H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä Läski-Timo;28821360:Timppa yrittää suistaa omilla talousneuvoillaan Suomen konkurssiin - elvyttää velaksi, vaikka silloin todennäköisesti potilas kuolee kovin kivuin ja ottaa Suomelta sen ainoan valuutankin pois ja lisätä sosiaalitukia niille, jotka eivät tee töitä. Persut on pultsarien puolue.
puhetta vaan. ja takuulla ne uudistukset on sellaisia ettei niissä oo mitään järkeä niinku tähänkin asti on ollu.
Alkuperäinen kirjoittaja sylettää;28821550:Eikö noilla poliitikoilla oikeesti oo mitään muuta siellä pääkopassa kun ajatuksia siitä miten saadaan köyhät entistä enemmän kyykkyyn ja aina otetaan niiltä joilla ei muutenkaan mitään ole!Ensiksikin sen ulkomaille rahan jakamisen pitäisi loppua ja toisekseen tarvitseeko niitä mamuja tänne tunkea ovista ja ikkunoista kun ei kerran ole varaa niitä elättää..Minäkin lähtisin tältä istumalta pakolaiseksi ambumaahan jos siellä saisi yhtä hyvät olot kuin näillä meidän hyysäämillä mamuilla.Oman maan asiat ja oman maan kansa etusijalle!ja joo en ole rasisti mutta järki käteen näihinkin asioihin.
Alkuperäinen kirjoittaja sylettää;28821550:Eikö noilla poliitikoilla oikeesti oo mitään muuta siellä pääkopassa kun ajatuksia siitä miten saadaan köyhät entistä enemmän kyykkyyn ja aina otetaan niiltä joilla ei muutenkaan mitään ole!Ensiksikin sen ulkomaille rahan jakamisen pitäisi loppua ja toisekseen tarvitseeko niitä mamuja tänne tunkea ovista ja ikkunoista kun ei kerran ole varaa niitä elättää..Minäkin lähtisin tältä istumalta pakolaiseksi ambumaahan jos siellä saisi yhtä hyvät olot kuin näillä meidän hyysäämillä mamuilla.Oman maan asiat ja oman maan kansa etusijalle!ja joo en ole rasisti mutta järki käteen näihinkin asioihin.
Alkuperäinen kirjoittaja sylettää;28821550:Eikö noilla poliitikoilla oikeesti oo mitään muuta siellä pääkopassa kun ajatuksia siitä miten saadaan köyhät entistä enemmän kyykkyyn ja aina otetaan niiltä joilla ei muutenkaan mitään ole!