Juoksut on juostu, seikkailut seikkailtu ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kunnollinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kunnollinen mies

Vieras
30-40 vuotiaiden naisten treffi-ilmoituksissa toistuvia lausahduksia:

" Jouksut on nyt juostu"
" Seikkailut on seikkailtu"
" Baarit on nähty"
" En etsi pelimiestä, enkä lapsilleni isää"
" Lapset on jo tehty"
" Etsin kunnollista, luotettavaa miestä"

Elikä naiset ovat nuoruutensa juosseet baareissa ja pelehtineet panomiesten kanssa ja heille lapsiakin tehneet ja nyt sitten olisi aika löytää kumppani joka hyväksyy naisen menneisyyden sekä lapsikatraan.

Vaatimuksia naiset luonnollisestikin asettavat tulevalle siipalleen kosolti - miehen tulee olla luotettava, uskollinen ja raitis, jota nämä naisen aiemmat miehet eivät ole tainneet olla - ja tuskinpa nainen on villeinä vuosinaan mitään vaatimuksia miehille asettanut, kunhan miehellä on sana hallussa ja panomiehen elkeet niin se on riittänyt, mutta nyt on vaatimustaso noussut.

Onko tuollaisilla " juoksunsa juosseilla ja seikkailunsa seikkailleilla" varaa asettaa miehelle juurikaan vaatimuksia

[QUOTE="vieras";26590997]Ei ole ja tietävät itsekin sen.[/QUOTE]

Niin minäkin ajattelen että ovat sen tason väkeä että sieltä ei ole varaa esittää minkäänlaisia vaatimuksia.

Wtf :D

Joo onhan se tosi väärin, että naisella on ollut seksisuhteita. Ohhoh sentään. Ja noi kriteerit, siis aivan ennenkuulumatonta että joku mies voisi olla luotettava, uskollinen ja raitis. Johan tuollainen ihmemies ansaitsee kumppanikseen naisista hemaisevimman.

Aika tiukasti ajattelet. Minusta nuo seikkailukommentit vain tarkoittavat että nainen on tosissaan ja haluaa sitoutua. Jotkut kun hakee panoseuraa treffipalstoilla. Ja toisaalta ihan reilua kertoa haluaako vielä lapsia vai ei.

Oletko itse 30-40v luotettava, rehellinen ja uskollinen mies, jolla ei mitään aiempia seikkailuja (lue suhteita), lapsia tai esim. nuorempana vietettyä juhlimisvaihetta takana? Jos olet niin luulisi että olisit jo elämäsi naisen tavannut.

Wtf :D

Joo onhan se tosi väärin, että naisella on ollut seksisuhteita. Ohhoh sentään. Ja noi kriteerit, siis aivan ennenkuulumatonta että joku mies voisi olla luotettava, uskollinen ja raitis. Johan tuollainen ihmemies ansaitsee kumppanikseen naisista hemaisevimman.

Luotettava, uskollinen ja raitis mies ansaitsee kumppanikseen vertaisensa, sillä että onko
nainen hemaiseva vai ei , ei ole suurtakaan merkitystä. Mutta sillä että nainen on maannut kaikkea mikä liikkuu ja tehtaillut lapsia on merkitystä.

Usein nämä eronneet nartut eivät tavoistaan pääse, vaikka näin väittävät: "juoksut on juostu" ym. soopaa...sitten kun saavat sen kunnollisen äijän rinnalleen, ai että kun taas tekisi mieli vähän "juosta". Ja en ole mies, joka katkeroituneena kirjoittelee täällä. Tiedän vain ihmistyypin, josta ap puhuu. Näitä on asiakkaana, ei onneksi ystävänä!

Yleensä 30-40 -vuotiailla ihmisillä on jo jonkinlainen menneisyys parisuhderintamalla. Jos tuon ikäisellä ihmisellä olisi neitsyys/poikuus tallella ja ei yhtään pitkää seurustelusuhdetta takanaan, niin sitä pitäisin paljon oudompana. Ja toisekseen, hyvähän se on, että tuohon ikään mennessä on aktiivinen baareilu baareiltu ja juoksut juostu.

Itse löysin mieheni 19-vuotiaana, hän oli tuolloin 23-vuotias. Nyt 15 vuotta myöhemmin meillä on kolme lasta ja kaikki edelleenkin hyvin parisuhderintamalla, eli mitään eroa ei ole suunnitteilla. Jos kuitenkin joskus sattuisimme eroamaan, niin eipä mun tai mieheni menneisyys siitä mihinkään katoaisi. Enkä niin haluaisikaan, onhan kyseisen miehen kanssa elo ollut yksi onnellisimmista aikakausista elämässäni. En mä siinä vaiheessa kyllä kokisi välttämättömäksi hankkiutua uuteen parisuhteeseen (välttämättä enää ikinä), mutta jos niin kuitenkin kävisi, olisi uuden miehen toki lapseni hyväksyttävä.

Enkä mä kyllä kumppanikseni edes valitsisi "toisella kierroksella" miestä, jolla ei ole minkäänlaista kokemusta lapsista tai pitkässä parisuhteessa elämisestä. Tai sellaista miestä, joka haluaisi mun kanssani lapsia. Tai edes sellaistakaan miestä, joka haluaisi asua kanssani saman katon alla lasteni ollessa alaikäisiä. Että joo, erinäisiä vaatimuksia olisi kyllä aika tavalla. Enkä mä totta puhuen edes tosissani usko siihen, että nykyisen mieheni jälkeen voisin enää löytää toista miestä, jonka kanssa asiat olisivat niin hyvin kuin nyt.

Jokaisella on iästä, historiasta tai elämäntilanteesta riippumatta VARAA VAATIA samanlaista ihmistä rinnalleen mitä itse edustaa. Halooo...

Ihme aloitus. En tajua pointtia.

Sinähän sen sanoit - VARAA VAATIA samanlaista ihmistä kun itse edustaa!

Juuri niin SAMANLAISTA, eli silloin kun juoksut on juostu ja jakamiset on jaettu ... niin tulee
etsiä kumppanikseen itsensä kaltainen henkilö, eikä itseään paljon ylempänä olevaa ...
Nämä treffinaikkoset jotka ilmoituksiaan jättävät etsivät selkeästikin miestä joka on uskollinen,
luotettava, raitis ... mitä taas nämä naiset itse eivät monestikaan ole.

Juuri niin SAMANLAISTA, eli silloin kun juoksut on juostu ja jakamiset on jaettu ... niin tulee
etsiä kumppanikseen itsensä kaltainen henkilö, eikä itseään paljon ylempänä olevaa ...
Nämä treffinaikkoset jotka ilmoituksiaan jättävät etsivät selkeästikin miestä joka on uskollinen,

Siis jos on tehnyt lapsia niin ei ole uskollinen, luotettava tai raitis?
Jo on päätelmä taas :laugh:

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Niin minustakin ap on nyt ymmärätnyt väärin. Toi uskollinen, luotettava ja raitis tarkoittaa nykytilaa. On inhimillistä antaa nuoruuden hölmöilyt anteekset. Sitä paitsi edelleenkään pelkät ja lapset ja ikä ei tarkoita ettei nainen olisi itse uskollinen ja luotettava. Ihmiset eroaa muistakin syistä kuin pettämisestä.

Okei, oot katkera, koska mistä ihmeestä sä voisit tietää millaisia nämä naiset on. Et sä sitä tiedä.

Mulle tulee fiilis et ap on sellanen katkera mies joka on jäänyt vaille naisten huomiota ja kokee naiset yhtenä massana jota kohtaan tuntee katkeria tunteita, että myös vihan. Eikä edes tule riittämään että yksi nainen rakastaisi ja huomioisi, ei, vaan pitää saada enemmän kun vaje on niin suuri.

Onhan se surullista siis jos näin on ja kyllä ton asian yli voi päästä jos haluaa. Turha tuomita kaikki naiset joiksikin jos yksi tai kaksi on ollut jonkinmoisia huonoja. Meitä ihmisitä on oikeesti niin joka lähtöön.

Ja jos etsii jotain puhdasta viatonta yksilöä, niin kannattaa siirtyä ihmisistä ainakin pois. ;)

• Tykkää
Reactions: fortunate
Nimimerkki Kokematon
Sukupuoli Mies Oma ikä 40 vuotta
Haun kohde Nainen Haettu ikä 18-44 vuotta
Kaupunki Kiuruvesi
Luokitus Seksiseuraa
Jätetty Tänään klo 12:37
Poikuuteni viejää?

Hävettää myöntää etten ole vielä tähän ikään mennessä harrastanut seksiä. Noloa kun ei ole minkäänlaista kokemusta. En ole koskaan edes nähnyt pillua livenä. Syy ei ole ulkonäössäni eikä olemuksessani vaan siinä kun en käy baareissa enkä vietä aikaani ulkona vaan viihdyn asunnollani. Lisäksi olen opiskellut niin paljon ja tehnyt töitä. Ois mielyttävää löytää näin hoikan tai normaalivartaloisen naisen joka haluaisi olla mun eka kerta ja opettaisi minua seksissä. En halua tyydyttää enää itseäni niin kuin olen tehnyt joka ilta ku olen aina niin kiimassa ja halut on kovat. Haluan kokea kun kyrpäni painaa pilluun ja saan orgasmin naisen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja entä toisinpäin;26591313:
Nimimerkki Kokematon
Sukupuoli Mies Oma ikä 40 vuotta
Haun kohde Nainen Haettu ikä 18-44 vuotta
Kaupunki Kiuruvesi
Luokitus Seksiseuraa
Jätetty Tänään klo 12:37
Poikuuteni viejää?

Hävettää myöntää etten ole vielä tähän ikään mennessä harrastanut seksiä. Noloa kun ei ole minkäänlaista kokemusta. En ole koskaan edes nähnyt pillua livenä. Syy ei ole ulkonäössäni eikä olemuksessani vaan siinä kun en käy baareissa enkä vietä aikaani ulkona vaan viihdyn asunnollani. Lisäksi olen opiskellut niin paljon ja tehnyt töitä. Ois mielyttävää löytää näin hoikan tai normaalivartaloisen naisen joka haluaisi olla mun eka kerta ja opettaisi minua seksissä. En halua tyydyttää enää itseäni niin kuin olen tehnyt joka ilta ku olen aina niin kiimassa ja halut on kovat. Haluan kokea kun kyrpäni painaa pilluun ja saan orgasmin naisen kanssa.

Tähän tuskin ihan vertaista löytyy. :D

Onko tuollaisilla " juoksunsa juosseilla ja seikkailunsa seikkailleilla" varaa asettaa miehelle juurikaan vaatimuksia

Eipä taida olla mutta ei ole "juoksunsa juosseilla ja seikkailunsa seikkailleilla" miehilläkään varaa asettaa naiselle vaatimuksia. Useimmiten se taitaa olla nimenomaan niin päin, että miehellä saa olla menneisyydessään useita seksisuhteita mutta naiselta vaaditaan lähes neitsyyttä. Nämä ei-neitsyet ovat sitten "helppoa lihaa" mutta miehet, joilla on ollut useita seksisuhteita eivät tietenkään ole "helppoa lihaa", eivät toki. Ihmeellistä on joidenkin moraali.

Yhteistyössä