Mutta eikö kannattaisi ottaa molemmat?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:uskon mieluummin siihen punaviinilasillisen terveellisyyteen
ohoAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä aika usein tulee miehen kanssa olutpullo puoliksi juotua.
Hmm, ei menisi sitten liiallisuuksiin? Joskus luin, että samppanjakin olisi hyväksi. Jos kaiken "terveellisen" joisi päivittäin, ei voisi autoa ajaa ollenkaanAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mutta eikö kannattaisi ottaa molemmat?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:uskon mieluummin siihen punaviinilasillisen terveellisyyteen
Viis autoilusta, terveys ennen kaikkea!Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Hmm, ei menisi sitten liiallisuuksiin? Joskus luin, että samppanjakin olisi hyväksi. Jos kaiken "terveellisen" joisi päivittäin, ei voisi autoa ajaa ollenkaan
Mutta kuka maksaisi minun juomiseni, kun ei voisi mennä töihinkään? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Viis autoilusta, terveys ennen kaikkea!
Eihän ne lääkkeet ikinä hyvälle maistu...Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:En tosiaan juo. En voi sietää oluen makua :x
Jos ottaa ne lääkkeet vasta illalla? Kyllä sitä aamuksi selviää.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Mutta kuka maksaisi minun juomiseni, kun ei voisi mennä töihinkään? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Eihän ne lääkkeet ikinä hyvälle maistu...Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:En tosiaan juo. En voi sietää oluen makua :x
Vuorotyössä saa olla tarkka tässä lääkkeenannostelussa, mutta kyllähän sitä tietty voisi aamulla ennen kuutta tuopin juopaista, lääkkeeksi nääs Että voi mennä iltakuudeksi töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Jos ottaa ne lääkkeet vasta illalla? Kyllä sitä aamuksi selviää.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Mutta kuka maksaisi minun juomiseni, kun ei voisi mennä töihinkään? :saint:
Asioilla on kaksi puolta, jos joisi, niin sitten pitäis nipistää se oluen energaimäärä pois ruuasta, muuten tulee näes olutvatsa...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Jos et niin kyllä kannattaisi! Ihan oman terveytesi takia!!! :attn:
Juu sanottiin ehkäisevän osteoporoosiakin. Ilmankos luustni iäksi sanottiin 35 ja ikää melkein 2-kymmentä enemmän. joten onneksi olen juonut.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Jos et niin kyllä kannattaisi! Ihan oman terveytesi takia!!! :attn:
samoinAlkuperäinen kirjoittaja Candide:uskon mieluummin siihen punaviinilasillisen terveellisyyteen