juolahti mieleen yhdestä ketjusta tuossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
että mitä sanoisitte jos äitinne olisi raskaana?
sanotaan nyt että äitinne olisi vielä siinä iässä että saa lapsia.esim: 40-44 vuotta.
ja itse odottaisit tai sulla olisi lapsia.

musta se oli aika järkyttävää :D
äitini usein sanoo et tykkää lapsenlapsista mutta omia lapsia ei jaksaisi enää hoitaa,riittää kun saa hoitaa lapsenlapsia.ne on kylässä ja yökylässä mutta on sitä omaa aikaa ja rauhaa kun on hoitanut jo kolme omaa lasta aikuisiksi ja asuu yksin ja tykkää puuhastella kaikkea.
lapsi rajoittaisi hänen elämäänsä liikaa ja ei varmaan jaksaisikaan siinä enää vanhana.
kun lapsi olisi 18 niin mun äiti olisi sitten 61 vuotias jo :D :D

Lapset nuorena,niin on mun ajatus kanssa.

vanhana saadaan olla kahdestaan miehen kanssa ja matkustella :)

Joskus nuorena opiskelijatyttönä minulle ihan totena väitettiin, kun koulussa oli yksi tyttö raskaana, että hänen äitinsäkin olisi raskaana ja molemmat samalle isälle! Minusta se oli jo aika kummallista, ja edelleenkään kukaan ei ole kumonnut tuota väitettä, eli saattaa olla jopa totta.

mää pitäisin sitä ihan kajahteneena, enkä oikein soais iloita asiasta ja muistuttaisin sitä siitä että mitämieltä se on ollu oman isänsä toiminnasta...
onneksi ei oel amhdollsita eikä se ikinä niin tekis

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Mitäs tuohon sanoisi.
Mulla on kuopus vajaa 2v ja tyttäreni sai juuri esikoisensa.
Muistan kun kerroit, että sinusta tulee mummi. Kylläpä aika menee nopsaan =) :flower: :flower:

Näin se menee.
Viime maanantaina eli 10 pvä tuo tyttärenpoikani tuli tähän maailmaan.
3220g ja 50cm rv36+6

Mitäpä tuohon vois sanoa... Teoriassa olisi mahdollista, koska äitini vaihdevuodet eivät ole vielä nyt viisikymppisenä alkaneet. Olisin ehkä vähän surullinen äitini ja tulevan vauvan puolesta, koska tiedän, että äitini ei enää jaksaisi vauvaa hoitaa ja kasvattaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joskus nuorena opiskelijatyttönä minulle ihan totena väitettiin, kun koulussa oli yksi tyttö raskaana, että hänen äitinsäkin olisi raskaana ja molemmat samalle isälle! Minusta se oli jo aika kummallista, ja edelleenkään kukaan ei ole kumonnut tuota väitettä, eli saattaa olla jopa totta.

Hei, kuin oma kirjoitukseni...Taidamma puhua samasta asiasta, tuskin näitä suomeen kovin hirveästi mahtuu.. Mistäpäin oot/missäpäin tuo tapahtui?

Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:
Mitäpä tuohon vois sanoa... Teoriassa olisi mahdollista, koska äitini vaihdevuodet eivät ole vielä nyt viisikymppisenä alkaneet. Olisin ehkä vähän surullinen äitini ja tulevan vauvan puolesta, koska tiedän, että äitini ei enää jaksaisi vauvaa hoitaa ja kasvattaa.

Voi pientä tietämätöntä. :D

Tiedän monia äitejä joilla on samanikäisiä lapsia nuorimpien sisarustensa kanssa. Eikä tämä mitään kajahtanutta ole. Heillä on hyvinkadehdittavan läheiset välit keskenään siis äideillä sekä vanhimmillä lapsilla joilla jo lapsia.
Isoäidit ovat hyvin nuorekkaita ja jaksavaisia, vaikka heillä on omia pieniä niin siltä jaksavat myös mummoina olla!
Ikä haarukka tyttärissä 19 eteenpäin ja äideillä 36 eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:

Voi pientä tietämätöntä. :D

Äitini on sairaseläkkeellä, eikä fyysisen sairauden takia jaksaisi hoitaa vauvaa.

Äiti täyttää loppuvuodesta 48v, nuorin pikkuveli täyttää loppuvuodesta 8v. Tuskin äiti enää lapsia tekee, kun sille on tehty jo 6 keisarinleikkausta.

Must on ok, että 40-44v (tai vielä vanhempikin) nainen saa lapsia. Eikä haittaa vaikka aikuisella lapsellakin olisi jo lapsia tai äiti ja tytär molemmat odottais vauvaa samaan aikaan.

Kyllä lapsia ja iltatähtiä saa tehdä vanhempikin nainen, ei lapset ole vain nuorten naisten juttu.

Yhteistyössä