Just, pojan kummitäti ei sit voikaan osallistua joululahjaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Suunnittelin, et oltais ostettu kimpassa pojalle PSPgo-käsikonsoli, mikä maksaa halvimmillaan sen 250 ?. Nytpä pojan kummitäti sit löi liinat kiinni ja sano ettei se osallistu noin kalliiseen lahjaan. Että se on jo ostanut jonkun seinäkalenterin tms. eikä aio ostaa muuta lahjaa. Just joo. Kun en haluis pojalle turhaa krääsää, vaan sovittiin että saa toivoo yhden lahjan joka sit ostetaan, ja se oli sit tää konsoli. Tää kummitäti sit vissiin haluu et poika muistaa sen jostain seinäkalenterista mikä on jo vuoden päästä roskiksessa??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suunnittelin, et oltais ostettu kimpassa pojalle PSPgo-käsikonsoli, mikä maksaa halvimmillaan sen 250 ?. Nytpä pojan kummitäti sit löi liinat kiinni ja sano ettei se osallistu noin kalliiseen lahjaan. Että se on jo ostanut jonkun seinäkalenterin tms. eikä aio ostaa muuta lahjaa. Just joo. Kun en haluis pojalle turhaa krääsää, vaan sovittiin että saa toivoo yhden lahjan joka sit ostetaan, ja se oli sit tää konsoli. Tää kummitäti sit vissiin haluu et poika muistaa sen jostain seinäkalenterista mikä on jo vuoden päästä roskiksessa??

yhtälailla se käsikonsoli voi mennä puolen vuoden päästä rikki..

no meidän poika tahtoi kummiltaan viimne vuonna 12 euroa maksavan lahjan, johon tää perhe ilmoitti, ettei heillä ole varaa. toinen on ison tehtaan johtaja ja toinen opettaja. sinänsä minulle on ihan sama, vaikka eivät mitään ostais, mutta se on turha sitten mennä ensin kysymäänkään lapselta että mitä haluaa. olisivat olleet hiljaa

No mä en kyllä ikinä kenenkään varaan jätä mitään tuollaista. Aina joku peruu ja silloin mulla on kuiten itellä varaa laittaa se ku oon tajunnu säästää sen toisenkin osuuden ;)

Mieti uudestaan. Onko se todellakin kummin tehtävä ostaa lapsellesi kalliin lahjan? Onko kummi joku pankki josta otetaan rahat?
Olet kiittämätön sika. Minusta toi lahja mitä kummi jo osti on hyvä.
Vanhempien tehtävä hommata omille lapsille kalliit lahjat eikä kummien tai sukulaisten.
Miten edes kehtaat pyytää osallistumaan näin kalliseen lahjaan!?`

Ei mulla olis laitaa kummilapseen tuollaisia summia. Jos mun ostama lahja ei kelpaa niin sit kai lapsi jää ilman lahjaa... Oikeasti nuo pelit on helvetillisen hintaisia ja jos lapset sellaisia haluavat niin vanhemmat ostakoon sen.

Ei auta kuin ihmetellä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli millä summalla kummitädin olisi pitänyt osallistua?

Siis olis voinut osallistua ihan vaikka sillä seinäkalenterin osuudella eli parikymppiä... ei se summa ole pääasia vaan se ettei mitään turhaa roinaa hommata jouluksi...

Mä en kyllä sanele kummeille millaisia lahjoja pitää ostaa vai pitääkö ostaa mitään. Jos kummit kysyvät mitä lapsi on toivonut niin sitten kerron lahjatoiveista. Ihan yhtä lailla on kelvanneet ne toivelistojen ulkopuoleltakin tulleet lahjat.

Yhteistyössä