Just, just!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
No meillä on niin sairas huumorintaju, et saatettain puolin ja toisin sanoa noin tietyissä tilanteissa toistemme kavereille. Mutta ei me viestejä laitettaisi, se menisi jotenkin oudoksi. Ja siis aina sanotaan kaikki pervoilut silloin kun oma puoliso tai muut kaverit läsnä, ei kenenkään kanssa kahden kesken. Jotenkin mun mielestä raja menee siinä, et se on ok mitä voi tehdä/sanoa puolison läsnäollessa.

Peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
No meillä on niin sairas huumorintaju, et saatettain puolin ja toisin sanoa noin tietyissä tilanteissa toistemme kavereille. Mutta ei me viestejä laitettaisi, se menisi jotenkin oudoksi. Ja siis aina sanotaan kaikki pervoilut silloin kun oma puoliso tai muut kaverit läsnä, ei kenenkään kanssa kahden kesken. Jotenkin mun mielestä raja menee siinä, et se on ok mitä voi tehdä/sanoa puolison läsnäollessa.

Peesi.

Ei ole kyse huumorista, mun mies EI lauo tommosta huumoria kenellekkään... Ja minä en ole ollut paikalla näissä tilanteissa, nämä kaksi "ystävääni" olivat päättäneet yhdessä kertoa tästä asiasta minulle nyt.. Ja kuulema kylillä ihan yleisesti puhutaan, että minä oon kuulema sokea ja tyhmä, kun en tajua, et mun mies vikittelee jokaista vastaan tulevaa pillua!!! |O Tälle tytölle maistuu viina tänään, vi**u mua ahdistaa!!

toivoisin että kaverini olisi minun hyvä ystäväni ja vetäis ukkoa kuonoon tai sit kävis tunkeen kännykän sille kurkkuun... Koska tässähän kai kuitenkin kysyttiin sitä että tosissaan sanois.

Niin ja sen jälkeen nakkaisin ukon pihalle.. kunhan oisin ensin sanonu muutaman valitun ja vähemmän valitun sanan sille...

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
toivoisin että kaverini olisi minun hyvä ystäväni ja vetäis ukkoa kuonoon tai sit kävis tunkeen kännykän sille kurkkuun... Koska tässähän kai kuitenkin kysyttiin sitä että tosissaan sanois.

Niin ja sen jälkeen nakkaisin ukon pihalle.. kunhan oisin ensin sanonu muutaman valitun ja vähemmän valitun sanan sille...

Ei tässä osaa muutakun nauraa ja vittuilla...
Ihmekkös tuo on niin outo ollu, kuten aikasemmista aloituksistani voi päätellä |O