S
"shihtzu"
Vieras
Tuli mieleen, kun tänään kuuntelin työkavereideni keskusteluja ja aika hulvattomia tapauksia siellä onkin. Työpaikkani on miesvaltainen, tosin on meitä naisiakin siellä useampi, mutta pääosin miehiä ja keski-ikä huitelee tuolla 40-50 paikkeilla. Pääasiassa jutustelu on hyvin harmitonta läpänheittoa puolin ja toisin, urheilu, etenkin jalkapallo ja jääkiekko, on ne yleisimmät puheenaiheet ja samoin jutellaan naisista (härskiin sävyyn monesti) ja viinasta. Suuri osa työkavereista ei todellakaan sylje kuppiin, käyvät melkein joka viikonloppu baarissa tai ottavat muuten kuppia.
Minä oikeasti tunnen itseni aika vanhaksi tuossa joukossa, kun minua ei tuo juhliminen kauheasti viehätä, en edes enää muista milloin olisin kännit vetänyt, siitä on aika monta vuotta aikaa. Itse otan ehkä yhden silloin tällöin, en edes joka toinen viikko
Mutta toisaalta kivahan noita juttuja on kuunnella, ei ole turhan nipoa porukkaa töissä
Minä oikeasti tunnen itseni aika vanhaksi tuossa joukossa, kun minua ei tuo juhliminen kauheasti viehätä, en edes enää muista milloin olisin kännit vetänyt, siitä on aika monta vuotta aikaa. Itse otan ehkä yhden silloin tällöin, en edes joka toinen viikko
Mutta toisaalta kivahan noita juttuja on kuunnella, ei ole turhan nipoa porukkaa töissä