Saattoi Soinin ministeriposti sit loppua tähän. Jatkaako Soini rivikansanedustajana? Ois aikamoinen nöyryytys.Soini pettyi Jussin valinnasta
TuskinPaluu opposiittiöön
Juuri päinvastoinSiis Terho olisi ollut ainoa oikea valinta. Tämä on Perussuomalaisten tuho.
Joka neljäs suomalainen näkee poliittiseksi kodikseen kansallismielisen puolueen jos on EVAn tekemää tutkimusta uskominen ja miksi emme uskoisi.Siis Terho olisi ollut ainoa oikea valinta. Tämä on Perussuomalaisten tuho.
Höpöhöpö. Samanlainen selkärangaton populisti kuin Soini.Siis Terho olisi ollut ainoa oikea valinta. Tämä on Perussuomalaisten tuho.
Soini jo tuhosi perussuomalaiset. Halla-aho voi saada persut uuteen nousuun. Itse en heitä enää koskaan äänestä. Kaikki lupaukset petettiin viime vaalien jälkeen, jotta Soini voisi pitää ministeripestinsä.Siis Terho olisi ollut ainoa oikea valinta. Tämä on Perussuomalaisten tuho.
Tämä saattaa ollla se paras ja hauskin osaLoistava valinta puheenjohtajaksi.
Bonuksena vielä saa seurata vasemmiston itkupotkuraivareita.
No oli Hakkaraisesta mitä mieltä tahansa, niin kaikki kunnioitus sille, että oikeasti tekee työtä ja onpa jopa yrittäjä.Hakkarainen toinen vara. Voi luojan tähden
Tässä et vain huomioi sitö, kuten ei oikeastan kukaan Suomessa, että Halla-aholainen linja on vahvaa ja nousevaa valtavirtaa kaikkialla Euroopassa (paitsi Kreikassa). Halla-ahon linja on myös yksi yhteen EU:n linjan kanssa. Samat asiat joista Halla-aho puhuu, ovat myös aivan neutraaleja itsestäänselvyyksiä USA:ssa ja siellä vasemmistoliberaalien lehdissä kuten New York Times, sekä UK:ssa vasemmistoliberaalien lehdissä kuten GuardianTämä Halla-ahon valinta puheejohtajaksi oli Perussuomalaisten strateginen tapa korjata itsenä puolueena vaalikuntoon seuraaviin vaaleihin; nousta tämän päivän kannatushaudastaan ylöspäin, edes kerran. Halla-ahon valinta näkemyksineen ja uhoineen voinee taata seuraavan kauden, mutta tietenkin oppisitiossa. Opposistiossa on helppoa räyhätä ja kritisoida, ja peruskansa ulvoo innosta. Hallitustyöskentelyyn Perussuomalaiset eivät kykene ilman joustoja "omasta poliittisesta näkemyksestään", kuten Soinin aikana on tehty. Nyt hallituksessa he joutuivat työskentelmään politiikan sääntöjen mukaan, eikä populisimin keinoin. Jos Halla-ahoa ei olisi valittu, ei perussuomalaisia luultavasti enää eduskunnassa olisi seuraavalla kaudella jouduttu kärsimään.
Onpas sinulla todella oudot ja epäloogiset uskomukset. Ehkä se lohduttaa sinua, mutta todellisuuden kanssahan spekuloinnillasi ei ole mitään tekemistä, Et ilmeisesti ihan aidoti ymmärrä mitä maailmassa tapahtuu. Sääliksi käy sinua. Olisi sinun varmaan parempi lähteä koneelta tai ainakin tältä palstalt ja hieman sivistää itseäsi maailman tapahtumista.Tämä Halla-ahon valinta puheejohtajaksi oli Perussuomalaisten strateginen tapa korjata itsenä puolueena vaalikuntoon seuraaviin vaaleihin; nousta tämän päivän kannatushaudastaan ylöspäin, edes kerran. Halla-ahon valinta näkemyksineen ja uhoineen voinee taata seuraavan kauden, mutta tietenkin oppisitiossa. Opposistiossa on helppoa räyhätä ja kritisoida, ja peruskansa ulvoo innosta. Hallitustyöskentelyyn Perussuomalaiset eivät kykene ilman joustoja "omasta poliittisesta näkemyksestään", kuten Soinin aikana on tehty. Nyt hallituksessa he joutuivat työskentelmään politiikan sääntöjen mukaan, eikä populisimin keinoin. Jos Halla-ahoa ei olisi valittu, ei perussuomalaisia luultavasti enää eduskunnassa olisi seuraavalla kaudella jouduttu kärsimään.
Minä ei ota ohjeita "vieralijoilta", koska ette ole rekisteröityneet palstalle, eikä teillä ole mitään äänioikeutta. Tämän kuulin kuulin Persujen puoluekokouksessa, joka tuli tv:stä. Se oli natural Tumpelo-show.. He jorisivat, lukivat ohjeita puolejärjestyksestä, eivätkä päässeet yhteiseen näkemykseen siitä, saako ja mistä saa äänestää nyt puoluekokouksessa. Lopulta he äänestivät siitä, äänestetäänko presidenttivaaleihein osallistumisesta. Sitten piti olla lippuäänestys, sitten sähköinen, ja oliko se lopulta lippu, e.v.v.k. Vain tuo sekamelska kesti liki 2h, enkä jaksanut jatkaa kanavalla. Minua ärsytti ja otti valtavasti aivoon (jotka minulla todellakin toimivat ÄO 137 viimeisen mittauksen mukaan) kuulla ja nähdä livenä, että siinä ruudussa näkyy joku muka järjestäytynyt puolue. No way! En edes ymmärrä, miten ovat pysyneet kasassa näinkin monta vuotta. Hyvä, kun eivät käyneet jo tuossa puoluekokouksessa toisiinsa käsiksi. Osalta puuttui puoluekokouskansiot. Olivat hukanneet tai eivät edes ottaneet mukaansa.Onpas sinulla todella oudot ja epäloogiset uskomukset. Ehkä se lohduttaa sinua, mutta todellisuuden kanssahan spekuloinnillasi ei ole mitään tekemistä, Et ilmeisesti ihan aidoti ymmärrä mitä maailmassa tapahtuu. Sääliksi käy sinua. Olisi sinun varmaan parempi lähteä koneelta tai ainakin tältä palstalt ja hieman sivistää itseäsi maailman tapahtumista.
Meni äänestys sekoiluksi kun tuli vastaehdotus. Siihen ei Soinin aikaan ole totuttu kun kaikki oli päätetty jo ennalta.Minä ei ota ohjeita "vieralijoilta", koska ette ole rekisteröityneet palstalle, eikä teillä ole mitään äänioikeutta. Tämän kuulin kuulin Persujen puoluekokouksessa, joka tuli tv:stä. Se oli natural Tumpelo-show.. He jorisivat, lukivat ohjeita puolejärjestyksestä, eivätkä päässeet yhteiseen näkemykseen siitä, saako ja mistä saa äänestää nyt puoluekokouksessa. Lopulta he äänestivät siitä, äänestetäänko presidenttivaaleihein osallistumisesta. Sitten piti olla lippuäänestys, sitten sähköinen, ja oliko se lopulta lippu, e.v.v.k. Vain tuo sekamelska kesti liki 2h, enkä jaksanut jatkaa kanavalla. Minua ärsytti ja otti valtavasti aivoon (jotka minulla todellakin toimivat ÄO 137 viimeisen mittauksen mukaan) kuulla ja nähdä livenä, että siinä ruudussa näkyy joku muka järjestäytynyt puolue. No way! En edes ymmärrä, miten ovat pysyneet kasassa näinkin monta vuotta. Hyvä, kun eivät käyneet jo tuossa puoluekokouksessa toisiinsa käsiksi. Osalta puuttui puoluekokouskansiot. Olivat hukanneet tai eivät edes ottaneet mukaansa.
Eikös sitä hallituksen jälkeen niin ole tapana tehdä? Mitä muita vaihtoehtoja itse asiassa on edes olemassa?Paluu opposiittiöön