just otin kotivakuutuksen ja TV hajosi!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei se vakuutus korvaa muutenkaan itsestään hajonneita tavaroita. Telkkaris tuli tiensä päähän :)

no enhän sanonut että itelleen hajosi vaan lapsi hajotti kalliin uuden tauluteeveen,että silleen.... =(((((

Mä olin aikanaan ottanu auton ostaessani halvimman mahdollisen vakuutuksen... vajaata viikkoa myöhemmin kävin ottaan sit parhaan mahdollisen kaskon siihen mitä siihen vain sain, eihän mulla olis ollu varaa korjauttaa sitä jos jotain sattuis.
Seuraavana päivänä lähin sitten pidemmälle matkalle ja kuin ollakkaan mälläsin sen auton.
Vakuutusyhtiö maksoi tonnin enempi korjauslaskuja kuin mitä se auto oli mulle ostettaessa maksanu. Myöhemmin tosin huomasin että oli menny tuulilasinpesuneste säiliöt myös törmäyksessä paskaks, palasin auton korjauspaikkaan ja ne myönsi että joo on rikki ja selkeesti johtui törmäyksestä.... vakuutusyhtiö tosin päätti että ei ollut johtunut törmäyksestä (näkemättä koko autoa). Olis vaihto maksanut jotakuinkii 150? mut eivät suostuneet maksamaan...niinpä mulla vaihtui vakuutusyhtiö. Persnettoo tää yhtiö teki 7200? tässä mun tapauksessa.

Tosin tajusin just että tämähän on aivan eri asia kuin ap:llä koska mulla oli todistajat että tää tapahtui juurikin vakuutuksen oton jälkeen....

Mutta siis kyllä vakuutusyhtiön kuuluu maksaa jos sulla kerta sellainen vakuutus on mikä tämmösen vahingon korvaa.