A
akkeli
Vieras
Minua oikeasti OKSETTAA kaikki pinnallisuus, juppimaisuus, kerskakulutus, kilpavarustelu, trendit jne.jne.jne. Olenkohan ainoa?
En jaksa käsittää, miten joku voi elää niin turhanpäiväistä ja pinnallista elämää...surullista, että monikaan, joka niin elää, ei ymmärrä, kuinka paljon elämältä oikeasti voi saada! Toki se on jokaisen oma asia, elääkö pinnallisesti vai ei, mutta itse en jaksa käsittää, miten joku voi edes ottaa elämäntavakseen sellaista turhuutta...

Sitä paitsi! Te, jotka olette tässä juppi/trendi-koukussa, nyt olisi oiva tilaisuus kääntää kelkkaa EKOLOGISUUDEN nimissä, joka on TRENDIKÄSTÄ.
Ekologisuus on ihana asia. Se antaa heikommillekin mahdollisuuden tavalliseen, vaatimattomaan elämään ja he voivat tehdä sitä aluksi trendikkyyden nimissä, kunnes tajuavat, kuinka ihanaa on olla tavallinen ihminen, ulkopuolella juppikierteestä.:flower:
En jaksa käsittää, miten joku voi elää niin turhanpäiväistä ja pinnallista elämää...surullista, että monikaan, joka niin elää, ei ymmärrä, kuinka paljon elämältä oikeasti voi saada! Toki se on jokaisen oma asia, elääkö pinnallisesti vai ei, mutta itse en jaksa käsittää, miten joku voi edes ottaa elämäntavakseen sellaista turhuutta...
Sitä paitsi! Te, jotka olette tässä juppi/trendi-koukussa, nyt olisi oiva tilaisuus kääntää kelkkaa EKOLOGISUUDEN nimissä, joka on TRENDIKÄSTÄ.
Ekologisuus on ihana asia. Se antaa heikommillekin mahdollisuuden tavalliseen, vaatimattomaan elämään ja he voivat tehdä sitä aluksi trendikkyyden nimissä, kunnes tajuavat, kuinka ihanaa on olla tavallinen ihminen, ulkopuolella juppikierteestä.:flower: