just mun tuuria :((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipu

Vieras
muuttopäivä tänään, kauan odotettu ja mä olen kipeä. eikä riitä, että on hirveä flunssa vaan lisäks pukkas vielä menkat joiden olemassaolon olin jotenkin täysin unohtanut, vatsaa korventaa ja tulee kamalia kramppeja, nenä vuotaa, päätä särkee, humisee ja heikottaa. ja pitäis kantaa vaikka mitä tavaraa ja tehdä tuhat juttua, siivota ja pakatakin vielä jotain. voi taivas mä en selviä tästä. :( mä olen kerran viiteen vuoteen sairaana, miks just tänään?? olis ees vaan menkat, mut nää molemmat yhtäaikaa saa mut ihan piippuun, mä en jaksa, lihaksia särkee ja lepäämään et pääse :(

2 vuotta sitten oltiin muuttamassa ja saatiin sitten koko perhe just muuttopäiväksi kunnon oksennustauti, oli viel kesä ja lämmintä lähes 30 astetta....

voimia! toivottavasti saat jonkun vähän auttamaan sinua.

Juu, ei varmasti kukaan pisti pahakseen, jos tuossa kunnossa ei osallistu muuttohommiin ja toiset joutuu tekemään ylimäärästä. toiv. kuitenkin muuttoapua on teillä.

muuttoapua ei liiemmin ole, miehen yksi kaveri.. kyllähän ne kaksin saa tavarat kannettua seuraavaan paikkaan, mutta kun on vielä pakattavaa ja siivottavaa jne.. enkä mä pääse mihinkään lepäämään, sohva ja sänky on jo autossa, mä kuolen tänne..... :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei tilanne parane täälä ruikuttamalla, noudet pakkaamaan ja sit menet uuteen paikkaan lepäämään

no tulihan se sieltä, tällaisia kommentteja odotin kyllä tulevan enemmänkin, mutta sainkin asiallisia vastauksia, kiitos heille :)

Yhteistyössä