Junalla matkustaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
Elikkäs mä olen lähdössä junalla toiselle puolelle suomea ja mietin et mitä se ny sit oikeesti maksaa.

mentäis yöjunalla koko perhe ja normaalistihan 1 aikuinen ja 1 lapsi matkustaa sillä aikuisen lipulla, mutta mitäs sit ku tarttee makuuvaunupaikat? Toinen lapsista 6v ja toinen 2v.

Onnistuukohan ottaa sellanen 3 hlön makuuvaunu hytti kun tuo yks on niin pieni että menee vieressä ihan hyvin vai pitääkö maksaa 2 hengen hyttiä?

kiitos jos joku osaa vastata ongelmaani:)

tarkennus: meitä siis 2 aikuista ja 2 lasta

Me mentiin muutama vuosi sitten junalla: minä, veljeni, mun isä ja mun äiti. Ja meillä oli 3 hengen makuuvaunuhytti. Isä ja äiti nukkui romanttisesti vierekkäin :D. Ja minä & veli oltiin siis jo ihan isoja, aikuisia.
Eli eiköhän se onnistu, että otatte yhden hytin. Tuosta kuusivuotiaasta taitaa kyllä mennä jo lastenlipun hinta, luulisin.
VR:n sivuilla on muuten joku lippuaskurikin kai....
Ihana toi sun nikki, tälleen sivuhuomautuksena =)

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Me mentiin muutama vuosi sitten junalla: minä, veljeni, mun isä ja mun äiti. Ja meillä oli 3 hengen makuuvaunuhytti. Isä ja äiti nukkui romanttisesti vierekkäin :D. Ja minä & veli oltiin siis jo ihan isoja, aikuisia.
Eli eiköhän se onnistu, että otatte yhden hytin. Tuosta kuusivuotiaasta taitaa kyllä mennä jo lastenlipun hinta, luulisin.
VR:n sivuilla on muuten joku lippuaskurikin kai....
Ihana toi sun nikki, tälleen sivuhuomautuksena =)

kiitos kehuista mä tykkään kans nikistäni :)

Olen mä tuolla vr:n sivuilla laskenu eri vaihtoehtoja, mutta en ollu varma et meneekö tosta isommasta se makuupaikka maksu vai ei...