juonipaljastuksia Salkkarit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie arvasin tuon heti kun se ultraava lääkäri sano eilen sen "hetkinen" :D

Mut hei, voisko nää juonipaljastukset laittaa jotenkin silleen ettei heti otsikosta hyppää silmään jos joku ei tahdokaan tietää?

Seppo innoissaan siitä että tulee kaksoset,kävi ostamassa toisen kehdon.
Eero on väliaikaisesti Maaritin luona.
Maarit näki kun Lase ja Tanja jutteli ulkona ja Lassella oli ns,eroruusu Tanjalle,sitte ne halas lopuksi ja Maarit näki kaiken,sitte se loppu.

Miksköhän ne oli muka niskaturvotus-ultrassa kun ei sitä vatsan päältä tehdä...oisivat kuvanneet rakenneultran vasta niin ois ollu "uskottavampi"
Ja se tyhjä äitiyskortti...

Alkuperäinen kirjoittaja Häiritsikö ketään:
Miksköhän ne oli muka niskaturvotus-ultrassa kun ei sitä vatsan päältä tehdä...oisivat kuvanneet rakenneultran vasta niin ois ollu "uskottavampi"

Kyllä mulla tehtiin np ultra vatsanpäältä?? SIIS HÄ!

Kyllä multa ultrattii mahan päältä np-ultra.

Kyllä mulla on tehty kaikista kolmesta lapsesta np-ultra vatsan päältä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:

Kuin myös :wave:

mut siinä ultrassahan ne puhu niskaturvotuksesta ja sitten höpisivät sukupuolen näkyvyydestä ja nähdään onko vauvalla kaikki rankenteet paikallaan...musta meni vähän sekasin nyt np ja rakenne ultra :D tuo oli joku yhdistetty versio

Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:

Ai jaa.En mä oo koskaan kuullutkaan. Mulla kaikista viidestä tehty alakautta.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Sori ap, muokkasin sun otsikkoa/viestiä ettei niiltä kekkä haluu nähdä paljastuksen vasta illalla mee kaikki ilo pilalle =)

Mutta mä kans arvasin :D

Ihana kookosta!! Miten teillä muuten pojan kanssa menee? Meillä tuo tyttö on kauheessa uhmassa (1v9kk) :o

Eikös tuo tyyppi joka näyttelee Nooraa ole oikeastikin raskaana tuossa (lieneeköhän jo oikeassa elämässä vauvan saanut?) Ei tarvii mitään tekovatsaa tehdä hälle, kun on oikea raskausmaha. Kuvaakohan ne ihan oikean synnytyksenkin salkkareihin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Eikös tuo tyyppi joka näyttelee Nooraa ole oikeastikin raskaana tuossa (lieneeköhän jo oikeassa elämässä vauvan saanut?) Ei tarvii mitään tekovatsaa tehdä hälle, kun on oikea raskausmaha. Kuvaakohan ne ihan oikean synnytyksenkin salkkareihin :D

On saanutkin jo tytön.. menivät samalla naimisiin kun lapsi kastettiin=)

Ja multakin, edelleen. Kaikilta EI ultrata alakautta, multa ei oo ultrattu koskaan ja 2 lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:

On saanutkin jo tytön.. menivät samalla naimisiin kun lapsi kastettiin=)

Ok :) Mitenhän paljon aiemmin nuo salkkarit on jo kuvattu, varmaan yli vuosi sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Sori ap, muokkasin sun otsikkoa/viestiä ettei niiltä kekkä haluu nähdä paljastuksen vasta illalla mee kaikki ilo pilalle =)

Mutta mä kans arvasin :D

Ihana kookosta!! Miten teillä muuten pojan kanssa menee? Meillä tuo tyttö on kauheessa uhmassa (1v9kk) :o

Uhmaa, välillä liikaakin. Tosin jotain informaatitota saa jo uppoomaan kalloon kun jaksaa toistaa sata kertaa yhtä asiaa =)

Niin ja meillä pojalta kyl kattottiin np-ultrassa jo rakenteita ja jos kaikki olis näkyny hyvin ei rakenne ultraan ois tarttenu mennä ollenkaan.

Onneks kristo ei tappanut maarittia, ja oona oli reps se sano vaan JEE WUHUU! Sampolla oli kivaa kun sai iiris mammansa takas, mutta se suuttuu sille. Maarit muutti nakkilaan. Ja ensimmäisen salkkarijakson alkutunnari tuli lopussa, ei näytetty mitä next jaksossa tapahtuu, se oli muisto maaritille, sehän on jo aika alussa ollut, muistakaa maarittia, hän ei ole enään juoppo.

Yhteistyössä