Juteltaisko tytöt ehkäisystä :D

  • Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Miä
Ihan tosissaan. Mitä niitä nykyään on? Kun ei mulla ole aavistustakaan :snotty: :ashamed: Pillereitä söin yhden paketin 10 vuotta sitten, sen jälkeen on menty kumiukoilla ja nyt tarttis jotain muuta. Tosin miusta tuntuu että oli se mikä tahansa hormonaalinen niin se aiheuttaa kamalat ongelmat mutta voihan sitä kokeilla :D
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No ehdottomasti keskustele oman miehesi kanssa siitä haluaako hän enää isäksi tulla, jos ei niin sitten mies vasektomiaan, pääsette kaikista helpoimmalla.
Se on nimenomaan se mitä halutaan mutta sitä ei saa ihan tähän hätään. Sitä ennen =)
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Juu, jutellaan vaan. Älä sitten sitä ehkäisyrengasta ota, täällä ihan oikein käytettiin --> nyt raskaana. joten... jep jep!
Jahas, yksi jäi heti pois :D Mutta varmaahan ei kyllä ole kuin selibaatti ja sehän ei käy :whistle:
 
aurinkoinen
kuparikeirukka löytyy, ollut jo monen vuoden ajan ,kahteen otteeseen. Paras ehkäisy, sopii ainakin minulle. Varoittelivat vuodosta, se voi runsastua, mutta ei minulla tullut mitään. Hormonikierukka on toinen vaihtoehto, mutta siinä on hormooneja. Kylläkin hyvin vähän, mutta jos ylimääräiset hormonit sekoittavat pääsi, kannatan kuparikierukkaa. On muuten halvempikin...
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Juu, jutellaan vaan. Älä sitten sitä ehkäisyrengasta ota, täällä ihan oikein käytettiin --> nyt raskaana. joten... jep jep!
Jahas, yksi jäi heti pois :D Mutta varmaahan ei kyllä ole kuin selibaatti ja sehän ei käy :whistle:
Näin on! Mutta kyllä sitä sokeasti luotti ettei just mulle voi käydä näin, mutta kävi kuin kävi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Laastarit :wave:
Ei tartte ku kerran viikossa muistaa vaihtaa :D
Hei hani =) Aijaa, onko pitkään ollu siulla? Sivuvaikutuksia? Mitä maksaa ja mistä saa? Pittääkö mennä tohtorille hakemaan :snotty:
Piikki parempi, 3 kk.den välein käyt piikillä neuvolas :D . Ja vain plussaa on edullisuus, n 7,5 ?/piikki=3kk , menkat ja menkkakivut jäivät pois.
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Piikki parempi, 3 kk.den välein käyt piikillä neuvolas :D . Ja vain plussaa on edullisuus, n 7,5 ?/piikki=3kk , menkat ja menkkakivut jäivät pois.
Ai ihan tavan neuvolassa? Menkat on niin runsaat ja sattuu niin pirusti että ne jos sais vähemmäksi niin hyvä olis. Miä vaan pelkään saavani noista kaikki maholliset sivuvaikutukset :snotty:
 
Mulla on ollut laastarit. En tykännyt, koska sinne reunan alle kertyi aina likaa/nukkaa. Lisäksi jotenkin liian matalahrmooniset mulle, kun tuli tiputteluvuotoa.
Pillerit, niistä on ollut marvelon, mercilon ja gracial. Kaikki oli ihan jees, paitsi mercilon kun siitäkin tuli tiputtelua.
Nyt on kuparikierukka ja tykkään siitä. Aluksi vuodin kyllä kuin seula vajaat pari kuukautta. Kuukautisvuoto on runsaampaa, se on ainoa miinus tälläiselle veri-lima-kammoiselle :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Piikki parempi, 3 kk.den välein käyt piikillä neuvolas :D . Ja vain plussaa on edullisuus, n 7,5 ?/piikki=3kk , menkat ja menkkakivut jäivät pois.
Ai ihan tavan neuvolassa? Menkat on niin runsaat ja sattuu niin pirusti että ne jos sais vähemmäksi niin hyvä olis. Miä vaan pelkään saavani noista kaikki maholliset sivuvaikutukset :snotty:
Joo terkkarilla tai sit sairaanhoitajalla käyn tk.ssa piikitettävänä. Itelle testattiin ton sopivuus sillä et söin eka 3 kk.tta minipilsuja, sisältävät samoja/saman tyyppistä hormonia, olis saanu lopetettua ne jollei olis sopinu mut ne sopi ni sit vaan piikkiä olkapäähän. Ja tosiaan noiden minipilsujen alusta jäi heti menkat ja kivut pois.

muoks, nähtävästi mäki osaan lainata hienosti :D
 

Yhteistyössä