Just reilu 200 pyöräytystä hulavanteella :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suosittelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suosittelen

Vieras
Tänään varmaan 600 yhteensä, sama eilen, toissapäivänä... Ei noihin oo aikaa kauan menny yhteensä, mut on kyllä lihakset kipeenä. Mulla on aina tavoitteena saada vähintään sata kerrallaan, sit jos en saa niin pitää aloittaa alusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Onnea! Kokeilin tossa yks päivä. Ei enaa onnannut. Lapsena meni kuin vettä vaan. Ps. En ole mitenkään ylipainoinen, mutta silti (?!)

No mä osasin lapsena jo, vaati kyllä taas vähän harjoittelua kun opin saman tatsin. Mulla vy ehkä 63 eli en oo mäkään ylipainoinen, mut tuskin olis onnistunut pyörittely silloin kun vy oli vielä 115 :)

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Hitsi mun pitäs ostaa hulavanne niin pääsisin kokeileen saanko edes sitä yhtä kiekkaa meneen :whistle: Mistähän kaupasta muuten vois löytää helpoiten hulavanteen?

Jos on cittari lähellä niin sieltä.. ja yleensäkin kaikki isot marketit myy. Ja ei oo kallis, 3.90e tommonen iso vanne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Hitsi mun pitäs ostaa hulavanne niin pääsisin kokeileen saanko edes sitä yhtä kiekkaa meneen :whistle: Mistähän kaupasta muuten vois löytää helpoiten hulavanteen?

Jos on cittari lähellä niin sieltä.. ja yleensäkin kaikki isot marketit myy. Ja ei oo kallis, 3.90e tommonen iso vanne.

Kiitos, cittari ei ole ihan lähellä mutta kohdan taas liikutaan jossain niin mä tempasen ostaa sellasen :D

Mä just mökillä kokeilin hulavanteen pyöritystä, kun varastosta sattui löytymään sellainen. Oli se vaan niin toivotonta touhua, hyvä kun kaksi kertaa sai pyörimään ja sitten vanne oli taas nilkoissa... :ashamed:

Mä saan kaulassa pyöritettynä saman tuloksen ku ap...
b020.gif

Mut tavalliseen tapaan tuskin yhtäkään :ashamed:

Onkohan oikeesti kovin tehokasta jos vetelee vaik 50?En oo vuosikausiin kokeillut ja vois ottaa tuon tavotteeks ensin =) Ostan samalla reissulla hyppynarun B)

Onneks alakerras ei asu ketään :laugh:

Ostin Vapaa Valinnasta.Tosin siitä jo aikaa 2-3v.
Olen koittanut tytön vannetta,ehkä joku 15 pyöritystä :ashamed:
Kaulassa ei yhtään.
Speden spelissä tuota oli aina kiva katsoa :)

Aloin joskus kuukausi takaperin harjoitteleen. Pienenä olin haka, ja luulin että helppoa. Ensin meni kaks ja sitten kun joka päivä harjoitteli muutaman minuutin, niin nyt kevyesti vaikka kuinka kauan.

Yhteistyössä