Just, just!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Mitä te tykkäisitte, jos teidän mies, sanoisi teidän ystävälle:
- Vähän oot hyvännäköinen, mennäänkö panemaan!
Laittaisi viestin toiselle:
- Vähän sulla on hyvä perse, mä haluan sua!

En pysty kuvittelemaan että mun mies tekisi mitään tuollaista. Ikinä.
Oikeesti.
Mutta jos oletetaan että hän tekisi noin, niin olisin varmaan ihan että mit vit...jonka jälkeen ukko saisi turpaansa |O

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
En pysty kuvittelemaan että mun mies tekisi mitään tuollaista. Ikinä.
Oikeesti.
Mutta jos oletetaan että hän tekisi noin, niin olisin varmaan ihan että mit vit...jonka jälkeen ukko saisi turpaansa |O

En uskonut minäkään, ennenkun näin tapahtui, vittu mä oon raivona... Taas!

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Nauraisin, koska se olis vain vitsi. =) Meillä onki kiero huumorintaju. ite olen miehen kaverille sanonu ku olivat saunailtaa pitämässä että tulee vähän muita aiemmin sieltä saunasta niin ehitään panemaan... :saint:

niinpä,näin meilläkin....

No meillä on niin sairas huumorintaju, et saatettain puolin ja toisin sanoa noin tietyissä tilanteissa toistemme kavereille. Mutta ei me viestejä laitettaisi, se menisi jotenkin oudoksi. Ja siis aina sanotaan kaikki pervoilut silloin kun oma puoliso tai muut kaverit läsnä, ei kenenkään kanssa kahden kesken. Jotenkin mun mielestä raja menee siinä, et se on ok mitä voi tehdä/sanoa puolison läsnäollessa.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mun mies puristelee mun kavereitten perseitä, joten ei toi varmaankaan ois mitenkään outoa mun mielestä...

:o

Ja kaveris tykkää?

Minä kyllä suuttuisin. Seksuaalista häirintää! Henkilökohtaisen tilan loukkaus!

Joillakin miehillä ole mitään häpyä! :kieh:

Vetäsin turpaan sekä apn että ystävän paikalla...

No minun mies ei ikinä sanoisi noin :o . Joku teini aikanen hyppyheikki nyt ois saattanut jotain noin moukkamaista minun kuulteni laukasta miettimättä loukkaako minua junttipuheillaan.