Just eilen tajusin, ettei maailmassa ole niin paljon rahaa, että vauvan tekisin.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mie tahtosin... Ihan järkyttävänkamala vauvakuume :eek: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall: :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Mä en enää missään tapauksessa, saan nuo maailmalle, suht. varhaisessa vaiheessa, ts. itse en ole silloin vielä ihan ikäloppu :D :D :D Vaikka esikoinen ei koskaan taida omilleen muuttaa, mutta silti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Pitäis päässä viirata ja pahasti, että luopuisin saavutetuista eduista. Omat on jo 8- ja 9v. Pelkkä ajatuskin yövalvomisista puistattaa, imetys, kiinteiden aloittaminen :x :x :x Olis vaan ihan hirveetä.
Hei, täähän näyttää ihan siltä et sulle on tulossa vauvakuume :LOL: . Taistele vastaan vaan... :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mie tahtosin... Ihan järkyttävänkamala vauvakuume :eek: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall: :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Mä en enää missään tapauksessa, saan nuo maailmalle, suht. varhaisessa vaiheessa, ts. itse en ole silloin vielä ihan ikäloppu :D :D :D Vaikka esikoinen ei koskaan taida omilleen muuttaa, mutta silti.
No tuo mullakin on ollu aina tavotteena. Halusin että lapset on tehtynä 3kymppiin mennessä, mutta nyt se ei kyllä toteudu. Rajana taitaa olla nyt max. 35v...
 
ulla
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mie tahtosin... Ihan järkyttävänkamala vauvakuume :eek: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall: :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
aivan samallainen tunne oli mulla ennen lasta mut kun sain esikon ja alkoi vauvaarki, niin siin sit näkökannat myös tarkentuivat. :kieh: siis odotahan, kyl se kuume helpottaa ekan lapsen jälkeen....:kieh::kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mie tahtosin... Ihan järkyttävänkamala vauvakuume :eek: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall: :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
aivan samallainen tunne oli mulla ennen lasta mut kun sain esikon ja alkoi vauvaarki, niin siin sit näkökannat myös tarkentuivat. :kieh: siis odotahan, kyl se kuume helpottaa ekan lapsen jälkeen....:kieh::kieh:
Mulla on jo kaks muksua... Nuorempi täyttää enskuussa 2v...
 
ulla
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mie tahtosin... Ihan järkyttävänkamala vauvakuume :eek: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall: :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
aivan samallainen tunne oli mulla ennen lasta mut kun sain esikon ja alkoi vauvaarki, niin siin sit näkökannat myös tarkentuivat. :kieh: siis odotahan, kyl se kuume helpottaa ekan lapsen jälkeen....:kieh::kieh:
Mulla on jo kaks muksua... Nuorempi täyttää enskuussa 2v...
aaaa.... no sit oot kyl sitke sissi, kun viel haluut siihen lisää vipeltäjiä! :D mä en meinaa pärjätä ton yhdenkään kaa...:(, mut mä oonki sen kaa yksin.
 
Meillä kans jätkät nyt 8-vee ja 3,5-vee ja kuumeisesti tässä vaan odottelen että tuolle kuopuksellekkin tulee tuota ikää lisää niin vapautta itsellä on aina vaan enemmän tulla ja mennä.. :xmas: Pikkusiskolla on nyt reilu kolme viikkonen vauveli ja mielessäni oon hykerrelly että onneks meillä on jo nuo tissittelyt,yöheräämiset,vauvan rytmin mukaan eläminen sun muut taakse jäänyttä elämää.. B)
 
Ei tässä ole ollut mitään yövalvomisia :saint: (tällä kertaa... :whistle: )

VAuva-arki on ollut aivan niiin ihanaa kuin parhaimmista ruusunpunaisissa kuvitelmissani olisin voinut uneksia. Onneksi sain kokea tämän. On olllut myös toisenlaista vauva-arkea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
No tuo mullakin on ollu aina tavotteena. Halusin että lapset on tehtynä 3kymppiin mennessä, mutta nyt se ei kyllä toteudu. Rajana taitaa olla nyt max. 35v...
Mä täytän pian 30v, ja sen jälkeen en lisäänny.
Älä nyt vanno onhan vauvat niin ihania :LOL: Mä oon 37 ja mulla poika 5 vee ja tyttö 5 kk. Väsyttää mut en vaihtais :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Patjarikko:
[

Älä nyt vanno onhan vauvat niin ihania :LOL: Mä oon 37 ja mulla poika 5 vee ja tyttö 5 kk. Väsyttää mut en vaihtais :heart:
On ne, kunhan ei oo omia. Ja mun lapset on silloin jo melkein täysikäisiä, kun oon itse 37v, ja lopullinen vapaus häämöttää :D :D
Okei, myönnetään, oon vähän kade =) . En vaan taas halunnut tehdä lapsia liian nuorena ja egdinkin matkustaa,opiskella olla ukon kans kaksi ja luoda uran, ennen lapsia. Nyt ei tarvitse taistella tms. kun palaan työelämään vaan varma jakkara odottaa B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
No tuo mullakin on ollu aina tavotteena. Halusin että lapset on tehtynä 3kymppiin mennessä, mutta nyt se ei kyllä toteudu. Rajana taitaa olla nyt max. 35v...
Mä täytän pian 30v, ja sen jälkeen en lisäänny.
olin 27 kun ton kuopuksen eli kolmannen sain ja nyt hän on neljä. Lisää ei tule, ne kun saan kunnialla maailmalle niin mullakin on vielä toivottavasti aikaa itselle. E kuulu niihin jotka vielä yli neljäkymppisenä pykää maailmaan lapsia.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Patjarikko:
Okei, myönnetään, oon vähän kade =) . En vaan taas halunnut tehdä lapsia liian nuorena ja egdinkin matkustaa,opiskella olla ukon kans kaksi ja luoda uran, ennen lapsia. Nyt ei tarvitse taistella tms. kun palaan työelämään vaan varma jakkara odottaa B)
Niin, no mä tein just toisinpäin. Mutta ehdin tehdä tuon kaiken, kun tenavat lähtee pois kotoa, toki työt hieman haittaa harrastuksia silloin, mutta :D :D
 

Yhteistyössä