M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:Virallisesti ei.
Alkuperäinen kirjoittaja mitin:Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:Virallisesti ei.
epäviralliseti omissa vaunuissa/teltoissa piiloissa tms vai? Puskajuomisia? =)
Alkuperäinen kirjoittaja m:olen kuullu että suviseurojen jäljiltä AINA hirveästi kaljapulloja ja käytettyjä kortsuja alueella!! Että...tiedä heistä sitte...
Alkuperäinen kirjoittaja Suzytte:Ovat tänä viikonloppuna, alkoholipulloja ei näkynyt, mutta yhdellä jos toisella oli vesipullo ja tupakkapaikkakin siellä seurakentällä oli ja jonkin verran näkyi nuoria tupakalla alueen ulkopuolella. Nuorilla myös oli meikkiä eikä kukaan näyttänyt kieroon katselevan. Humalaisia ei näkynyt eikä kukaan kiroillut. Joo - kävin uteliaisuuttani katsomassa tänään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suzytte:Ovat tänä viikonloppuna, alkoholipulloja ei näkynyt, mutta yhdellä jos toisella oli vesipullo ja tupakkapaikkakin siellä seurakentällä oli ja jonkin verran näkyi nuoria tupakalla alueen ulkopuolella. Nuorilla myös oli meikkiä eikä kukaan näyttänyt kieroon katselevan. Humalaisia ei näkynyt eikä kukaan kiroillut. Joo - kävin uteliaisuuttani katsomassa tänään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja gee:Mitä siellä tehdään? Kaatuillaan kun joku huuhaainnanen saarnaa vai? huudetaan ylistyshuutoja herralle?
Eikö siellä ole tappavan tylsää? hohhoijaa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Suzytte:Ovat tänä viikonloppuna, alkoholipulloja ei näkynyt, mutta yhdellä jos toisella oli vesipullo ja tupakkapaikkakin siellä seurakentällä oli ja jonkin verran näkyi nuoria tupakalla alueen ulkopuolella. Nuorilla myös oli meikkiä eikä kukaan näyttänyt kieroon katselevan. Humalaisia ei näkynyt eikä kukaan kiroillut. Joo - kävin uteliaisuuttani katsomassa tänään.![]()
Mä joka valitin meikkaavien tuijotuksesta, oon käyny suviseuroissa yhteensä 25 kertaa. Ja tosissaan, viimeisinä vuosina kun oli ripsaria ja punaista hiuksissa, kyllä tuijotettiin! Lapset siis tietty eniten, koska se on heille kummallista ja mietitään että "toi ei oo varmaan uskovainen, mitä se täällä tekee." Muistan tuon myös omasta lapsuudestani että noin tehtiin.