Jussi Halla-Aho pyrkii Suomen Fuhreriksi- valtakunnanjohtajaksi ja Hitleriksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Halla aho google käännös- translate.
"Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino." - Halla-aho kirjoituksessaan- Scripta-blogi, internet
--------- english. ------------------
"With the gay man in Tehtaanpuisto, I thought for a moment that if I got a gun from upstairs and shot him in the head. Would the resulting gratification be so great that it would exceed the annoyance of a trip to prison? Violence is an undervalued way of solving problems these days." - Halla-aho in his writing.

Joillekin lauseille voi olla sukupuolikohtaisia vaihtoehtoja.
--------------------------------------------
"Vuonna 1991 metallimusiikkiin keskittynyt Fear-lehti haastatteli lukioikäistä Halla-ahoa. Haastattelussa kysyttiin "haluaisitteko olla orjakauppiaita", johon Halla-aho vastasi:

– Minä ainakin haluaisin piiskata ja komennella n--kereitä. (Tämä ei ole huumorivastaus. N--keri ei ole naurun asia. Minä olen arjalainen ja ylpeä siitä.)

Sulkeissa oleva lisäys oli toimittajan mukaan Halla-ahon tekemä."
--------------- engl. --------------
"In 1991, Fear, a magazine focused on metal music, interviewed high school-age Halla-aho. In the interview, the question was asked, "Would you like to be a slave trader", to which Halla-aho answered:

– At least I would like to whip and command the n--gers. (This is not a humor answer. N--ger is no laughing matter. I am Aryan and proud of it.)

According to the editor, the addition in parentheses was made by Halla-aho."

Persu on aina persu...

https://fi.wikiquote.org/wiki/Jussi_Halla-aho

Yhteistyössä