Jutta Urpilainen, SDP ja vasemmistoliitto kusetti pienituloisilta 40 miljoonaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja politiikan tutkija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua on aina huvittanut, ottamatta kantaa politiikan sisältöön, tuo Soinin ulkoasu. Arvatkaa, kuka siitä tulee ihan joka kerta mieleen? No Timonista ja Pumbasta tietysti se Pumba. Ovat aivan identtiset. Jotenkin se vähentää uskottavuutta, kun en pääse siitä Pumba-ajatuksesta eroon kun katselen sitä miestä.
Mä oonkin aina ihmetellyt että keitä ne on nää älyn jättiläiset jotka äänestää vaaleissa ihmisiä ulkonäön perusteella. No, tässä tais just ilmottautua yksi. Onnea, oot varmaan oikein ylpeä itestäs. :D

[QUOTE="vieras";29130455]Oletan sinunkin olevan "oppinut", kai peruskoulun olet sentään käynyt? Mitä opettajasi puhui äidinkielen tunnilla esimerkiksi isoista alkukirjaimista?[/QUOTE]

tähän se homma menee kun kaikki älyllinen sanottava loppuu itse asiasta niin täytyy koittaa hyökätä henkilöitä vastaan.

Oottehan te molemmat jo yli viiskymppisiä. Se ei ole mikään synti, mutta olettas että tuon ikäset osais jo oikeinkirjotuksen. Vai onko lasien vaihdon paikka herroilla, voihan tuo johtua siitäkin ettette näe näppiksellä olevia kirjaimia.

voi elämä kun joiltain ihmisiltä loppuu aiheet kirjoittaa kun pitää kirjoitus muotoon tai kirjoitushäröihin takertua. pysyisivät asiassa. mutta luultavasti he ovat niitä joiden tilille paukkuu joka kk sen 4 tonnia niin ei paljon paina jos "muutamat" eurot nyt viskelee sinne ranta rosvoille.. mut hei, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.

jäämme odottamaan tämän kaiken sotkun jonka katainen ja urpilainen ja heidän hallituksensa on saanut aikaan että mitä ensi vaalit tuo tullessaan. toivottavasti heidät tiputetaan kokonaan soittelemaan lehdellä :D

[QUOTE="vieras";29130965]Oottehan te molemmat jo yli viiskymppisiä. Se ei ole mikään synti, mutta olettas että tuon ikäset osais jo oikeinkirjotuksen. Vai onko lasien vaihdon paikka herroilla, voihan tuo johtua siitäkin ettette näe näppiksellä olevia kirjaimia.[/QUOTE]

mä kyllä osaisin jos mä haluaisin

[QUOTE="vieras";29131116]Jep. Jep. Miksi konditionaalissa osaisin? Miksi ei osaan?[/QUOTE]

koska en halua

etkö oo oppinu huomaamaan että ruutistyyliin kuulu tietty puhekielenomaisuus

Mä oonkin aina ihmetellyt että keitä ne on nää älyn jättiläiset jotka äänestää vaaleissa ihmisiä ulkonäön perusteella. No, tässä tais just ilmottautua yksi. Onnea, oot varmaan oikein ylpeä itestäs. :D

:laugh: :laugh: :laugh:

Mä olen aina ihmetellyt, että ketä on nämä älyn jättiläiset, jotka nimittelee "Urpolainen, Käteinen, Stupido jne. "

Kun ei osata argumentoida itse aiheesta, niin sitten lässytetään aiheen vierestä. Näinhän se menee.

[QUOTE="vieras";29131146]Tuon sun "tyylin" voi helposti sekottaa heikkolahjasuuteen.[/QUOTE]

kai sen voi, varsinkin jos itse sattuu olemaan heikkolahjainen

mun ei tartte päteä joten otan oikeuden kirjoittaa siten kuin mua huvittaa

[QUOTE="vieras";29130965]Oottehan te molemmat jo yli viiskymppisiä. Se ei ole mikään synti, mutta olettas että tuon ikäset osais jo oikeinkirjotuksen. Vai onko lasien vaihdon paikka herroilla, voihan tuo johtua siitäkin ettette näe näppiksellä olevia kirjaimia.[/QUOTE]

me ei osata kirjottaa, mutta sä et osaa laskea. se on jo aika kamalaa. :D

Hakkarainen osaa tiivistää!

Kansanedustaja Teuvo Hakkarainen (ps.) totesi opposition vaihtoehtobudjetteja täysistunnossa käsiteltäessä, että "jollakin kummallisella mittarilla mitattuna olisimme vielä tällä hetkellä maailman kolmanneksi kilpailukykyisin maa". Talous ei kuitenkaan osoita kasvua eikä vienti vedä.

– Pikkuisen selviteltiin sitä, miten se mittaus oli tehty, niin siinä oli katsottu tämmöisiä asioita: malaria, aids, terveydenhuolto ja koulutus. Näissä Suomi on todella kolmanneksi paras maailmassa, Teuvo Hakkarainen selitti.

– Mutta missä se vientiteollisuus sen todellisen kamppailun ja kilpailun käy, niin siitä ei puhuttu kyllä yhtään mitään.

– Jos lasketaan työn tuottavuus, työn kustannukset, sitten nämä rikkidirektiivistä tulevat kustannukset ja tämä erityisasema, missä me elämme, jäänmurtajakustannukset, väylämaksut - no, niihin tulee jotain - ja ilmasto on erilainen kuin tuolla Keski-Euroopassa, muualla, missä Saksa ja meidän nämä pahimmat kilpailijat ovat, siellä me olemme samalla paikalla kuin Kreikka tai joku tämmöinen, niin hyvissä asemissa, hän jatkoi.

Hakkaraisen mukaan "tätä puolta on aina itse yleensä selviteltävä, jos niitä haluaa tietoon". Hänen mielestään "peli on jo monelta osin menetetty. Velkaa otetaan lisää korvaamaan huonoa taloudenpitoa. Järjetöntä menoa".

– Rahaa löytyy, me otamme velkaa, laitamme sitä tukipaketteihin, kehitysapuun, maahanmuuttoon, julkiselle sektorille, sinne vain, ja me otamme velkaa, ja ne eivät tuota yksikään paikka yhtään mitään, Hakkarainen totesi.