenmusiikitkin tutuksi kun tuo isompi kuuntelee. Nykysin ti-ti nalle on ihan in :laugh: tyty tykkää hirmusesti musiikista joten luulen sen johtuvan osaltaan siitä kun on saanut jo masussa kuunnella joko minun laulelua tai muuta musiikkia. =) Kyllä isukkikin juttelee masulle. Näin meillä.

Yhteistyössä