Jutta Urpilainen (sdp) aikoo nostaa eläkeikärajaa ja patistaa sossumammat töihin.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyvä Juttis:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Timppa yrittää suistaa omilla talousneuvoillaan Suomen konkurssiin - elvyttää velaksi, vaikka silloin todennäköisesti potilas kuolee kovin kivuin ja ottaa Suomelta sen ainoan valuutankin pois ja lisätä sosiaalitukia niille, jotka eivät tee töitä. Persut on pultsarien puolue.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä Läski-Timo;28821360:
Timppa yrittää suistaa omilla talousneuvoillaan Suomen konkurssiin - elvyttää velaksi, vaikka silloin todennäköisesti potilas kuolee kovin kivuin ja ottaa Suomelta sen ainoan valuutankin pois ja lisätä sosiaalitukia niille, jotka eivät tee töitä. Persut on pultsarien puolue.

Suomea on yritetty elvyttää muutaman vuoden ajan noin 10.000.000.000 eurolla per vuosi ja tämä on velkaa, jonka joku joskus joutuu maksamaan takaisin korkoineen...
 
[QUOTE="vieras";28821390]Suomea on yritetty elvyttää muutaman vuoden ajan noin 10.000.000.000 eurolla per vuosi ja tämä on velkaa, jonka joku joskus joutuu maksamaan takaisin korkoineen...[/QUOTE]

Timo se osaa elvyttää niin, ettei siihen tarvitse ottaa rahaa mistään. Timo se on jo ehtinyt vaatimaan elvytystä, investointeja, välttämään velkaantumista ja kieltäytymään velanmaksusta sekä tuomitsee ehdottomasti veronkorotukset.

Tällaisella matematiikalla se Timo-poika toimii. Mestari se on kusettamaan.
 
[QUOTE="vieras";28821461]Timo se osaa elvyttää niin, ettei siihen tarvitse ottaa rahaa mistään. Timo se on jo ehtinyt vaatimaan elvytystä, investointeja, välttämään velkaantumista ja kieltäytymään velanmaksusta sekä tuomitsee ehdottomasti veronkorotukset.

Tällaisella matematiikalla se Timo-poika toimii. Mestari se on kusettamaan.[/QUOTE]

No, viimeistään kahden vuoden kuluttua nähdään mitä Timo saa aikaiseksi pää- tai valtiovarainministerinä. Savuavista raunioista Sipilä ja Soini joutuvat aloittamaan Suomen jälleenrakentamisen.
 
Eikö noilla poliitikoilla oikeesti oo mitään muuta siellä pääkopassa kun ajatuksia siitä miten saadaan köyhät entistä enemmän kyykkyyn ja aina otetaan niiltä joilla ei muutenkaan mitään ole!Ensiksikin sen ulkomaille rahan jakamisen pitäisi loppua ja toisekseen tarvitseeko niitä mamuja tänne tunkea ovista ja ikkunoista kun ei kerran ole varaa niitä elättää..Minäkin lähtisin tältä istumalta pakolaiseksi ambumaahan jos siellä saisi yhtä hyvät olot kuin näillä meidän hyysäämillä mamuilla.Oman maan asiat ja oman maan kansa etusijalle!ja joo en ole rasisti mutta järki käteen näihinkin asioihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sylettää;28821550:
Eikö noilla poliitikoilla oikeesti oo mitään muuta siellä pääkopassa kun ajatuksia siitä miten saadaan köyhät entistä enemmän kyykkyyn ja aina otetaan niiltä joilla ei muutenkaan mitään ole!Ensiksikin sen ulkomaille rahan jakamisen pitäisi loppua ja toisekseen tarvitseeko niitä mamuja tänne tunkea ovista ja ikkunoista kun ei kerran ole varaa niitä elättää..Minäkin lähtisin tältä istumalta pakolaiseksi ambumaahan jos siellä saisi yhtä hyvät olot kuin näillä meidän hyysäämillä mamuilla.Oman maan asiat ja oman maan kansa etusijalle!ja joo en ole rasisti mutta järki käteen näihinkin asioihin.

Samaa mieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sylettää;28821550:
Eikö noilla poliitikoilla oikeesti oo mitään muuta siellä pääkopassa kun ajatuksia siitä miten saadaan köyhät entistä enemmän kyykkyyn ja aina otetaan niiltä joilla ei muutenkaan mitään ole!Ensiksikin sen ulkomaille rahan jakamisen pitäisi loppua ja toisekseen tarvitseeko niitä mamuja tänne tunkea ovista ja ikkunoista kun ei kerran ole varaa niitä elättää..Minäkin lähtisin tältä istumalta pakolaiseksi ambumaahan jos siellä saisi yhtä hyvät olot kuin näillä meidän hyysäämillä mamuilla.Oman maan asiat ja oman maan kansa etusijalle!ja joo en ole rasisti mutta järki käteen näihinkin asioihin.

Parhaansa he tekevät ja tarkoittavat hyvää. Taidot ja tiedot ovat vain vajavaiset.
 
Meilläkin yt:issä pistettiin vanhemmasta päästä työntekijöitä pihalle. En ymmärrä, miksi sitten eläkeikärajaa nostetaan, mutta yli 50-vuotiaat ei kelpaa töihin. Meilläkin irtisanotut oli tosi pätevää porukkaa. Pienten lasten äitejä patistetaan myös töihin, mutta päivähoitopaikat on monessa kunnassa kiven alla. Lisäksi mistä niitä työpaikkoja nyt löytyy kaikille?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sylettää;28821550:
Eikö noilla poliitikoilla oikeesti oo mitään muuta siellä pääkopassa kun ajatuksia siitä miten saadaan köyhät entistä enemmän kyykkyyn ja aina otetaan niiltä joilla ei muutenkaan mitään ole!

Mitä sulta nyt on otettu?
 

Yhteistyössä