Juoksumatto laihdutukseen kotona

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On alkanut kerääntyä kiloja sen verran, että olisi syytä alkaa laihdutukseen. Pidän juoksemisesta, mutta nyt ulkona alkaa olla jo liukkaat kelit niin olisiko juoksumatto hyvä valinta? Eli onko teillä kokemuksia juoksumatoista ja onko tullut juostua/laihduttua paljon?

vierailija
Laihtumiseen pitää kuluttaa enemmän kaloreita kuin syö. En tiedä tämän hetkistä kulutustasi, mutta voit ainakin polttaa enemmän kaloreita juoksemalla. Sitten vielä syöt vähän terveellisemmin niin pitäisi laihtua helposti.

vierailija
Aloitus on täysin turha
Olet luultavasti sama tyyppi joka moitit ”saippuasarjakirjoitksiani.”
Olen vatsataudissa, ja söin klo 18 ensimmäisen suupalan.
Sama tauti vaivasi reilu kuukausi sitten.
Hyötyliikunta ja ulkoilu sopivat minulle parhaiten. Viimeksi olin kuntosalilla ennen joulua.
Saippuasarjassani taas vaihdettiin puolisoa. Miesten takia ei kannata rääkätä iseään haluttavan näköiseksi. Kaikista vähiten arvostan fitness-kisailua. Naiset ovat palkintokuvissa yhtä nälkiintyneen ja hirveän näköisiä kuin Yle Areena Pakkoluovutetut alueet-ohjelmassa vuodelta 2005. Venäläinen, iäkäs mies on Karjalassa yhtä laiha ja nälkiintyneen näköinen kuin entisajan biafralaiset lapset.

vierailija
Olet luultavasti sama tyyppi joka moitit ”saippuasarjakirjoitksiani.”
Olen vatsataudissa, ja söin klo 18 ensimmäisen suupalan.
Sama tauti vaivasi reilu kuukausi sitten.
Hyötyliikunta ja ulkoilu sopivat minulle parhaiten. Viimeksi olin kuntosalilla ennen joulua.
Saippuasarjassani taas vaihdettiin puolisoa. Miesten takia ei kannata rääkätä iseään haluttavan näköiseksi. Kaikista vähiten arvostan fitness-kisailua. Naiset ovat palkintokuvissa yhtä nälkiintyneen ja hirveän näköisiä kuin Yle Areena Pakkoluovutetut alueet-ohjelmassa vuodelta 2005. Venäläinen, iäkäs mies on Karjalassa yhtä laiha ja nälkiintyneen näköinen kuin entisajan biafralaiset lapset.
Annan sinulle vinkin. Pese kätesi ennen kun lähdet ja pese kätesi kun tulet. Erityisesti älä laita sormiasi suuhun, silmiin tai nenääsi jos et ole pessyt saippualla käsiäsi ennen sitä. Norovirukseen et saa koskaan immuniteettia se tarttuu aina uudelleen. Katkaise kierre pesemällä käsiäsi.

vierailija
Annan sinulle vinkin. Pese kätesi ennen kun lähdet ja pese kätesi kun tulet. Erityisesti älä laita sormiasi suuhun, silmiin tai nenääsi jos et ole pessyt saippualla käsiäsi ennen sitä. Norovirukseen et saa koskaan immuniteettia se tarttuu aina uudelleen. Katkaise kierre pesemällä käsiäsi.
Tiedän, että tällä seudulla pyörii sitkeä norovirus, josta uutisoitiin aiemmin.
Minulla oli tällä viikolla erityisen hyvä ruokahalu, ja kaikki maistui hyvälle.
Sitten pamahti tämä tauti. Olo on jo helpompi. Välistä on ollut kylmä ja kuuma. Yle radio 1 lähettää parhaillaan Bach-pianokonsertin Musiikkitalolta.
Kunpa tällä palstalla olisi parempi jaottelu keskustelun aiheissa.
Tässä kunnossa ei ole kiva lukea uhkausviestejä. Jos nousen sohvalta pystyyn, minua pyöryttää kuin Helena Koivua suihkuhuoneessaan. Kommandopipoisia miehiä peitettyine rekkareineen en ole havainnut pihalla. En muista katsoneeni yhtään kertaa ulos, sillä ole nukkunut ja lepäillyt koko päivän.

vierailija
Tiedän, että tällä seudulla pyörii sitkeä norovirus, josta uutisoitiin aiemmin.
Minulla oli tällä viikolla erityisen hyvä ruokahalu, ja kaikki maistui hyvälle.
Sitten pamahti tämä tauti. Olo on jo helpompi. Välistä on ollut kylmä ja kuuma. Yle radio 1 lähettää parhaillaan Bach-pianokonsertin Musiikkitalolta.
Kunpa tällä palstalla olisi parempi jaottelu keskustelun aiheissa.
Tässä kunnossa ei ole kiva lukea uhkausviestejä. Jos nousen sohvalta pystyyn, minua pyöryttää kuin Helena Koivua suihkuhuoneessaan. Kommandopipoisia miehiä peitettyine rekkareineen en ole havainnut pihalla. En muista katsoneeni yhtään kertaa ulos, sillä ole nukkunut ja lepäillyt koko päivän.
Se on asentohuimausta ja siihen ainoa toimiva hoito on suolaton ruokavalio

Yhteistyössä

Kotimaista laatusisältöä evästeiden avulla​

Keräämme yhdessä kumppaneidemme (56) kanssa eväste- ja tunnistetietoja esimerkiksi vierailluista sivuista, IP-osoitteista ja laitteiden ominaisuuksista. Tietoja kerätään, jotta voimme tarjota kävijöillemme parempia sisältöjä ja palveluita sekä kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Tietoja hyödynnetään myös kävijämäärien ja mainonnan mittaamisessa. Hyväksymällä evästeet sallit tietojesi käsittelyn em. tarkoituksiin. Voit muuttaa valintojasi milloin tahansa evästeasetuksistasi näytön alalaidassa olevan linkin kautta.

Lue tarkemmin, mihin tarkoituksiin tietojasi käytetään:

Tällä välilehdellä voit antaa suostumuksesi evästeiden ja vastaavien teknologioiden käyttöön painamalla Hyväksy kaikki tai valitsemalla yksityiskohtaisesti, mihin tarkoituksiin annat suostumuksesi ja painamalla Hyväksy valitut. Jos valitset Estä kaikki tai et tee muokkauksia ja valitset sen jälkeen Hyväksy valitut, evästeitä tai muita vastaavia teknologioita ei hyödynnetä. Suostumuksesi vaaditaan myös siihen, että Toimittajat -välilehdellä luetellut yhteistyökumppanit saavat käsitellä tietojasi. Huomaathan, että sivuston ja palvelun toiminnan kannalta välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.

Tarkoitukset

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Mainonta ja sisältö voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa ja sisältöä varten. Mainosten ja sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla "Asetukset" linkkiä.

Tietosuoja