Miä en halua lapsia ikinä =)Alkuperäinen kirjoittaja M:Jos haluaa lapsen lähiaikoina niin ei kannata ottaa piikkiä!!!!!!!!
itse olen ajatellut tätä ehkäisymuodoksi.kaverilla laastari ja hyvin on toiminut kuulemaAlkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Piikki parempi, 3 kk.den välein käyt piikillä neuvolas . Ja vain plussaa on edullisuus, n 7,5 ?/piikki=3kk , menkat ja menkkakivut jäivät pois.Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Hei hani =) Aijaa, onko pitkään ollu siulla? Sivuvaikutuksia? Mitä maksaa ja mistä saa? Pittääkö mennä tohtorille hakemaan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Laastarit :wave:
Ei tartte ku kerran viikossa muistaa vaihtaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itse olen ajatellut tätä ehkäisymuodoksi.kaverilla laastari ja hyvin on toiminut kuulemaAlkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Piikki parempi, 3 kk.den välein käyt piikillä neuvolas . Ja vain plussaa on edullisuus, n 7,5 ?/piikki=3kk , menkat ja menkkakivut jäivät pois.Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Hei hani =) Aijaa, onko pitkään ollu siulla? Sivuvaikutuksia? Mitä maksaa ja mistä saa? Pittääkö mennä tohtorille hakemaan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Laastarit :wave:
Alotin pojan syntymän jälkeen, ei mitään sivuvaikutuksiaAlkuperäinen kirjoittaja Miä:Hei hani =) Aijaa, onko pitkään ollu siulla? Sivuvaikutuksia? Mitä maksaa ja mistä saa? Pittääkö mennä tohtorille hakemaan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Laastarit :wave:
No voi helkkari :snotty: Sitten ne ronkkii :x Ei kai siellä tohtorilla sitten tarvii jatkuvasti ravata, eihän? :xmas: Mihin se laitetaan?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alotin pojan syntymän jälkeen, ei mitään sivuvaikutuksia
Migreeni hävis lähes kokonaan
15 ekee suunilleen kuussa
kyl siä taidat joutua lekurilla käymään
Persposkeen, käsivarteen, lapaluuhun..Alkuperäinen kirjoittaja Miä:No voi helkkari :snotty: Sitten ne ronkkii :x Ei kai siellä tohtorilla sitten tarvii jatkuvasti ravata, eihän? :xmas: Mihin se laitetaan?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alotin pojan syntymän jälkeen, ei mitään sivuvaikutuksia
Migreeni hävis lähes kokonaan
15 ekee suunilleen kuussa
kyl siä taidat joutua lekurilla käymään
Voinko miä vaan rimpauttaa terveyskeskukseen että tahon laastarin? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Persposkeen, käsivarteen, lapaluuhun..
Kaks vuotta sitten viimeks olin ronkittavana ja nyt pitäs mennä taas
-kun sais ees ajan varattua