Jussi Parviainen, 55, ja Saana Uimonen, 19, aikovat astella alttarille jo ensi viikolla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Barbababa";24285900]Jos on narsistinen luonteenlaatu, niin sitä raportoi varmaan aivastamisensakin. Parviaisella on ollut paljon naisia, laskut hoitamatta, väkivaltaisia parisuhteita. Mahtaako Parviainen olla sellainen narsisti, joka suhteen alussa on mielin kielin ja lopussa nainen naama mustelmilla? Ja Parviainen tilittää sitten miten nainen hänet niin julmasti jätti ja joutui sairaalaankin sen takia...

Lienenkö väärässä?[/QUOTE]

Et liene väärässä. Hälytyskellot pitäis kuulemma soida, jos mies haluaa heti naimisiin ja on yli-ihana. Sit ku nainen on "köytetty", niin sit paljastuu todellinen luonne.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
jos mä oisin ton likan äiti ni kävisin ponnarista hakemaan kotiin!!! vaikka taitaapa toi olla aika hakoteillä, menetetty tapaus kun jo lapsena alkanu tekee lapsia....

[QUOTE="VIeras";24286003]jos mä oisin ton likan äiti ni kävisin ponnarista hakemaan kotiin!!! vaikka taitaapa toi olla aika hakoteillä, menetetty tapaus kun jo lapsena alkanu tekee lapsia....[/QUOTE]

Eipä omat vanhemmatkaan voi juuri mitään tehdä, mikäli kyseessä on täysi-ikäinen lapsi. Lain mukaan 18-vuotias on täysi-ikäinen ja täysivaltainen ja saa itse päättää asioistaan.

Olen saman ikäinen tuon Saanan kanssa, enkä kyllä voisi edes kuvitella yli viisi vuotta vanhemman miehen kanssa olevani.
Vaikka onkin aika paljon ja rankkoja kokemuksia takana minullakin,
mutta melkein lapsi olen silti vieläkin!
Ei ne kokemukset viisikymppistä vastaavaksi tee.

Ei voi kyllä mitään, mutta ainakin itse sain tuosta Saanasta jo tuon perusteella aika typerän ja heikkoälyisen kuvan.
Yleensä pidän automaattisesti kaikkia nuoria joilla on keski-ikäinen kumppani, jotenkin älyllisesti vajaina.
En tiedä mistä tulee tuo ennakkoasenne, mutta empä oo vielä törmännyt sellaiseen tapaukseen joka olisi kumonnut tuon asenteen. :D

Täällä on mallikuvia Saanasta, aika nätti tyttö, joten mikäs siinä. :)

http://glamfoto.fi/mallikuvaukset-kaapelitehtaalla-malleina-saana-uimonen-seka-laura-emilia-holmstedt/

Jeesustelijat voisivat miettiä, kumpi tuossa suhteessa käyttää kumpaa hyväksi. Puolen miljoonan euron veloissa oleva keski-ikäinen ukko, joka pääsee nuoren lihan makuun vai teini-ikäinen yksinhoitaja julkkis-pyrkyri, joka yrittää päästä ukon maineella julkisuuteen?

Parviainenhan on tunnettu mielenterveys- ja alkoholiongelmistaan, todella taiteellinen tyyppi, jos näin kauniisti sanotaan... Ja myöskin kovasti nuorten naisten perään, jos muistatte hänen taannoisen haastattelunsa Maria!-ohjelmassa.

Saana taas taitaa olla julkisuudenkipeä. 15-kesäisenä laittanut lapsenkin alulle, huhhuh.

[QUOTE="Sitä saa mitä tilaa";24287408]Eiks se parviainen ole hakannut ennen niitä akkojaan? Ja sama peli jatkuu.[/QUOTE]

Näin minäkin muistelen, ja teki vielä elokuvankin aiheesta. Mutta näinhän sitä pr:ää uudelle elokuvalle tehdään, kun ei muuta keksitä. Aika epätoivoista.

Mutta toivottavasti olen väärässä ja elävät onnellisina ever after, Jussi pääsee tasapainoon, velkansa hoidettua tai kokonaan anteeksi, luomisvireensä uuteen loistoon ja parantuu katkeruudestaan exiään kohtaan.

Yhteistyössä