just. mies sitten kiukkuaa ja murjottaa tuosta hemmetin toppahaalarista !! kertokaapa mielipiteitänne, eli homma on siis sellainen..

  • Viestiketjun aloittaja firequeen
  • Ensimmäinen viesti
apua
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
äiti soitti, että osti 100 cm puvun sitten :D onpahan ainakin nyt sitten kasvuvaraa... :LOL:
Et sit varmaan tänä talvena sitä voi käyttää.... Meillä kun tuo 2,5 vuotinen käytää 92-98... Hukkuuhan laps raukka 100cm haalariin....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nenniii:
jos en ihan väärin ymmärtäny ni eiks ap jo kertonu äitinsä korjanneen puvun ollenkiin pienempi kuin se 100cm?
No se ei nyt kovinkaan paljon auta, että 77 cm lapselle puetaan edes sitä 92 cm haalaria :whistle:
no onhan toi 92cm hiukkasen parempi kuin 100cm tuon kokoselle lapselle...itse en välttämättä pukis ehkä noinkaan isoon pukuun.mut ihan vaan sen takia asiasta sanoin kun kaikki jankuttavat siitä 100cm puvusta... :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nenniii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nenniii:
jos en ihan väärin ymmärtäny ni eiks ap jo kertonu äitinsä korjanneen puvun ollenkiin pienempi kuin se 100cm?
No se ei nyt kovinkaan paljon auta, että 77 cm lapselle puetaan edes sitä 92 cm haalaria :whistle:
no onhan toi 92cm hiukkasen parempi kuin 100cm tuon kokoselle lapselle...itse en välttämättä pukis ehkä noinkaan isoon pukuun.mut ihan vaan sen takia asiasta sanoin kun kaikki jankuttavat siitä 100cm puvusta... :)
No mun mielestä se on sit ihan sama onko se puku 92cm vai 100cm, kun sen tietää näkemättäkin, et joka tapauksessa on aivan liian iso puku!
 
vieras
Vertailun vuoksi: meidän 9kk ikäinen käyttää 80-senttistä Reimateciä joka reilu. 92-senttinen menee tod näk vuoden kuluttua ulkoillessa. Se pelkkä pituusmitta ei ole ainoa ratkaiseva, vaan myös hihat, lahkeet ja leveys suurenevat kokojen suuretessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nenniii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nenniii:
jos en ihan väärin ymmärtäny ni eiks ap jo kertonu äitinsä korjanneen puvun ollenkiin pienempi kuin se 100cm?
No se ei nyt kovinkaan paljon auta, että 77 cm lapselle puetaan edes sitä 92 cm haalaria :whistle:
no onhan toi 92cm hiukkasen parempi kuin 100cm tuon kokoselle lapselle...itse en välttämättä pukis ehkä noinkaan isoon pukuun.mut ihan vaan sen takia asiasta sanoin kun kaikki jankuttavat siitä 100cm puvusta... :)
No mun mielestä se on sit ihan sama onko se puku 92cm vai 100cm, kun sen tietää näkemättäkin, et joka tapauksessa on aivan liian iso puku!
onhan tossa kuitenki eroa!ja se kun on ihan lapsesta kii,se pituus ei tosiaan ratkase vaatteiden hankinnassa...
 

Yhteistyössä