juntti lähtee huomenna baariin ekaa kertaa liki 8 vuoteen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
ekanakin aiheesta on paniikki:
-ei oo oikeenlaisia vaatteita, kengistä puhumattakaan
-en osaa laittaa hiuksia, meikkaamisesta puhumattakaan
-kävin ostaa muokkaavat pikkuhousut mutta pelkään että kun saan ne jalkaani, en osaakaan enää käydä vessassa
-oon niin juntti että nappasin eka huulikiilloista testarin (vähänkö nolotti hurjassa kassajonossa lähtee hakemaan ihan oikeeta kiiltoa)
-kääk, mitäs sitä pitäis älytä kun vanha kääkkä juntti lähtee liikenteeseen??!

hauskaahan siellä pitäisi pitää mutta jännittää kamalasti kun tosiaan en ole käynyt oikeasti ulkona NIIIIIN pitkään aikaan. menen hieman vieraammassa tyttöporukassa, mutta avoimin mielin ja ehkä jopa valloitan tanssilattian ;) siis riippuen niistä kengistä että pystynkö ylipäätään kävelemään! ja saanko mahamakkarat piiloon niiden tukipikkareiden sisään ;)
mies ja lapset lähtevät anopille ja minä joudun skumppailemaan vaikka siis itse en skumpasta tykkääkään, kamalaa eikös joo?!
ja siis pelottaa etten jaksa valvoa (kun kerrankin pääsen yöelämään) normaalisti sippaan jo ysin jälkeen...

Täällä kans muuten aika samanlainen juttu! Paitsi että edellisestä kerrasta on 5vuotta :D Mulla sentään löyty kaapista vuosia vanhat vaatteet, mutta kai ne vielä asiansa ajaa. Lapset menossa mummolaan yökylään ja minä pääsen vähän viihteelle. Mies petti ja jätti mut yksin lasten kanssa, kyllä tässä kaipaa vähän irtiottoa.

liila mekko ja mustat korkkarit...ja mekon sävyinen neuletakki jos sitä voi siksi sanoa siirtymisiin?! JOS saan takamukseni mekkoon mahtumaan, PIENI jännityksenaihe ;)

Vain että vähän on parempi kuin liikaa...koskee oikeastaan kaikkea. Älä laita liikaa meikkiä, älä yritä liikaa vaatteissa, eli ei kaikkia kaapin röyhelöitä samaan aikaan: yksinkertaista ja max yksi katšeen vangitsija. Älä pörrötä tukkaa liikaa ja viimeiseksi: älä juo liikaa! Hauskaa iltaa :)

Yhteistyössä