Just kun miä alan pärjätä niin työharjoittelu loppuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Höh :/ Nyt kun osaan myydä asiakkaille muutakin kun öötä ja erotan neilikan kaktuksesta niin kohta tää lysti loppuu. Miä kun viihdyn loistavasti =) Ens viikko on viimeinen viikko. Ja varmasti menen samaan paikkaan harjoittelemaan seuraavankin kerran jos vaan pääsen :D Ei miulla tän tärkeempää tänään :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pääsisitkö sinne kesätöihin? kysy jos et ole jo kysyny.

Mielelläni menisin ja varmaan pääsisinkin mutta kun meillä on kesälläkin koulua. Mutta seuraava kesä on työharjoittelua ja samaan paikkaan yritän päästä =)

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Eikö kannattais mennä työharjoitteluihin aina erilaisiin paikkoihin, niin oppiskin kai enemmän?

Tuo on just se pointti mikä miullakin oli mielessä. Mutta tuo on niin loistava paikka, mukavat työkaverit, kannustavaa ja positiivista ohjausta. Ja miä olen oppinut enemmän kuin ikinä kuvittelin olevan mahdollista. Se houkuttelee kovasti samaan paikkaan uudestaan =)

Sama homma on mulla edessä loppuviikosta, luulisin.

Pikkuhiljaa oppii tekemään jotain järkevää sen sijaan että vain seisoo ja ihmettelee, ja sitten harjoittelu onkin jo ohi :D

...ja oon tottakai ehtinyt unohtaa kaiken ennen seuraavaa harjoittelujaksoa, joka on ensi tammi-helmikuussa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sama homma on mulla edessä loppuviikosta, luulisin.

Pikkuhiljaa oppii tekemään jotain järkevää sen sijaan että vain seisoo ja ihmettelee, ja sitten harjoittelu onkin jo ohi :D

...ja oon tottakai ehtinyt unohtaa kaiken ennen seuraavaa harjoittelujaksoa, joka on ensi tammi-helmikuussa :snotty:

Justiinsa noin, kolme viikkoa sitten en olisi tunnistanut Enkelipelargonia vaikka se olisi uhannut miua haulikolla, nyt pystyn esittelemään kaupan valikoiman ja palvelemaan asiakkaita :D En millään malttais palata kouluun vaikka ihanaa on sielläkin.

Työnantajat paikkaavat työharjoittelijoilla työvoimapulaansa. He käyttävät armotta systeemiä hyväksi, koska työharjoittelijat ovat ilmaista työvoimaa työnantajalle. Usko vaan ap. että kohta sillä työnantajallasi on uusi harjoittelija tilallasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Faktaa:
Työnantajat paikkaavat työharjoittelijoilla työvoimapulaansa. He käyttävät armotta systeemiä hyväksi, koska työharjoittelijat ovat ilmaista työvoimaa työnantajalle. Usko vaan ap. että kohta sillä työnantajallasi on uusi harjoittelija tilallasi.

So? :D
Opintoihin liittyvä työharjoittelu on suoritettava joka tapauksessa. Mun tapauksessa työnantajalle jopa maksetaan siitä (koulu maksaa) että olen siellä harjoittelussa.

Haloo, onks valoo?
Tässähän on kyse opiskeluihin liittyvästä työharjoittelusta.

Niin mitä sitten. Meidän on ainakin pakko suorittaa harjoittelut jossakin ja mieluusti erilaisilla keittiöillä.

:o No tottakai sillä on, jos joku sinne pyytää päästä harjoittelemaan niin pääsee kyllä :D En miä oleta että miua varten varataan sitä paikkaa vaan ajattelin kysyä seuraavalla kerralla pääsenkö sinne =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mli:
En tiiä, bongasin vaan siun puhetyylin... =) .... itekin paikkakunnalla asustelen, mutta vasta pari vuotta sitten kaupunkiin muuttanut, eikä tuo miä oikein taivu vielä...

No miä olen täällä syntynyt ja 26 vuotta asunut niin hyvin vääntyy jo :D :D

Yhteistyössä