Just eilen tajusin, ettei maailmassa ole niin paljon rahaa, että vauvan tekisin.

Viblsp
Vauvakuume tällä hetkellä kaukana ja koska tiedän vauvakuumeen tulevan aina vain uudestaan ja uudestaan jatkossa, meen steriloitavaksi varmaan vielä tän vuoden puolella. Täytyy varmaan videoida kiukkukohtauksia ja katsella ja etenkin kuunnella niitä sitten, kun vauvakuume iskee, auttaa varmasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
äläs nyt, koskaahan ei voi tietää kuka kävelee vastaan ;)
Miksi on niin vaikea uskoa, että en lapsia enää halua? Onko se jotenkin väärin? Kävelköön vastaan kuka tahansa, uudet lapset eivät ole minulle enää vaihtoehto. Haluan joskus elää vain itselleni, olkoon itsekästä, mutta niin minä haluan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Patjarikko:
stä.. Ällö supernainen ;)
Okei, myönnetään, oon vähän kade =) . En vaan taas halunnut tehdä lapsia liian nuorena ja egdinkin matkustaa,opiskella olla ukon kans kaksi ja luoda uran, ennen lapsia. Nyt ei tarvitse taistella tms. kun palaan työelämään vaan varma jakkara odottaa B)
Niin, no mä tein just toisinpäin. Mutta ehdin tehdä tuon kaiken, kun tenavat lähtee pois kotoa, toki työt hieman haittaa harrastuksia silloin, mutta :D :D
Jep, niin ehditkin. Ja ainahan työ haittaa harrastuksia... Tietty jos on hyvä palkka niin voi ostaa aikaa ja pitää vapaata kun sitä tarvitsee.
Molempi parempi, taitaa olla vähän tuuristakin kiinni et miten rytmittää nää elämän perusjutut. Mun sisko teki lapset ja opiskeli samaan aikaan: nyt lapset isoja ja työ mielekästä. Ällö supernainen ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
äläs nyt, koskaahan ei voi tietää kuka kävelee vastaan ;)
Miksi on niin vaikea uskoa, että en lapsia enää halua? Onko se jotenkin väärin? Kävelköön vastaan kuka tahansa, uudet lapset eivät ole minulle enää vaihtoehto. Haluan joskus elää vain itselleni, olkoon itsekästä, mutta niin minä haluan.
tätä samaa ihmettelin kanssa.

ja vielä kun täällä pistin avauksen sterilisaatioon menosta, niin johan oli kysymystä, että mitäs jos... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
äläs nyt, koskaahan ei voi tietää kuka kävelee vastaan ;)
Miksi on niin vaikea uskoa, että en lapsia enää halua? Onko se jotenkin väärin? Kävelköön vastaan kuka tahansa, uudet lapset eivät ole minulle enää vaihtoehto. Haluan joskus elää vain itselleni, olkoon itsekästä, mutta niin minä haluan.
äläs nyt leikistä herneitä vedä. toki sun ei tarvii niitä lapsia tehdä jos et halua. mut kun koskaan ei tiedä mitä sattuu. mä olen siitä elävä esimerkki

 
äläs nyt leikistä herneitä vedä. toki sun ei tarvii niitä lapsia tehdä jos et halua. mut kun koskaan ei tiedä mitä sattuu. mä olen siitä elävä esimerkki

[/quote]

En mä suutu, mutta jos sä olet mieles muuttanut, ei se tarkoita sitä, että kaikki muutkin muuttais.

 
Snowflake
Ap.n kanssa täysin samoilla linjoilla, meille riittää toi yksi. pian täytän 35v. Mieluummin nukun ihan itsekkäistä syistä yöni heräilemättä lepsen itkuun, syöttämisiin sun muihin "kotkotuksiin".
Tehköön muut jotka haluavat munkin puolesta lapsia. =)
 

Yhteistyössä